Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir det godt å gi seg! Har spilt fra 12 til 11 idag, kjenner at det blir litt mye spilling på en dag :!:

De siste matchene ble bare irritasjon, spesielt de stygge sneiperskuddene til Lordfighter... Men men, alt i alt avr det jo utrolig gøy, som alltid! :tease:

Snakkes imorgen :dribble:

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Nå blir det godt å gi seg! Har spilt fra 12 til 11 idag, kjenner at det blir litt mye spilling på en dag :!:

De siste matchene ble bare irritasjon, spesielt de stygge sneiperskuddene til Lordfighter... Men men, alt i alt avr det jo utrolig gøy, som alltid!  :tease:

Snakkes imorgen :dribble:

7722624[/snapback]

Steike! 11 timer er lenge... Skjønner at det skal bli godt å gi seg.

Men faen... Var noe føkk med headsetet mitt i dag. Folk sa jo at det kom "hamsterlyder" fra meg. Det var jo ikke bra :no:

Selv kjente jeg at jeg fikk hodepine i øynene mine. Kanskje det kalles øyepine. Jeg ble hvertfall utslitt. Uansett, så var det utrolig gøy i dag også. Det var noen tilfeller jeg trodde jeg måtte ty til Viva Piñata, men det gikk bra.

Vi får satse på en del spilling senere :love:

Lenke til kommentar

Ja takk for spillet i dag alle. Var litt smø trøtt fra i går så jeg hadde mine perioder der jeg spilte ræva. Men fikk inn noen kuler og slag da. Det var morsomt. Micen din klikka fælt på slutten... Men du var på det andre laget så jeg hørte deg ikke så mye :tease:

Men må si meg eid, dere er dyktige!

Lenke til kommentar
Jeg også er med i kveld hvis det blir noe ledig! SÅ dere hadde fullt i hele gårkveld  :cry:

7725740[/snapback]

Vi hadde visst folk som spillte non stop i går. Var liksom ikke en som quitet tidligere enn andre...

Men jeg blir med å spille i kveld jeg også. Har bare en norsk stil jeg må skrive ferdig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...