Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye skriking? Bannet du som pokker da jeg teamkillet deg?  :blush:

7359228[/snapback]

...horselshemmed? :( Du som fikk HEADSHOT på meg, helt random når jeg løp i skuddlinjen din? :cry::cry::cry::cry:

@Foxhound: Om dere skal spille mer, send meg en PM her, da. Vil gjerne spille litt mer, men tok av boksen for å la den kjøle litt. :)

-Carl

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar
Jepp det var meg :p

Digg når du og foxhound lagde skuddlinje mot fiender, løp jeg bak dem og sagde dem :p

7359302[/snapback]

Hater dere alle for alltid å stjele mine drap, også er det alltid JEG som dør først... selv når jeg har mest kills. :hmm: Hvordan er det MUUULIG?! :thumbdown::tease:

7359334[/snapback]

Foxhound sikkert, for jeg stjal aldri kills dine :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er glad for at MS har laget kontrollerne stødige og holdbare, for min har en tendens til å "mistes" i bakken i tide og utide :whistle:

Men det er moro da :D

7359936[/snapback]

Heldigvis så gjør ikke jeg slikt med X360 kontrollen. Gjorde det alltid med PS2 kontrollen OG konsollen. :lol:

En viss liten kar ville visst knekke fingrene mine. :lol: Det var høydepunktet denne natten. :cool:

Lenke til kommentar
Hater dere alle for alltid å stjele mine drap, også er det alltid JEG som dør først... selv når jeg har mest kills. :hmm: Hvordan er det MUUULIG?! :thumbdown:  :tease:

7359334[/snapback]

Hehehe var seriøst festlig det der.. Du døde alltid først :D

Var en glede å sette en kule i hodet ditt med sniperen slik at du døde først også da :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...