Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Jeg er sur! XBL funker ikke... Fryktelig irriterende! Og på topp av det, klarte broren min å sette seg på headsettet (Det jeg kjøpe for egne penger forrige uke) og knakk det! Måtte tape det sammen. Det funker, men føles som det skal dette av hele tiden.

 

Noen andre som får "failed" på XBL i connection settings?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LordShaft er faktisk en kul kis å spille med :)

 

Får nye Tv'en på Mandag, skal prøve og holde meg til da for en "wow" opplevelse (håper jeg)

Men send invites, kanskje jeg knekker  :hmm:

7712941[/snapback]

 

Lakus.. Trenger ikke la være og spille for å få WOW-følelsen.. Jo mer du spiller før, jo større blir WOW-følelsen når du har kobla til den nye tven og du fyrer opp geoq i 720p ;)

Lenke til kommentar

Jeg holder på å klikke fullstendig! XBL funker ikke. Eller, jeg kan logge på av og til, men blir disconnected etter 2 minutter. Skjønner ikke hva som skjer! Og når jeg endelig fikk logget på og fått en invite av Lakuspakus får jeg "No connection can be made to the host" og jeg blir disc igjen. :hrm::mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
Ble også sjokkert over hvor godt jeg og LordShaft funket sammen som ett team i går. "Bitre fiender", sammen på samme lag og det fungerte faktisk ganske bra :)

 

Var også morsomt og høre om Shafts "erobringer"  med tanke på det motsatte kjønn..

7712679[/snapback]

Ja må si meg enig i dette Chrissj, vi gikk som hånd i hanske. Skulle prøvd å "splittet" TC og TP av og til, bare for å få litt forandring :thumbup:

 

Storkoser meg når jeg får spille meg "guttane" her inne. Fantastisk morro :w00t:

 

Å kanskje jeg må ha meg en eller to show med "Shaft's Juntafil" jeg har MANGE gode historier på lur :!:

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Var deilig å endelig få spille med norske idag :D

 

Fikk blant annet spilt med Mala og LordShaft, som var to hyggelige karer, jeg kan bare høre hva andre sier, men det går faen ikke å prate.

 

Jeg skal kjøpe trådløs headsettet snarest.

LordShaft er en artig jævel ;) Har ikke spilt mye med Mala enda, men håper enda!

 

MANGE sier headsettet MED tråd er bedre enn trådløst!...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...