CCola Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har også lyst å være med i morgen. Hater å være under 18år, ettersom jeg må taste inn VERDEN LENGSTE PASSORD for hver gang jeg skal legge til en venn. Argh Men jeg er framleis med i morgen! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Fikk spillt litt ikveld...første gang med noen her inne for min del. Chrissj, Kenneth1337 og Kauiss bl.a. Fint å spille nesten uten lagg, og uten å høre f*ck/cheating/loser osv som annenhvert ord i hver setning sånn som det er i ranked. Jeg kan forsatt ikke en eneste bane og ender stort sett opp som hagleføde, men det er nå gøy lell:-) Endret 11. januar 2007 av BioNor Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har også lyst å være med i morgen. Hater å være under 18år, ettersom jeg må taste inn VERDEN LENGSTE PASSORD for hver gang jeg skal legge til en venn. Argh Men jeg er framleis med i morgen! 7695174[/snapback] Gå på familysetting så kan du skru av det Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Har også lyst å være med i morgen. Hater å være under 18år, ettersom jeg må taste inn VERDEN LENGSTE PASSORD for hver gang jeg skal legge til en venn. Argh Men jeg er framleis med i morgen! 7695174[/snapback] Okay, gå på dashbordet og på Console tror jeg det heter(Bladet til høyre for media bladet) Trykk på family, skriv den lange kodne nok en gang, slå av alt som tilsier at du må skreive koden "Vertify Friend Request" etc. Det var det jeg gjorde, og nå er jeg fri ^^ Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Godt å høre at folket har fått testa ny karta litt. Blir nok en del spilling i kveld. jeg er klar fra 18 og utover regner meg med! Møt opp ladies Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Rakk så vidt å laste ned de nye banene før jeg måtte gå til sengs i går. Håper jeg får testet de i løpet av kvelden. Er folk fornøyde med de nye banene?? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er veldig fornøyd, og det virker som om mangfoldet her inne er av samme oppfatning! Hiv deg med i kveld å test de la med oss Kommer nok til å falle i smak tror jeg Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg skal teste de nye banene nå!! Men har igjen å bli ordentlig kjent med de vi har fra før.. Virker som Fuel Depot, Clocktower og Mansion er de eneste som blir spillt for tiden.. Lenke til kommentar
sondgiav Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Add meg, så er jeg med i dag eller no sånt Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 sondgiav: De kommer til å fjerne siggen din ^^ Anyways, de nye mapsa ja. Vi spilte først endel runder på dem i går, og fant ut at vi ville ha med alle mapsa i cyclen. Meningene var vel jevnt over allright tror jeg. Raven Down går kanskje litt for fort til tider? Tror vi hadde syv runder på 8 minutter Har virkelig sansen for Old Bones, stort og herlig map. Jeg er med noen timer i kveld, men må nok køye litt tidligere enn normalt gitt Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Spilte noen runder på de mapsa i går, og første inntrykket er: * Raven Down likte jeg ikke, alt for knotete og uryddig brett, og for mye granat tagging!! Men et perfekt brett for inntense hagle kamper....Detter er første inntrykk, så jeg får ta et par runder til før endelig konklusjon for min del! * Old Bones var MEGET kult... Et av de bedre mapsa, passe stort oversiktlig og artig plass i midten hvor våpna ligger!"!! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 jeg digger begge to jeg. På morra`n idag EIDE jeg det andre laget med m-sagen min. Da var jeg stolt<! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Chainsaw er jo desidert best! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 sondgiav: De kommer til å fjerne siggen din ^^ Anyways, de nye mapsa ja. Vi spilte først endel runder på dem i går, og fant ut at vi ville ha med alle mapsa i cyclen. Meningene var vel jevnt over allright tror jeg. Raven Down går kanskje litt for fort til tider? Tror vi hadde syv runder på 8 minutter Har virkelig sansen for Old Bones, stort og herlig map. Jeg er med noen timer i kveld, men må nok køye litt tidligere enn normalt gitt 7695947[/snapback] Godt å høre at du kommer på banen i kveld! Savner deg da vettu Får vi med LordFighter, Kaiuss og kanskje ett par til så får vi trent Pinata litt også. Jeg gjorde meg ferdig med ett prosjekt tidlig i dag. så jeg blir å finne i GeoW verden fra nå til jeg legger meg i kveld Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Flott å høree at det blir spilling i kveld! Jeg var nemlig syk i går, og orket derfor ikke å joine. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg litt senere på kvelden, men hadde glemt å lastet ned nye maps så det gikk ikke... men er helt kampklar i dag Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Syk altså det er ikke bra. Godt å høre du er med på litt chickfighting i kveld. Jeg lurer meg online nå! LordShaft NOR <Klorer og Biter> SupremeToaster Lenke til kommentar
OHell Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg blir med nå. Hvis det er mange som spiller. EDIT: Må bare lage litt grøt først Endret 11. januar 2007 av OHell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 kan bli med senere i dag jeg... har fått flyttet boksen min slik at jeg forhåpentligvis ikke lager flere riper i gow dvd'en min. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Er kanskje litt styggt å henge ut enkeltbrukere her inne, moderator kan ta tak i meg hvis det er upassende! Men!! ca2oo Jeg har nå blocket deg, å jeg har ingen interesse av å spille med deg igjen. Du utnytter glitch i spillet som skaper lagg for alle og gir F i tiltale. Du går bevisst inn for å skape dårlig stemning og er derfor uønsket når jeg har spill på gang! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Skal bite meg merke i den fyren eg også, om eg i heile tatt har han på lista mi Texas på jobben i dag, sumpene renner over og faen så glatt over alt. Var såvidt ramlet inn dørene her før det blei springen og faensap, låg stiv i kjelleren her ved siden av syrepumpene lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg