Grønning Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 La deg til! Hvis noen spiller, invite! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Et game som er i gang nå. Bare vis interiesse så sender vi invites Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Nå blir det godt å gi seg! Har spilt fra 12 til 11 idag, kjenner at det blir litt mye spilling på en dag :!: De siste matchene ble bare irritasjon, spesielt de stygge sneiperskuddene til Lordfighter... Men men, alt i alt avr det jo utrolig gøy, som alltid! Snakkes imorgen Endret 14. januar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Ahhh! I morgen får jeg Tv'en min! Skal låse meg inne sammen med Tv'en, og bare nyte GeoW i mangoldige timer.. helt til jeg må ut Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Nå blir det godt å gi seg! Har spilt fra 12 til 11 idag, kjenner at det blir litt mye spilling på en dag :!: De siste matchene ble bare irritasjon, spesielt de stygge sneiperskuddene til Lordfighter... Men men, alt i alt avr det jo utrolig gøy, som alltid! Snakkes imorgen 7722624[/snapback] Steike! 11 timer er lenge... Skjønner at det skal bli godt å gi seg. Men faen... Var noe føkk med headsetet mitt i dag. Folk sa jo at det kom "hamsterlyder" fra meg. Det var jo ikke bra Selv kjente jeg at jeg fikk hodepine i øynene mine. Kanskje det kalles øyepine. Jeg ble hvertfall utslitt. Uansett, så var det utrolig gøy i dag også. Det var noen tilfeller jeg trodde jeg måtte ty til Viva Piñata, men det gikk bra. Vi får satse på en del spilling senere Lenke til kommentar
BS10 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 hvem pleier å hoste? hvor mye har han på utlinja? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Ja takk for spillet i dag alle. Var litt smø trøtt fra i går så jeg hadde mine perioder der jeg spilte ræva. Men fikk inn noen kuler og slag da. Det var morsomt. Micen din klikka fælt på slutten... Men du var på det andre laget så jeg hørte deg ikke så mye Men må si meg eid, dere er dyktige! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 gamertag: Fredriksen Lenke til kommentar
anolop Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Henta nettopp posten, og GeOW var med + den optiske kabelen da... gamertag: anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 hvem pleier å hoste? hvor mye har han på utlinja? Hvem av oss er det du sikter til? Den sompleier og hoste har naturligvis nok på utlinja, ellers hadde det ikke vært han som hostet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 noen som er med på gow i kveld? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Får min nye Tv i dag i 5 tiden så jeg er med! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg også er med i kveld hvis det blir noe ledig! SÅ dere hadde fullt i hele gårkveld Lenke til kommentar
OHell Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Skal se om jeg blir med i kveld. Har en Natur og Miljø prøve i mårra som jeg må lese til Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg også er med i kveld hvis det blir noe ledig! SÅ dere hadde fullt i hele gårkveld 7725740[/snapback] Vi hadde visst folk som spillte non stop i går. Var liksom ikke en som quitet tidligere enn andre... Men jeg blir med å spille i kveld jeg også. Har bare en norsk stil jeg må skrive ferdig Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Dæven døtte meg ett visst sted..... Jeg begynner seriøst å slite med dette spillet. Bare må jo spille hele tiden jo:( Urk blurk, jaja ikke se bort i fra at denne gutten dukker opp i kveld også... Kan jo alltids skylde på at jeg prøver å spare penger:) Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Er muligens også med litt senere, men er redd for at det blir en laaaang kveld på jobb... Kanskje i 22-tida, hvis dere trenger folk da Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Mulig det er litt offtopic, men ville ikke lage en ny tråd. Er det bare meg eller har antall spillere som spiller Gears of War på Live falt betraktelig den siste tiden? Lista blir jo ikke lengre enn halve skjermen. Bare hos meg? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 I hvis det er ranked du søker på, er jeg ikke overrasket Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Både ranked og player matches. Gjelder Warzone. Er forresten bare å adde meg hvis dere vil bli eid. Endret 15. januar 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg