Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry for at jeg ikke har svart dere på invites`ene men min xbox360 har sluttet og lese DVD platene. Alle! Svarte heller!!  :cry: Noen som har noen tips for dette..?

7700572[/snapback]

 

Faen til folk får dette problemet da! Har aldri hatt noe trøbbel med lesing av plater på begge boksene eg har hatt ;) Endelig kan eg prise meg heldig eller? :p

 

Sitter på jobb enda, regner med å få avsløning herifra seinest 21:30 så ska man i dusjen. Er sikkert klar for litt action i 23:00 tia (om dama ikkje trenger litt oppmerksomhet vel å merke)

Lenke til kommentar
Har du den stående eller?

7700778[/snapback]

 

Den var stående, nå la jeg den ned. Da kommer det et "skrik" fra DVD rommen å jeg får meldingen i dashbord. "uleselig Disk". Putta i nesten alle spillene mine å jeg får den samme meldingen.

 

:thumbdown:

 

Finner ikke den hjelp "guiden" på xbox forumet. Er det noen som har en link til den?

Lenke til kommentar

Den eller meg.. Snakka med hu på support like før 2200 nå. Jeg fortalte henne problemet og satt i en plate. Så fikk hun høre den forferdelige lyden som kom ut av DVD rommen. Så begynnte henne og le nervøst. Da sa hun bare, `Verklig beklagar, du måsta sendte den inn igjen..` (MERK Dårlig i svensk! ;) )

 

AGH! Nå som den fungerte så nydelig perfekt med den nye updaten og nye maps til GOW. Jeg som skulle kose meg med vin og snack denne helga etter 2 helvetes uker på jobb.

 

Men nei, får bli film marraton da!

Lenke til kommentar

hehe takker for støtten- Det må være grusomt, spillet ligger og teaser deg mens ligger der maktesløs og ikke får spillt det. Uff. Nei jeg ble skikkelig skuffa, koste meg med Rainbow 6, skulle akkurat hoppe over til GOW siden jeg fikk invite.. Men nei.

 

Nei skal ikke klage. Vi sees på Live om 1mnd tid :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...