Tøffli Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Argh, akkurat når jeg får revet meg vekk fra LostPlanet tar LordShaft pause Jaja, jeg joiner neste match jeg! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Heheh....ja men jeg skal bare trylle i meg litt middag så er jeg klar igjen Toppen 15 min til så er jeg der Bare å hive seg med ladies! Vi trenger folk online Shrugz? på tide å kaste seg med ett par runder eller? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Gears of War er bestilt i dag, så det kommer nok på lørdag/mandag! Hvis det er plass for flere nordmenn, så er jeg med etterhvert Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Alltid plass til flere likesinnede Bare å følge med i denne tråden, å gi lyd når du har spillet Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Noen som skal spille nå? Bare legg meg til. Nick/profil ting: jakoozie89 (Og gi beskjed her først, hvis dere skal spille. Er ikke på boksen nå.) Edit: Endre nicket mitt litt... Sorry hvis noen prøve å legge meg til/invitere. Endret 11. januar 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er klar for gaming ikveld, bare å invite Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Sorry for at jeg ikke har svart dere på invites`ene men min xbox360 har sluttet og lese DVD platene. Alle! Svarte heller!! Noen som har noen tips for dette..? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Sorry for at jeg ikke har svart dere på invites`ene men min xbox360 har sluttet og lese DVD platene. Alle! Svarte heller!! Noen som har noen tips for dette..? 7700572[/snapback] Faen til folk får dette problemet da! Har aldri hatt noe trøbbel med lesing av plater på begge boksene eg har hatt Endelig kan eg prise meg heldig eller? Sitter på jobb enda, regner med å få avsløning herifra seinest 21:30 så ska man i dusjen. Er sikkert klar for litt action i 23:00 tia (om dama ikkje trenger litt oppmerksomhet vel å merke) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Helvetes faenskap! DVD rommen kommer med "dype bromm" så hører jeg 3 små "ding ding ding" fra innsiden av xboxen. Skal jeg sende den tilbake nå så klikker jeg mentalt!! Jeg hadde satt av kvelden til spilling for helvete! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har du den stående eller? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er med på kamp viss noen inviterer nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har du den stående eller? 7700778[/snapback] Den var stående, nå la jeg den ned. Da kommer det et "skrik" fra DVD rommen å jeg får meldingen i dashbord. "uleselig Disk". Putta i nesten alle spillene mine å jeg får den samme meldingen. Finner ikke den hjelp "guiden" på xbox forumet. Er det noen som har en link til den? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Spørst om du sku fått fat på ein rense DVD elns. Ellers kan du jo og kaste inn håndkleet og si ; EID. MS Support Next! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Åh... Har jo nettopp fått den tilbake fra Rep... Begynner og bli litt for mye styr dette.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Uff da... Den er lei. Krev en ny boks. Det virker som om den du har er ulykkesforfulgt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Den eller meg.. Snakka med hu på support like før 2200 nå. Jeg fortalte henne problemet og satt i en plate. Så fikk hun høre den forferdelige lyden som kom ut av DVD rommen. Så begynnte henne og le nervøst. Da sa hun bare, `Verklig beklagar, du måsta sendte den inn igjen..` (MERK Dårlig i svensk! ) AGH! Nå som den fungerte så nydelig perfekt med den nye updaten og nye maps til GOW. Jeg som skulle kose meg med vin og snack denne helga etter 2 helvetes uker på jobb. Men nei, får bli film marraton da! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Føler virkelig med deg. Min forrige box havarerte to dager før GeOW kom ut. Satt der i to uker med uåpnet spill og bare lengtet...merkelig hvor avhengig man kan gjøre seg av sånne dingser som dette her Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 hehe takker for støtten- Det må være grusomt, spillet ligger og teaser deg mens ligger der maktesløs og ikke får spillt det. Uff. Nei jeg ble skikkelig skuffa, koste meg med Rainbow 6, skulle akkurat hoppe over til GOW siden jeg fikk invite.. Men nei. Nei skal ikke klage. Vi sees på Live om 1mnd tid :S Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Ja fy faen BanAnus! jeg føler veldig med deg. Tror jeg hadde klikket i vinkel om det var min box som tok kvelden! Vi er her vi vettu! Håpe du får igjen boxa di fortere enn svint! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Ja, denne kvelden var ganske artig, men egen udugelighet og super mektige sniperslag ødela litt Jaja, satser på at ting går bedre i morgen! Ser frem til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg