Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir det godt å gi seg! Har spilt fra 12 til 11 idag, kjenner at det blir litt mye spilling på en dag :!:

 

De siste matchene ble bare irritasjon, spesielt de stygge sneiperskuddene til Lordfighter... Men men, alt i alt avr det jo utrolig gøy, som alltid! :tease:

 

Snakkes imorgen :dribble:

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Nå blir det godt å gi seg! Har spilt fra 12 til 11 idag, kjenner at det blir litt mye spilling på en dag :!:

 

De siste matchene ble bare irritasjon, spesielt de stygge sneiperskuddene til Lordfighter... Men men, alt i alt avr det jo utrolig gøy, som alltid!  :tease:

 

Snakkes imorgen :dribble:

7722624[/snapback]

 

Steike! 11 timer er lenge... Skjønner at det skal bli godt å gi seg.

 

Men faen... Var noe føkk med headsetet mitt i dag. Folk sa jo at det kom "hamsterlyder" fra meg. Det var jo ikke bra :no:

 

Selv kjente jeg at jeg fikk hodepine i øynene mine. Kanskje det kalles øyepine. Jeg ble hvertfall utslitt. Uansett, så var det utrolig gøy i dag også. Det var noen tilfeller jeg trodde jeg måtte ty til Viva Piñata, men det gikk bra.

 

Vi får satse på en del spilling senere :love:

Lenke til kommentar
Jeg også er med i kveld hvis det blir noe ledig! SÅ dere hadde fullt i hele gårkveld  :cry:

7725740[/snapback]

Vi hadde visst folk som spillte non stop i går. Var liksom ikke en som quitet tidligere enn andre...

 

Men jeg blir med å spille i kveld jeg også. Har bare en norsk stil jeg må skrive ferdig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...