Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

For en kveld  :thumbup:

 

For en fantastisk herlig Patch/Update til GeoW  :love:  Beste som har skjedd siden spillet kom ut! Gud det blir deilig med nye baner også!

 

Var en periode det var vannskelig å få folk til å joine, men vi kjørte 3 vs 3 og det gikk strålende til tider!

 

I kveld var kanon gøy! Pluss at vi fikk spilt med litt nye folk også, hvertfall et par som jeg ikke kan huske å ha spilt med før!

 

Takk så mye for Kampene i kveld. Dette var morro  :w00t:

 

Mvh

-Shaft-

7686570[/snapback]

Hehehehe var meget morro igår. Mange fine folk som spilte og masse action.. Du kunne spart deg for den berømte jukse-knappen ett par runder der, men ellers meget morro :p

 

MEN, at du ikke nevner min enorme bragd?

 

Jeg var jo best en runde! Det er jo historisk! Var nesten så jeg fikk en tåre i øyekroken der.

*klappe seg selv på ryggen*

Ble vel og merke like dårlig som vanlig rett etterpå, men det er en bagatell som ikke er nødvendig å rippe opp i :blush:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, da har jeg testet "Old Bones" og "Raven Down" 5 minutter hver. Fikk ikke tid til mere (måtte på skolen). Hvertfall, mitt førsteintrykk:

 

"Raven Down": Jiis, for ei kaotisk bane. Akkurat da matchen begynte, fikk jeg et blandingsinntrykk av "Gridlock" og "Tyro Station". Fargene er veldig lik "Tyro Station" og de ødelagte bilene minner om "Gridlock". Fikk ikke intrykk av at den er så stor heller. Alle møttes jo i midten med en gang. Chaotic :love:

 

"Old Bones": Ah, denne fikk jeg et svært godt førsteinntrykk av. For en herlig atmosfære. Et nokså åpent areal i midten hvor litt av hvert kan skje :hmm: Jeg observerte to snipere!

 

Førsteinntrykket er basert på 5 min spilling på hver bane. Jeg fikk så lyst til å poste førsteinntrykket mitt her... Gleder meg til vi får spillt skikkelig på disse banene :) Jeg kommer Live så snart skolen er ferdig og jeg har fått i meg mat!

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

Holder selv på å laste ned banene! Jeg må desverre på jobb klokken 5 i dag, men er som sagt klar for mye gaming i morra :thumbup: Team Pinata må jo drille seg på nybanene heheeh.

 

Ellers vil jeg bare ha nevnt!

 

Om du er ung og dum, eller gammel og grå. Har du aldri tatt i en xbox kontroller, eller det er 2 gangen du spiller online så er du hjertelig velkommen til å spille la med oss!

 

Alle har vært kalv en gang og det er ingen som skal være redd for å være med bare for de tror de ikke er god nok!

Vi er veldig hyggelig alle mann. Vi kan virke som en veldig sammensveiset gjeng og at det er vannskelig å komme inn, men det er bare tull. Hiv dere med på matcher så får dere se selv :w00t:

 

Mvh

-Shaft-

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

^

 

Takk for det, vi prøver så godt vi kan å innkludere alle :)

 

Old Bones

Virker som ett ganske stort brett, men er igrunn ikke så stort! Dette er helt klart det kuleste av de 2 nye bretta. Mye søyler, statuer og herlig stemning. Vi har granater, 1 Sniper og 1 boomshoot på dette kartet. Boomern og Snipern finner man ute i midten.

Kartet er lagt opp til at begge laga skal storme ut i midten. Kartet er utrolig stilig oppbygd og det tar ikke lange tida før en lærer bretta å kjenne.

 

Raven Down

Veldig lite og tett kart. Her snakker vi heftige Shootgun kamper på kloss hold. Det er ingen tvil om at dette kartet kommer til å bli misslikt av mange. Det er så fryktelig lett å granattagge på det. Ser online så er det omtrent bare det som blir gjort! Men fjerner man granatene på PlayerMatch så har vi ett kjempekart. Her er masse biler og betongklosser å gjemme seg bak. Så dette blir nok ett morsomt map dette også.

 

Fortsetter de å gi ut nye kart i ny og ne så snakker vi evig lang onlinemorro for min del! Dette var akkurat hva jeg trengte for ikke å bli smålei spillet.

 

Gleder meg virkelig til å få igang fullnorske playermatcher. (på disse karta også)

 

Mvh

-Shaft-

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

hehe fikk noen invites fra deg og saddle, men jeg satt i samme båt som deg da hehe. Så det var derfor jeg ikke kom innom.

 

Digger selv de to nye brettene, Raven Down er shotgun himmel! Full kaos med 8 stykker der og virkelig intens.

 

Old Bone har skikkelg sjarm og er en nytelse og spille på! Likte begge godt, mer i morgen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...