Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kunne noen være så snille og gå inn på system info og sjekke Dashbord nr. til dagens update? min er 2.0.4552.0

 

7707922[/snapback]

 

Dette er akkurat samme som min, og jeg har nyeste updaten :thumbup:

 

Jeg må en liten tur på Vors, men kommer på igjen i 23:30 tiden tenker jeg.

Må bare ut å sjekke forholda hehe :whistle:

 

Blir med på både GeoW og RS:V senere.

 

Mvh

-Shaft-

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

Dette er heilt utrolig. Kom meg inn i eit flott spill isted, endelig satt meg ned med boksen og GeOW. Så gjekk faen meg strømmen i heile Odda, kom igjen no. Holdt på å fly igjennom taket der eg satt med ein blinkende 360 kontroller og svart kåk.

 

Kan ikkje huske når strømmen gjikk sist....jaja. Noen som spiller enda? :p

Lenke til kommentar
kunne noen være så snille og gå inn på system info og sjekke Dashbord nr. til dagens update? min er 2.0.4552.0

 

7707922[/snapback]

 

Dette er akkurat samme som min, og jeg har nyeste updaten :thumbup:

 

Jeg må en liten tur på Vors, men kommer på igjen i 23:30 tiden tenker jeg.

Må bare ut å sjekke forholda hehe :whistle:

 

Blir med på både GeoW og RS:V senere.

 

Mvh

-Shaft-

7708403[/snapback]

 

Danke for svar, fått tak i R6 Vegas å. Må testes ut med dere, Coop eller MP hadde vært knall!!

 

Men nå! Er det GOW for alle penga. Hvis noen har sendt invite og jeg ikke har svart er det bare fordi jeg spiller sammen med noen å der er det fullt :(

Lenke til kommentar
Dette må vi gjenta i morgen dere!  :)  Artigste kvelden jeg har hatt i GoW på en stund

 

mar1u5: Hva er ditt gamertag?

7709987[/snapback]

 

Gamertag'en er "mar1u5". Ikke for å være L33t haxOOr eller noe - bare fordi "marius" var opptatt, så da var mar1u5 det nærmeste jeg kom :)

Lenke til kommentar
Å fy flate folkens, takk for noen vanvittige runder med glede,sorg,bannskap og ville tilstander.

 

Fantastisk artig spilling i dag :)

7709982[/snapback]

Huh, jeg spilte også i dag/går sent/tidlig... eller momtsatt? Jaja, poenget: Synd at jeg ikke bemerket meg henvendelsen din... :(

Men by chance så møtte jeg på noen norske! LinkNorway, var det en som het, og xXecuteXx eller noe lignende, pluss gjest. Skikkelig gøy ass :yes:

Lenke til kommentar
Ja, i dag var det fenomenalt å spille med dere!

 

Kommer Live i morgen (i dag blir det vel) og da er det klart for mere glede,sorg,bannskap og ville tilstander :)

7709988[/snapback]

I kveld er jeg også klar! Hvis det er plass å være med la med "storeguttane" :love:

 

Kjekt å høre at ShurgZ er kommet på banen igjen, og at det ikke bare var bannskap.

 

I går fikk jeg spilt Vegas litt, å det er ett veldig bra spill. Selv om jeg mener at Onlinebiten til GeoW er hakke morsomere.

Men greit å ha noe å avveksle med på dagtid osv ;)

 

Kjenner jeg er klar allerede.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Å fy flate folkens, takk for noen vanvittige runder med glede,sorg,bannskap og ville tilstander.

 

Fantastisk artig spilling i dag :)

7709982[/snapback]

 

Hoi hoi hoi så morro ja... Storkoste meg hele veien selv om laget mitt tapte de fleste rundene. Var en veldig fin kombinasjon av folk der.

 

Nå gjennstår det bare å knekke "lordfighter med sniper"-koden... For han er litt for flink til tider :(

 

Menmen nå er jeg så gira på mer spilling at det må bli mer i løpet av dagen :!:

 

"Ett headshot og du er hekta, hekta, hekta, hekta"

 

 

Får se om jeg får testet Vegas også, det ligger der så søtt og ber om å bli spilt.

Lenke til kommentar

Jeg blir mer enn gjerne med på en norsk fight i kveld, om jeg er velkommen. Har ikke spilt SÅ lenge på Live; noen ganger er jeg idioten som ikke får pulla off noen kills, mens andre ganger er jeg karen som pawner 1 mot 4 og redder dage :p

Mye opp og ned i det spillet, på en hærlig måte :)

 

PS. Det er gått å slippe mas med jobb som skoleelev :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...