Kai_g Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som spiller nÅ? KaiG8 her!! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 LOL @ Lakus' innlegg :!: Pritti gudd in engelsk var du også. Menneh, noen som spiller nå? Hadde ikke sagt nei til en invite ... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 hvis noen ønsker inviter meg Har fri i morgen så hehe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 LOL @ Lakus' innlegg :!: Pritti gudd in engelsk var du også. As true as a Ice-Gnashing story can get! Read my blog at www.lakusblogabouttits.com Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 hvis noen ønsker inviter meg Har fri i morgen så hehe 7746946[/snapback] Har fri i dag jeg også! Må bare på ett hjertestarterkurs Men jeg er med på noen runder GeoW og gjerne litt Vegas også i dag. Prøve å få samlet litt folk. Har vært litt dårlig oppmøte de siste dagene! Kaiuss, EddiJoJo, MToffy blandt annet? hvor har dere gjemt dere? Ellers så fikk vi spilt litt la med noen "nye" i går. Men varte ikke mer enn ett par runder! SÅ møt opp jenter, i kveld blir det slakting online Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fyrer opp boksen nå, så det er bare å invitere i hytt og gevær! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jøss, vi har fri i morgen... en hyggelig overaskelse. Det betyr at jeg reiser hjem i dag, og dermed klar for litt spilling utover kveld og natt rundt 6-7 tiden Håper det blir et bra oppmøte i dag! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nice Æææ... Jeg skal på jobb til klokken sju i dag, men kommer online etter det. Ligger way på forskudd med skolearbeidet, så her har vi god tid til spilling ja! Håper oppmøte blir litt bedre i dag! Var jo nesten litt vanskelig å få folk til å joine i går... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg er online hele kvelden...... Akkurat nå har jeg hatt noen fete runder med vegas. skal bare fikse meg noe middag så er jeg klar for GeoW "I see you when you get there" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) And This Time, The Shafter Will Be Shaft By The Anus And All his "rivals". MOhauhaah!! merk "" tegnet Endret 18. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nice Æææ... Jeg skal på jobb til klokken sju i dag, men kommer online etter det. Ligger way på forskudd med skolearbeidet, så her har vi god tid til spilling ja! Håper oppmøte blir litt bedre i dag! Var jo nesten litt vanskelig å få folk til å joine i går... 7749000[/snapback] Tipper jeg dukker opp rundt sju-åtte - Shaft, du skal slippe å savne meg lenge! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kaiuss, EddiJoJo, MToffy blandt annet? hvor har dere gjemt dere? Jeg har vært så "heldig" å ha hatt besøk av min far igår kveld. Skal hive i meg en modda grandis nå og se en episode mythbusters.. Etter det så skal man neppe se bort ifra at jeg varmer opp sniperen og ser om jeg finner hodet til Lordfighter Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Dere blir nok nødt til å utsette planene deres om å bli eid av selveste Gastaa, han drar til Geilo i helgen... Dere får gjøre deres beste uten meg, jeg vet at det blir vanskelig Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har vært litt slapp i dag, å det er fordi jeg begynner og bli syk så formen har ikke helt vært til stedet. Håper den blir bedre i morgen Da sees vi da Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dere blir nok nødt til å utsette planene deres om å bli eid av selveste Gastaa, han drar til Geilo i helgen... Dere får gjøre deres beste uten meg, jeg vet at det blir vanskelig 7752062[/snapback] Gastaa, jeg eier deg, og du vet det! Stor klem fra Shad0wl1fe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjøpt meg Lost Planet og 2 filmer i dag, så GeoW må nok vente litt (Filmene: Final Fantasy & Final Fantasy: Advent Children) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noen som er klar for og gi en syk Anus litt bank i GoW i kveld? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Kan dessverre ikke i kveld, men i morra på formiddagen skal ny-tv'en innvies (42" ekte HD), så hvis noen andre er våkne kan de få lov til å skambanke meg litt... Edit: kraftig skriveleif Endret 19. januar 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 ny-tv'en innvies (42" ekte HD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg