iStephano Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Det er 26" tv som er tingen vøtt, er ikke størrelsen som teller Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Vel, det kommer vel helt ann på hvor langt ifra man sitter Her jeg sitter passer det bra med 27"-32". Men man bør vel ikke komme på så utrolig mange meterene vekk fra TV'en før det blir litt lite Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 ja sant det, tv min er et soverom så da er det like greit Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Prøve å få igang noen matcher i kveld? Dalende interesse for GeoW om dagen, dette er en negativ trend vi blir nødt å snu. Kast dere på eldrebølgen ladies. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Vært lite oppmøte her på forumet, men har spilt mye sammen men et par stykker her som igjen kjenner et par stykker. Så det har vært fullt av nordmenn hele tiden. Er ikke manko på dem Men hadde vært godt og lugga deg litt i sveisen Lord, får se om det blir noe i kveld. Skal på jobben og ha møter og drit. Kansje jeg får tid i kveld. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er på nuh, bananus hvis du vil spille.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Wyldelife takk for i går, var gøy! Skal på jobb om 1time så jeg kan nok ikke nå. Skal prøve i kveld! Hvis dama ikke trenger og være sammen med meg... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg er fortsatt i "nybegynner" fasen... Tror ikke jeg har annet å gjøre enn å stille hodet mitt til disposisjon til Shaft, hvis jeg blir med... :!: Har bare gått igjennom Casual ennå, men det kommer seg.. Dessuten er det kamp om tv'en her i huset Men skal vel en tur innom i kveld, når resten har gått til sengs Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg er fortsatt i "nybegynner" fasen... Tror ikke jeg har annet å gjøre enn å stille hodet mitt til disposisjon til Shaft, hvis jeg blir med... :!: Har bare gått igjennom Casual ennå, men det kommer seg.. Dessuten er det kamp om tv'en her i huset Men skal vel en tur innom i kveld, når resten har gått til sengs 7761519[/snapback] Kjenner til situasjonen din... Og jeg har ikke så mye mer å stille opp med selv enn å være en vanskeligst mulig blink (er ikke så flink til det heller). Men hvis du legger meg til så er jeg som regel på om morgenen før resten av huset står opp... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Skal legge deg til, for jeg trenger noen som er like dårlige som meg til å spille litt Legger deg til jeg, men jeg sover nok når du er innpå.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Stod ikke opp før klokken 15 etter en fuktig natt, men er helt klar for å bli med på masse spilling i dag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Dalende interesse for GeoW om dagen, dette er en negativ trend vi blir nødt å snu. Mvh -Shaft- Neida, men må jo prøve nye tingene man kjøper Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Dalende interesse for GeoW om dagen, dette er en negativ trend vi blir nødt å snu. Mvh -Shaft- Neida, men må jo prøve nye tingene man kjøper 7762958[/snapback] Jeg kommer innpå ikveld! Hadde et par runder med Battlestations: Midway-demoen igår, og det var faktisk også ganske kult, men det blir jo off-topic da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Kommer seinere jeg også, skal bare se den andre Final Fantsay filmen jeg kjøpte i går Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg kommer på når mørket senker seg.....kikker ut! det er jo mørkt allerde Jaja, jeg kommer på når klokken bikker 22 - 23 tenker jeg. Har ett par kompiser på besøk også blir det nok litt filmtitting før boxa igjen hyler om oppmerksomhet :!: Blir nok noen timer i natt også. Sorry Kaiuss og Fighter, tok så latterlig lang tid å laste ned demoen i går at jeg ga F. men den er nede no, så vi kan nok ta oss ett slag i løpet av natten, eller morradagen Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Noen som er med på et norskt spill NUH? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 skulle gjerne vært med på en fight men tven er dessverre opptatt, mgp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg trenger invites, hvis jeg får kommer jeg nok Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Bare jeg som synes at multiplayer delen ikke er så kult? kjedelig jo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Håper du tuller Spidy? Hvis ikke: 1. Spill med noen norske.. 2. Løp og gjem deg din hedning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg