Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært lite oppmøte her på forumet, men har spilt mye sammen men et par stykker her som igjen kjenner et par stykker. Så det har vært fullt av nordmenn hele tiden. Er ikke manko på dem ;)

 

Men hadde vært godt og lugga deg litt i sveisen Lord, får se om det blir noe i kveld. Skal på jobben og ha møter og drit. Kansje jeg får tid i kveld.

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt i "nybegynner" fasen... Tror ikke jeg har annet å gjøre enn å stille hodet mitt til disposisjon til Shaft, hvis jeg blir med... :!: Har bare gått igjennom Casual ennå, men det kommer seg.. Dessuten er det kamp om tv'en her i huset :blush:

 

Men skal vel en tur innom i kveld, når resten har gått til sengs :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt i "nybegynner" fasen... Tror ikke jeg har annet å gjøre enn å stille hodet mitt til disposisjon til Shaft, hvis jeg blir med... :!: Har bare gått igjennom Casual ennå, men det kommer seg.. Dessuten er det kamp om tv'en her i huset :blush:

 

Men skal vel en tur innom i kveld, når resten har gått til sengs :thumbup:

7761519[/snapback]

 

Kjenner til situasjonen din... Og jeg har ikke så mye mer å stille opp med selv enn å være en vanskeligst mulig blink (er ikke så flink til det heller). Men hvis du legger meg til så er jeg som regel på om morgenen før resten av huset står opp...

Lenke til kommentar
Dalende interesse for GeoW om dagen, dette er en negativ trend vi blir nødt å snu.

 

 

Mvh

-Shaft-

Neida, men må jo prøve nye tingene man kjøper ;)

7762958[/snapback]

 

Jeg kommer innpå ikveld! Hadde et par runder med Battlestations: Midway-demoen igår, og det var faktisk også ganske kult, men det blir jo off-topic da... ;)

Lenke til kommentar

Jeg kommer på når mørket senker seg.....kikker ut! det er jo mørkt allerde :hmm:

 

Jaja, jeg kommer på når klokken bikker 22 - 23 tenker jeg. Har ett par kompiser på besøk også blir det nok litt filmtitting før boxa igjen hyler om oppmerksomhet :!:

 

Blir nok noen timer i natt også.

 

 

Sorry Kaiuss og Fighter, tok så latterlig lang tid å laste ned demoen i går at jeg ga F. men den er nede no, så vi kan nok ta oss ett slag i løpet av natten, eller morradagen :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...