Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den nye updaten ja, men uten bretta!! :)

Blitt litt mindre skrift i menyene og litt slik! Du får ikke følge spillere rundt når du er død online (litt kjipt)

Men dette virker bra det  :love:

7683744[/snapback]

Ranked fungerer hvertfall veldig bra nå som man kan se hvor god connection man får...lite lag med andre ord. Man får forsatt følge spillerne på ditt eget lag, men overvåkningskameraene er disablet i ranked hvertfall. Ellers så er hostnames bortevekk på ranked...har ikke spillt playermatch enda, så vet ikke hvordan ting er der, men regner med fungerer like bra eller bedre enn før.

Lenke til kommentar
Er jo uendelig lenge siden Team Piñata har spilt mot Team Chrissj. Selvom jeg og Lakus er på samme lag så er det automatisk ikke Team Chrissj.. Så teknisk sett har dere ikke knust oss SÅ mange ganger. Dere har derimot laget syltetøy av de laga jeg og Lakus har vært på i det siste..

7683644[/snapback]

Hvor var du idag da? :( Var ikke så fet runde idag, sugde litt siden jeg har hatt en liten pause. Prøvde på å få Lakus med, men neeeiiida han skulle spille CoD3 :p Xander kom inn, men siden han bare kom til å "skyte på sine egne", joinet han COG(Som var overfyllt med Lorder, og pinataer :sick: ) Niet, skulle ikke tatt GoW istedenfor R6 idag nei :no:

Lenke til kommentar
har de nye banene kommet nå? Og hvordan laster jeg de ned? Er til ny når det gjelder sånne ting som dette:/

Bare hos meg spillet lagger veldig mye i dag?

7684774[/snapback]

Det er nok ikke bare hos deg det har lagget mye i dag.

På grunn av den nye patchen så har det lagget en del.

De nye banene kommer i morgen eller på torsdag :thumbup:

p.s for å laste de ned når de kommer så starter du spillet også trykker x for å komme til nedlastninger til geow.

Lenke til kommentar

Den updaten som er nå, laster seg ned automatisk når du starter spillet! Herregud så herlig den nye patchen er.......... :love:

No er det bare 2 baner igjen, å de kommer på torsdag :dribble:

Vi har 3 ledige plasser hvis noen er sugen på å hive seg med! Akkurat nå! Første mann til mølla!

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...