Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Team Pinata vil stå samlet på toppen once again :w00t:

Helt utrolig hvor mange på Team Pinata som bare vil vinne, og ikke ha det gøy ;)

7679417[/snapback]

Hahaha :!:

No har vi blitt trakka på så mange ganger av Team Chrissj, og når vi endelig har fått samlet ett solid lag som ikke bare har det jævlig gøy, men også vinner over Team Chrissj..................da er vi bare opptatt av å vinne :dontgetit: å ikke ha det gøy?

 

Nei lillevenn, vi er nok langt ifra opphengt i å vinne. Men det gjør så godt for sjela å gni det litt inn tilbake :tease:

Lenke til kommentar
Team Pinata vil stå samlet på toppen once again :w00t:

Helt utrolig hvor mange på Team Pinata som bare vil vinne, og ikke ha det gøy ;)

7679417[/snapback]

Vil jo ikke bare vinne :innocent: Viktigste er jo å ha det gøy, uavhengig om vi taper eller ei :thumbup:

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg måtte dessverre avslutte litt abrupt fra en meget hyggelig session i går kveld, men jeg håper dere hørte at jeg gav beskjed om at jeg stakk (har ikke lyst å fremstå som en quit'er)...

 

Meget kjekt å spille med Piñata-kollegiet (og dere andre selvsagt), så hyggelige, men likevel så blodtørstige, en sjeldent fin kombinasjon! :innocent:

 

Har vakt torsdag, men er gladelig med på litt gladvold kommende helg!

Lenke til kommentar
Har lengta etter en god match.. Hakke spillt GoW siden LØRDAG!

7681805[/snapback]

Er vel ikke vår skyld at du bare sitter med Vegas :nei::tease:

7681893[/snapback]

Har fått en ny giv i GoW da, var veldig lei av det, men nå har jeg tha eye of the tiger igjen ;) Tok en runde på lørdag, og merket at jeg eide alle sammen ;D Så jeg er tilbake *Vente på applaus*

Lenke til kommentar
Har lengta etter en god match.. Hakke spillt GoW siden LØRDAG!

7681805[/snapback]

Er vel ikke vår skyld at du bare sitter med Vegas :nei::tease:

7681893[/snapback]

Har fått en ny giv i GoW da, var veldig lei av det, men nå har jeg tha eye of the tiger igjen ;) Tok en runde på lørdag, og merket at jeg eide alle sammen ;D Så jeg er tilbake *Vente på applaus*

7681956[/snapback]

 

*gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp*

Lenke til kommentar

Faan, nå kom min nye Samsung LE32R72 32" HD-klare LCD TV på døra med budbil, jeg bestilte tydeligvis "oppkrav på dør" eller noe sånt så han kom på døra.

 

Jeg hadde ikke pengene på meg nå så han skulle slippe den av på postkontoret så jeg kunne hente den senere.

 

Jeg lurer på om jeg kunne ha fått Tv'en nå, og fått en "regning" som jeg måtte betale innen 2 uker for da hadde jeg hatt pengene?

 

Hvis dette er tilfellet ringer jeg tilbake til han med EN gang!

 

 

 

Var så deilig å se den stoe fine pakkesken der :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...