Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Hehehe ja i kveld har vært sinnsykt morro :!:

 

Vi børsta tilogmed støvet av hagla til ShrugZ, takk for sist hehe :thumbup:

 

I morra venter det enda mer pryl til deg Toaster!! Hadde noen latterlige run med hagla i stad!

 

Noe som ikke er så veldig sundt for blodpumpa mi :hmm: (pussig)

 

Nei takk for alle kampene i kveld gutter. Sees i morra, no er det trynet på puta!

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den hagla mi trengs virkelig å blåses støf av, oljest og poleres. For i dag ver den sløv litt for ofte for å si det slik:P

 

Sånn går det når man har haktiske uker på jobb, fo rå så har litt muligheter til spilling. Umulig å legge opp til jevn spilling pga skiftplanen ser dere ;)

Lenke til kommentar
hehe takker for støtten- Det må være grusomt, spillet ligger og teaser deg mens ligger der maktesløs og ikke får spillt det. Uff. Nei jeg ble skikkelig skuffa, koste meg med Rainbow 6, skulle akkurat hoppe over til GOW siden jeg fikk invite.. Men nei.

 

Nei skal ikke klage. Vi sees på Live om 1mnd tid :S

7702546[/snapback]

 

 

Finnes en liten løsning, men er kanskje litt råtten mot butikken.. Kjøp en core version og lever den tilbake innen 30 dager.... Hørt om flere som har gjort det, men er kanskje litt dirty.. :)

Lenke til kommentar

Hiver meg ut i slaktingen igjen ikveld jeg også.. Hive i meg noe middag så er jeg klar sånn i 20-tiden tipper jeg.

 

Så da kan de vanlige folkene bare forvente seg mine sedvanlige invite-ønsker :D

 

PS! Får forhåpenligvis med meg en kompis som skal spille live for første gang, så vær snille med ham hvis det er plass til oss begge :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er med å game i kveld! Har fått meg Rainbow Six:Vegas også nå! så no er det bare velstand  :dribble:

7706290[/snapback]

 

Det var jo bra :) Vi bør få til noe R6:V spilling i helgen! Jeg har fått inntrykk av at flere blir med å spille.

 

Anyways... Ang. GoW spilling i dag. Jeg skal først se HD DVD-versjonen av World Trade Center på min splitter nye HD DVD add on :love: Tror jeg blir med å spille i 23/24-tiden.

 

Me prekast!

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...