Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillt litt ikveld...første gang med noen her inne for min del. Chrissj, Kenneth1337 og Kauiss bl.a. Fint å spille nesten uten lagg, og uten å høre f*ck/cheating/loser osv som annenhvert ord i hver setning sånn som det er i ranked.

 

Jeg kan forsatt ikke en eneste bane og ender stort sett opp som hagleføde, men det er nå gøy lell:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Har også lyst å være med i morgen. Hater å være under 18år, ettersom jeg må taste inn VERDEN LENGSTE PASSORD for hver gang jeg skal legge til en venn. Argh  :mad:

 

Men jeg er framleis med i morgen!

7695174[/snapback]

Okay, gå på dashbordet og på Console tror jeg det heter(Bladet til høyre for media bladet) Trykk på family, skriv den lange kodne nok en gang, slå av alt som tilsier at du må skreive koden "Vertify Friend Request" etc. Det var det jeg gjorde, og nå er jeg fri ^^

Lenke til kommentar

sondgiav: De kommer til å fjerne siggen din ^^

 

Anyways, de nye mapsa ja. Vi spilte først endel runder på dem i går, og fant ut at vi ville ha med alle mapsa i cyclen. Meningene var vel jevnt over allright tror jeg. Raven Down går kanskje litt for fort til tider? Tror vi hadde syv runder på 8 minutter ;)

 

Har virkelig sansen for Old Bones, stort og herlig map. Jeg er med noen timer i kveld, men må nok køye litt tidligere enn normalt gitt :)

Lenke til kommentar

Spilte noen runder på de mapsa i går, og første inntrykket er:

 

* Raven Down likte jeg ikke, alt for knotete og uryddig brett, og for mye granat tagging!! Men et perfekt brett for inntense hagle kamper....Detter er første inntrykk, så jeg får ta et par runder til før endelig konklusjon for min del!

 

* Old Bones var MEGET kult... Et av de bedre mapsa, passe stort oversiktlig og artig plass i midten hvor våpna ligger!"!!

Lenke til kommentar
sondgiav: De kommer til å fjerne siggen din ^^

 

Anyways, de nye mapsa ja. Vi spilte først endel runder på dem i går, og fant ut at vi ville ha med alle mapsa i cyclen. Meningene var vel jevnt over allright tror jeg. Raven Down går kanskje litt for fort til tider? Tror vi hadde syv runder på 8 minutter ;)

 

Har virkelig sansen for Old Bones, stort og herlig map. Jeg er med noen timer i kveld, men må nok køye litt tidligere enn normalt gitt :)

7695947[/snapback]

Godt å høre at du kommer på banen i kveld! Savner deg da vettu :innocent:

 

Får vi med LordFighter, Kaiuss og kanskje ett par til så får vi trent Pinata litt også.

 

Jeg gjorde meg ferdig med ett prosjekt tidlig i dag. så jeg blir å finne i GeoW verden fra nå til jeg legger meg i kveld :w00t:

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Er kanskje litt styggt å henge ut enkeltbrukere her inne, moderator kan ta tak i meg hvis det er upassende!

 

Men!!

ca2oo

Jeg har nå blocket deg, å jeg har ingen interesse av å spille med deg igjen.

Du utnytter glitch i spillet som skaper lagg for alle og gir F i tiltale. Du går bevisst inn for å skape dårlig stemning og er derfor uønsket når jeg har spill på gang!

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Skal bite meg merke i den fyren eg også, om eg i heile tatt har han på lista mi ;)

 

Texas på jobben i dag, sumpene renner over og faen så glatt over alt. Var såvidt ramlet inn dørene her før det blei springen og faensap, låg stiv i kjelleren her ved siden av syrepumpene lol :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...