Darth MToffy Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) For en kveld For en fantastisk herlig Patch/Update til GeoW Beste som har skjedd siden spillet kom ut! Gud det blir deilig med nye baner også! Var en periode det var vannskelig å få folk til å joine, men vi kjørte 3 vs 3 og det gikk strålende til tider! I kveld var kanon gøy! Pluss at vi fikk spilt med litt nye folk også, hvertfall et par som jeg ikke kan huske å ha spilt med før! Takk så mye for Kampene i kveld. Dette var morro Mvh -Shaft- 7686570[/snapback] Hehehehe var meget morro igår. Mange fine folk som spilte og masse action.. Du kunne spart deg for den berømte jukse-knappen ett par runder der, men ellers meget morro MEN, at du ikke nevner min enorme bragd? Jeg var jo best en runde! Det er jo historisk! Var nesten så jeg fikk en tåre i øyekroken der. *klappe seg selv på ryggen* Ble vel og merke like dårlig som vanlig rett etterpå, men det er en bagatell som ikke er nødvendig å rippe opp i Endret 10. januar 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Beklager at eg ikkje joinet de invites eg fikk i går, men var opptatt med å finjustere instillingene på TV`en, eller egentlig spillet litt av hvert bare for å teste Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Etter å ha hørt litt om mapsa, tror jeg at jeg blir spillende i hele kveld, så bare å invitere fra det sekundet dere ser meg online! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Okey, da har jeg testet "Old Bones" og "Raven Down" 5 minutter hver. Fikk ikke tid til mere (måtte på skolen). Hvertfall, mitt førsteintrykk: "Raven Down": Jiis, for ei kaotisk bane. Akkurat da matchen begynte, fikk jeg et blandingsinntrykk av "Gridlock" og "Tyro Station". Fargene er veldig lik "Tyro Station" og de ødelagte bilene minner om "Gridlock". Fikk ikke intrykk av at den er så stor heller. Alle møttes jo i midten med en gang. Chaotic "Old Bones": Ah, denne fikk jeg et svært godt førsteinntrykk av. For en herlig atmosfære. Et nokså åpent areal i midten hvor litt av hvert kan skje Jeg observerte to snipere! Førsteinntrykket er basert på 5 min spilling på hver bane. Jeg fikk så lyst til å poste førsteinntrykket mitt her... Gleder meg til vi får spillt skikkelig på disse banene Jeg kommer Live så snart skolen er ferdig og jeg har fått i meg mat! Endret 10. januar 2007 av Black&Red Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 selv om jeg spiller GRAW for tida nå så er det bare å sende invites så bytter jeg spill..er alltids klar for runder med GeOW nå som mic`n min fungerer igjen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Holder selv på å laste ned banene! Jeg må desverre på jobb klokken 5 i dag, men er som sagt klar for mye gaming i morra Team Pinata må jo drille seg på nybanene heheeh. Ellers vil jeg bare ha nevnt! Om du er ung og dum, eller gammel og grå. Har du aldri tatt i en xbox kontroller, eller det er 2 gangen du spiller online så er du hjertelig velkommen til å spille la med oss! Alle har vært kalv en gang og det er ingen som skal være redd for å være med bare for de tror de ikke er god nok! Vi er veldig hyggelig alle mann. Vi kan virke som en veldig sammensveiset gjeng og at det er vannskelig å komme inn, men det er bare tull. Hiv dere med på matcher så får dere se selv Mvh -Shaft- Endret 10. januar 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Dere er en veldig hyggelig gjeng å spille med, man føler seg velkommen Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) ^ Takk for det, vi prøver så godt vi kan å innkludere alle Old Bones Virker som ett ganske stort brett, men er igrunn ikke så stort! Dette er helt klart det kuleste av de 2 nye bretta. Mye søyler, statuer og herlig stemning. Vi har granater, 1 Sniper og 1 boomshoot på dette kartet. Boomern og Snipern finner man ute i midten. Kartet er lagt opp til at begge laga skal storme ut i midten. Kartet er utrolig stilig oppbygd og det tar ikke lange tida før en lærer bretta å kjenne. Raven Down Veldig lite og tett kart. Her snakker vi heftige Shootgun kamper på kloss hold. Det er ingen tvil om at dette kartet kommer til å bli misslikt av mange. Det er så fryktelig lett å granattagge på det. Ser online så er det omtrent bare det som blir gjort! Men fjerner man granatene på PlayerMatch så har vi ett kjempekart. Her er masse biler og betongklosser å gjemme seg bak. Så dette blir nok ett morsomt map dette også. Fortsetter de å gi ut nye kart i ny og ne så snakker vi evig lang onlinemorro for min del! Dette var akkurat hva jeg trengte for ikke å bli smålei spillet. Gleder meg virkelig til å få igang fullnorske playermatcher. (på disse karta også) Mvh -Shaft- Endret 10. januar 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
OHell Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som blir med å spille NÅ eller SNART? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 skulle mer enn gjerne vært med, men boksen min har begynt å lage fæle riper i dvd'en... Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som blir med å spille NÅ eller SNART? 7692285[/snapback] Legg meg til så kommer jeg innpå. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er klar for kamp viss noen andre inviterer meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Faen for noe drit, suger tissesjal eg ja. Nei faen, skal trene opp min shotgun skills iløpet av helga ja Faen er dette connection error som hopper opp da? Blei eid eg pga. den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Nei faen, skal trene opp min shotgun skills iløpet av helga ja Ingen andre bedre baner til dette enn den nye raven Down banen! Er totalt forelsket i de to nye banene, føler at det går så mye bedre på de! Og det gjør det vel og? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Ja de nye banene var allvorlig bra. Likte disse, shotgun himmel på begge var det også! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Raven Down var ikke noe særlig... syns det er den dårligste av alle maps'a! Old Bones var drit bra! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Må sei eg likte begge banene veldig godt Men litt trening trengs Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Blei noen timer ikveld også ja! Digga Raven Down banen jeg, intens shotgun action @Wackee, fikk noen invites av deg så jeg, men hadde full game med nordmenn allerede, beklager Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 hehe fikk noen invites fra deg og saddle, men jeg satt i samme båt som deg da hehe. Så det var derfor jeg ikke kom innom. Digger selv de to nye brettene, Raven Down er shotgun himmel! Full kaos med 8 stykker der og virkelig intens. Old Bone har skikkelg sjarm og er en nytelse og spille på! Likte begge godt, mer i morgen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 I mora ja, går eg ut på frihelg! Så eg er med fra 22:30 og utover Kansje før, kommer litt ann på når neste avløsning kommer på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg