Wackee Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Dobbelpost.... Endret 13. januar 2007 av Wackee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Beklager til de som sendte invites etc. var allerede i eit spill ser dere Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Hjelpe meg....kjenner det var godt å gi seg no! Hadde jeg tapt ei runde til så hadde jeg knust noe jeg kom til å angre på i morra hehe. Hvis jeg ikke svarer på invites så er det for jeg sitter i ett game, men takk for at dere tar dere tiden å prøve å invitere. God natt folkens, vi fortsetter i morra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Haha, har hatt noen hellvettes opp og ned timer no, herlig spilling og herlige folk. Og når Shwarznegger-humoren kom frem for natten var det tegn på for mye druesukker og lite søvn hos enkelte Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er på nå, bare å sende invite. Xbox Live Gamertag: Erl1d Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 *Gjæsp* Jeeeezes i dag er jeg trøtt *klør seg på magen* God morgen ladies. Blir nok til at jeg krabber meg bort på sofean, skrur av mobilen og gamer litt i dag også ja! Må bare trylle i meg litt frokost så er jeg forsåvidt klar. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Da er jeg endelig blant de 3 mill + som har skaffet seg dette spillet og tenkte jeg skulle prøve meg litt på Live. Så hvis det er noen Nordmenn som spiller og ikke har noe imot en nybegynner så er jeg med! GT: Konamixx Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Oi, oi, oi! Var morro i natt gitt.. Men sprang ikke helt støtt! Men morro så det holdt, det var det! Forresten noen uforbeholdte beklagelser for uvettig bruk av Hammer of dawn, er vel på sin plass! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg er med nå, enten på R6 eller Gow! Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg og er med på gow nå, kan ikke hoste games selv. da nat er strict til meg. gamertag: Hjul Jekk Endret 14. januar 2007 av Power-Z Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 noeen heftige kamper i går kveld med Mala, tidiboy, skarsky, slytha og ikkje minst hagledesperadoen mariu5 og resten av gjengen, eg trur det var sør-norge som vant til slutt folkens.. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Noen som blir med å spille nå? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 noeen heftige kamper i går kveld med Mala, tidiboy, skarsky, slytha og ikkje minst hagledesperadoen mariu5 og resten av gjengen, eg trur det var sør-norge som vant til slutt folkens.. 7719035[/snapback] Hei! Supert å spille med dere Kvelden begynte ganske dårlig med en lang stund uten noen norske kamper å ta del i. Rimelig lei pre-pubertale amerikanere som sitter å skriker i mic'en så du føler behovet for å drepe de mer enn i bare spillet. "Høydepunktet" var vel når jeg tok del i en kamp hvor en "Frankie26" (eller noe sånt) begynte å mase på host'en "Kick Emmm-aaa-rrrrr-one-uuuu-fiiiive, I'm gonna invite a friend. Kick him, kick him, kick him" Og 20 minutter etter at jeg ble kicka fra kampen så sender han meg 3 invites (til jeg tok BLOCK COMMUNICATIONS) og ville ha meg tilbake Så det var digg å få spille med norske Eneste var at sent utpå kvelden så mista jeg helt evnen til å spille Men har seriøst tenkt til å skylde på lægg, for jeg opplevde mer enn 1 gang at jeg startet å skyte på en person med lanceren først. Og når han endelig oppdaget meg og startet skyte tilbake så døde jeg - selv om jeg hadde skutt lengst Og, ja: med aktiv reload Og det gikk litt "hakkete" når jeg løp osv. Men men... Siden jeg har norgest dyreste og mest RÆVA internet linje så får jeg ta min (telenor sin ) del av skylda Leter desperat etter noen som kan levere noe bedre her så jeg kan bruke headset'et og kommunisere med andre uten at jeg får super-duper lægg og den "your connection to the other players suck and you're a f'ing noob. Press B to F off" meldinga Psssst! Jeg har EN "unfair advantage": jeg spiller på en 55" sony kds-55a2000 tv Håper dere inviter meg mer når dere ser meg online! Og ser du meg med sniperen så er det bare å drepe meg, for jeg er helt udugelig med den Men tar den med mål for øye å bli bedre (det var da en fjortiss mengde smiley's....) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Psssst! Jeg har EN "unfair advantage": jeg spiller på en 55" sony kds-55a2000 tv 7719263[/snapback] PSssst vi ligger nesten i samme gata, Sony Bravia KDF-50E2010 her Men fy flate du for dyktig du er mar1u5. Du er min helt! Heilt vanvittig kor du greier å smi deg u av enhver jævlig situasjon altså Eg skal snart spis mat med folka i huset her, så skal få sett om eg ikkje greier å herje me ginnpå i løpet av den neste timen. Blir ihvertfall med i kveld, bare ikje for seint. Skal opp 05:00 i morra tidlig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Å satan i helvette! Sto nettop opp! Send invites! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Hum di dum di dei... Morro som vanlig i går ja når vi fikk samlet en gjeng med sjikklie folk.. Måtte bare bli kvitt vennene til knoll og tott(noen som tok den?) først Siden jeg er i pengespare-modus så blir det nok spilling idag også.. Må bare få i meg noe middag så tipper litt nærmere 1800 så blir det ækksjåon! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Siden jeg sitter med en linje som er verre enn værst (folk som laster ned som f) så spørs det om jeg kommer innpå i dag..får se om folk gir f**n i å laste ned masse skvip i dag Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Kjører igang ett game nå... Så er bare å hive seg inn i det! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Noen som sender invite nå? Gamertag: Erl1d Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Er klar for noen runder eller ti jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg