Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelpe meg....kjenner det var godt å gi seg no!

 

Hadde jeg tapt ei runde til så hadde jeg knust noe jeg kom til å angre på i morra :hrm:

hehe.

 

Hvis jeg ikke svarer på invites så er det for jeg sitter i ett game, men takk for at dere tar dere tiden å prøve å invitere.

 

God natt folkens, vi fortsetter i morra :w00t:

Lenke til kommentar
noeen heftige kamper i går kveld med Mala, tidiboy, skarsky, slytha og ikkje minst hagledesperadoen mariu5 og resten av gjengen, eg trur det var sør-norge som vant til slutt folkens..;)

7719035[/snapback]

 

Hei! Supert å spille med dere :thumbup: Kvelden begynte ganske dårlig med en lang stund uten noen norske kamper å ta del i. Rimelig lei pre-pubertale amerikanere som sitter å skriker i mic'en så du føler behovet for å drepe de mer enn i bare spillet. "Høydepunktet" var vel når jeg tok del i en kamp hvor en "Frankie26" (eller noe sånt) begynte å mase på host'en "Kick Emmm-aaa-rrrrr-one-uuuu-fiiiive, I'm gonna invite a friend. Kick him, kick him, kick him" :thumbdown: Og 20 minutter etter at jeg ble kicka fra kampen så sender han meg 3 invites (til jeg tok BLOCK COMMUNICATIONS) og ville ha meg tilbake :no::mad:

 

Så det var digg å få spille med norske :thumbup: Eneste var at sent utpå kvelden så mista jeg helt evnen til å spille :blush: Men har seriøst tenkt til å skylde på lægg, for jeg opplevde mer enn 1 gang at jeg startet å skyte på en person med lanceren først. Og når han endelig oppdaget meg og startet skyte tilbake så døde jeg - selv om jeg hadde skutt lengst :dontgetit: Og, ja: med aktiv reload :love: Og det gikk litt "hakkete" når jeg løp osv. Men men...

 

Siden jeg har norgest dyreste og mest RÆVA internet linje så får jeg ta min (telenor sin :thumbdown:) del av skylda :) Leter desperat etter noen som kan levere noe bedre her så jeg kan bruke headset'et og kommunisere med andre uten at jeg får super-duper lægg og den "your connection to the other players suck and you're a f'ing noob. Press B to F off" meldinga :hrm:

 

Psssst! Jeg har EN "unfair advantage": jeg spiller på en 55" sony kds-55a2000 tv :love:

 

Håper dere inviter meg mer når dere ser meg online! Og ser du meg med sniperen så er det bare å drepe meg, for jeg er helt udugelig med den :blush: Men tar den med mål for øye å bli bedre :D

 

(det var da en fjortiss mengde smiley's....)

Lenke til kommentar

Psssst! Jeg har EN "unfair advantage": jeg spiller på en 55" sony kds-55a2000 tv :love:

 

7719263[/snapback]

 

PSssst vi ligger nesten i samme gata, Sony Bravia KDF-50E2010 her :cool:

 

Men fy flate du for dyktig du er mar1u5. Du er min helt! Heilt vanvittig kor du greier å smi deg u av enhver jævlig situasjon altså :tease:

 

Eg skal snart spis mat med folka i huset her, så skal få sett om eg ikkje greier å herje me ginnpå i løpet av den neste timen. Blir ihvertfall med i kveld, bare ikje for seint. Skal opp 05:00 i morra tidlig :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...