Chaqwa Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Har spilt med norske. Men det er "feelingen" i spillet jeg ikke liker, altfor tungt og føles litt begrenset(sikkert det som er meninga med spillet). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Vel kontrollen i GoW er rask og `pimping action` non stop bedre enn noen annen spill av denne typen jeg har spilt Takk for i kveld Laktus Chris og co! Hadde det utrolig morsomt med juletre synging og løping rundt de stakkars personene som var down`a. Å ikke minst musikken til Laktus, hvem kan si nei til girl music at its best! nå er det seng, en ny dag med nye utfordinger i morgen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 noen som spiller nå? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som spiller nå? Send invite til Erl1d Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Og, noen som spiller nuh? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Hmm er ikke bra i dag så skal se om jeg greier og kaste like mitt over på live. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 I'm back in black! Skal ut og spise, etter det kan jeg nok spille litt, men i morgen skal det spilles! Må friske opp hukommelsen etter en HEL helg uten GeoW! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Yeah! Ble nr. 1 på mitt lag for første gang på ranked (tapte sammenlagt da men...). Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Melder mitt avskjed til live en stund, skal fokusere på litt viktigere hobbyer(som gitar ) Derfor blir jeg ikke å se så mye på liven fremover, men vi snakkes nok en annen gang folkens... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Det er det dummeste jeg har hørt Du kan da holde flere baller i lufta! Er ikke bare en hobby som tar all tiden du kan ha flere Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg har bestemt meg for å prøve meg online nå (det er nesten som når en baby tar sine første skritt :!: ), men nå er jeg på tur på nattvakt... Er det noen som vet de skal spille i morra kveld og som trenger litt lag-fyll?? :!: gamertag: anolop EDIT: post nr. 100 Endret 21. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Kommer nok tilbake litt i helgene når jeg er sliten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Nei folkens, 5 skift til så er det friuke på meg, og da skal eg da greier å bli med noen kvelder AiAiiai AI will kill j00 AiaiIA! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 I'm back in black! Skal ut og spise, etter det kan jeg nok spille litt, men i morgen skal det spilles! Må friske opp hukommelsen etter en HEL helg uten GeoW! 7770029[/snapback] Skal finne deg å hive en granat etter ræva di :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Flere enn meg som fikk en update i dag på GoW? Kommer på litt senere i dag, skal bare lade opp mitt trådløse headsett. Orker ikke og spille med den Plastik Fantastisk headsettet med ledning, er så "last gen" Endret 22. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Flere enn meg som fikk en update i dag på GoW? Skal skjekke når jeg kommer meg hjem fra dette dødsforlatte stedet kalt skole Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet hva som er nytt i updaten? Merka ingen forskjell jeg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Leste at det hadde noe med og redusere shotgun`en. At den ikke ble like effektiv. Men kan ikke merke noe forskjell, eneste jeg merka. Hvis ikke jeg ser feil er at Chainsaw Gunnern er mer effektiv. Ble tatt fort ned hele tiden i stad, tviler på at det var bare Activ Reload sov var i bildet da... Lenke til kommentar
Peet-2142 Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Er det noen som skal spille idag?? Litt sent?(etter kjerringen har lagt seg :!: ) Fikk oppdatering på GOW igår. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Leste at det hadde noe med og redusere shotgun`en. At den ikke ble like effektiv. Men kan ikke merke noe forskjell, eneste jeg merka. Hvis ikke jeg ser feil er at Chainsaw Gunnern er mer effektiv. Ble tatt fort ned hele tiden i stad, tviler på at det var bare Activ Reload sov var i bildet da... Huff.. min elskede hagle blir rusten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg