Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kveld :thumbup:

 

For en fantastisk herlig Patch/Update til GeoW :love: Beste som har skjedd siden spillet kom ut! Gud det blir deilig med nye baner også!

 

Var en periode det var vannskelig å få folk til å joine, men vi kjørte 3 vs 3 og det gikk strålende til tider!

 

I kveld var kanon gøy! Pluss at vi fikk spilt med litt nye folk også, hvertfall et par som jeg ikke kan huske å ha spilt med før!

 

Takk så mye for Kampene i kveld. Dette var morro :w00t:

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Si fra på tråden neste gang dere spiller da! ;)

 

Helst oppdater første post, hadde vært genialt!

 

GAMERTAG: MrJones89

 

Offtopic: Men hvordan kan jeg prate med dere inne på spillet? Jeg ser mikrofoner ved navnene men jeg hører ingenting. Det kommer selv en mikrofon ved mitt navn noen ganger. Mp jeg joine chat eller no? :)

Lenke til kommentar

Denne tråden blir chattet i ganske jevnt, så å oppdatere førstepost blir litt mye å gjør hver gang vi druser igang ett game :)

 

Har du hodetelefon med mic som følger med xboxen? (premium) plugg dette i kontrollen så skal det bare være å snakke i vei!

Den kan ha en tendens til å låse seg, da er det bare å plugge den inn og ut av kontrollen igjen.

 

Skal adde deg nå jeg og prøve å få invitert deg neste gang vi spiller!

 

Følger du med i denne tråden ser du når andre starter game :)

 

PS! no har jeg oppdatert førsteposten, med litt mer info :thumbup:

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Det er oppturer og nedturer på den også  :)  men må takke LordFighter for god treningspartner.  :thumbup:

7686619[/snapback]

 

Herlig å være host, LadyShaft? ;) Har vært det selv og vet hvor avgjørende det lille ekstra er.

 

Må si at det var utrolig gøy i dag også. Elsket duellene LordShaft og jeg hadde :) Begge to står med sniper og avfyrer hvert sitt skudd uten at noen treffer. Plutselig kommer et active reload skudd mitt i kassa, og så er det gjort!

 

Men liker god motstand på snipern. Blir jo ikke bedre uten trening? Selv føler jeg at snipern er avgjørende om hvem som vinner runden. Spesielt hvis det er en god sniperdude på hvert lag og egnet bane. Det er jo ofte en sniperdude tar knekken på så og si hele laget.

 

Men er skuffet over at Team Chrissj ikke kan samle seg og vise Team Piñata hvem som er sjefen. Jeg er enig i at når vi har spillt mot Bare Chrissj og LakusPakus, så har det ikke vært fullblodig TC vs. TP. Håper dere får samlet dere asap...

 

Atter en gang, takk for dagens matcher :thumbup: Morsomt med nye fjes!

Lenke til kommentar

Det er så sinnsykt bra å spille om dagen.. Får invites fra norske spillere i hytt og gevær! Var innom flere rom fulle av norske spillere igår, og må si at det er absolutt å foretrekke over sinte amerikanere/engelskmenn og Nederlendere/Belgere/Tyskere en ikke skjønner bæret av hva sier.. Dessverre måtte jeg takke nei til flere invites utpå kvelden da jeg alt var godt i gang med de jeg spilte med.. No hard feelings!

 

Og ja.. patchen kom godt med!

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Hvordan stiller dere dere til en (forholdsvis) ny Live-gamer? Har nå pløyd gjennom GoW SP, og spilt det online èn gang. Er 26 btw (*gulp*.. snart 27, skummelt..), så ingen liten fjortiss lenger.

Hvis det er ok, henger jeg meg gjerne på en dag :)

GT står i profilen!

Endret av -=nibbler=-
Lenke til kommentar
Hvordan stiller der der til en (forholdsvis) ny Live-gamer? Har nå pløyd gjennom GoW SP, og spilt det online et èn gang. Er 26 btw (*gulp*.. snart 27, skummelt..), så ingen liten fjortiss lenger.

Hvis det er ok, henger jeg meg gjerne på en dag :)

GT står i profilen!

7687635[/snapback]

 

Vi er ikke redde for nye brukere, så det er bare å henge seg på. Legger deg til jeg, så kan vi se om vi får lurt deg inn i noen game :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...