Our_Kid_X Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Hey! Skulle gitt mye for noen kvalitetstimer med GeOW nå, men sjefen (samboeren) begynner å bli salig lei lyden av motorsag, banning og steiking... Skal ha sekkevis med arbeid de neste to ukene, men deretter to uker med fri, og regner da med å få tatt igjen det tapte! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er på nå. Invites gjør ingenting Gamertag: Erl1d Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Måtte gi meg tidlig idag... Triste saker.. Spilte rævva, så det var kanskje for det beste Endret 4. februar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Hahaha jeg er så glad for at den tida der er over Herlig å bo for seg selv ja. Selv om det koster til tider mye peng, så er det fortsatt helt utrolig digg heheheh Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Hehe, bor hjemme men mamma har gitt opp både meg og spillingen min, så hun sier ikke noe lenger Skal hjem en tur i morgen, så håper at dere er klare for noen runder! LordFighter: Du er spotted! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 I dag var det jo morrosamt! Selv om jeg ble eid av selveste Lord MToffy på siste avgjørende runde med snipern. Jævelen kom jo snikende bakfra Sånn kan det gå! Hehe. Jeg spillte litt ranked match mens jeg ventet på at norske folk skulle begynne å spille GoW. Det fungerer nå mye mye bedre etter patchen. Kan nå joine matcher hvor jeg har god connection, og virkelig vise hva jeg er god for. HAter at laggen ødelegger for meg. Det var en fryd å spille! Btw: Jeg kom inn på en ranked match hvor alt var helt bananas. Folk på det andre sprang baklengs samtidig som de skøt med hagla. Jeg lo meg nesten i hjel. Ble jo livredd. Det var det dummeste jeg har sett hittil i GoW. Det ødela jo for alle, men gud hvor vittig det så ut :!: Takk for kampane i dag folk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Selv om jeg ble eid av selveste Lord MToffy på siste avgjørende runde med snipern. Jævelen kom jo snikende bakfra Sånn kan det gå! :!: Hehe. Jeg spillte litt ranked match mens jeg ventet på at norske folk skulle begynne å spille GoW. Det fungerer nå mye mye bedre etter patchen. Kan nå joine matcher hvor jeg har god connection, og virkelig vise hva jeg er god for. HAter at laggen ødelegger for meg. Det var en fryd å spille! For meg har det blitt mye værre og spille ranked. -For det første må jeg jo nå vente på at den refresher seg helt, uten noen mulighet for det gamle "X-trikset" -De "lag" målerne viser jo helt feil for meg, selv om det viser "0" lag så lagger det vilt! (linja mi er god nok) -Før kom jeg inn i så og si alle games jeg prøvde å joine, nå er det vel nede i rundt 2/5 eller noe. -Og når jeg først er inne er jeg ikke sikker enda, plutselig får jeg "connection lost", og da er et den lange ventetiden med refreshing pga jeg får connection lost hver gang, og etter 5-6 forsøk med refreshing så kommer jeg inn til et like laggy game som før... Men jeg er hvertfall med og spille i dag! Fått meg ny tv nå så er i "tilvenningsfasen" for og bli vandt med 720p og widescreen. Widescreen er faktisk en stor forskjell spill-sett! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 hehe hvor stor tv har du skaffa deg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 32" samsung, virker mye større siden jeg sitter ca 1,5 meter unna Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 hehe ja i widescreen i tilleg er det et hav av forskjell. Sitter med en 26" samsung selv. Å i spill er det en annen verden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Widescreen krever tilvenning i seg selv! Og blir stadig forbauset over detaljer jeg ikke kunne se på gamle tv'en min! Kjenner jeg vil hjem til tv'en min nå! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Må ikkje si sånt.. eg sitter fremdeles på SDTV og griner! Vil ha HDTV nåå!! Var så /--/ langt fra å kjøpe en for ei uke siden.. men de hadde ikke inne den jeg ville ha den dagen så vi måtte vente 3 dager til de fikk inn nye.. i mellomtiden klarte vi det utrolige å bli "fornuftige" og heller vente litt til.. DAMN IT! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 I dag var det jo morrosamt! Selv om jeg ble eid av selveste Lord MToffy på siste avgjørende runde med snipern. Jævelen kom jo snikende bakfra Sånn kan det gå! *danse rundt omkring på kontoret* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Må ikkje si sånt.. eg sitter fremdeles på SDTV og griner! Vil ha HDTV nåå!! Var så /--/ langt fra å kjøpe en for ei uke siden.. men de hadde ikke inne den jeg ville ha den dagen så vi måtte vente 3 dager til de fikk inn nye.. i mellomtiden klarte vi det utrolige å bli "fornuftige" og heller vente litt til.. DAMN IT! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Joda, gjikk fra 28" SDTV til 50"..og joda...fy faen for ein forskjell for aa si det saann ca.veldig mildt. GeOW spesielt ser vanvittig herlig ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Gikk selv fra 28" SDTV til 32" HD-ReadyWS, stor forskjell der og, ikke ENORM, men det er en god merkbar forskjell Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Må si meg enig, uten tvil, at en HD-ready tv ser pent ut! I dag, etter jobb og diverse lekser, kommer jeg Live for å hevne meg på en viss person Neida... Regner med at det blir spilling rundt sju/åtte-tiden på meg hvertfall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Skulle ønske jeg hadde innehatt tålmodigheten til og ha spart til 1080p Tv Men er knall fornøyd, og kommer til og være det i noen år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 er med på å spille litt i kveld jeg, tror toaster også er med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 er med på å spille litt i kveld jeg, tror toaster også er med. Skal hjem en tur i morgen, så håper at dere er klare for noen runder! Virker sånn ja (se på kl.slett for de som ikke ksjøøner "i morgen") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg