Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Håper folket er med på spilling i kveld og i morgen! Har nemlig fri i morgen, så jeg er hjemme fra det grusomme internatet som ikke har Live tilgang  :dribble:

7675570[/snapback]

 

 

slapp av... jeg skal komme og redde deg når jeg har fått satt opp alt jeg får i morgen :thumbup: stå opp tidlig så kan vi bare begynne :D

 

gamertag: lord nuker

Lenke til kommentar

Glimrende spilling i kveld gutter ;)

 

Til tider fullstendig overkjøring (jepp begge veier) men vi dro heldigvis de siste rundene. Er det ikke bare de som teller? :hmm:

 

Godt å høre at folket er gira til torsdagen! Nye baner og ett par fine fixer. Takk for kampen ladies!

 

Blir mer gaming om få strakser! Lita pause bare :roll:

Lenke til kommentar

Gamertag: Hoa Hottentott

 

Så fort UPC/GET kommer i hus er det bare å forberede seg på å bli motorsaget igjen og igjen! Vi snakker i løpet av uka :whistle:

 

The Hottentott is gonna get you!

 

Mulig jeg bare blir drept med en gang siden jeg spiller RB6: Vegas mye mer enn GoW, men det blir nok tid til begge spillene. Håper å se noen av dere online i løpet av uka.

 

22år og bokmål :thumbup:

Lenke til kommentar
Håper folket er med på spilling i kveld og i morgen! Har nemlig fri i morgen, så jeg er hjemme fra det grusomme internatet som ikke har Live tilgang  :dribble:

7675570[/snapback]

 

 

slapp av... jeg skal komme og redde deg når jeg har fått satt opp alt jeg får i morgen :thumbup: stå opp tidlig så kan vi bare begynne :D

 

gamertag: lord nuker

7676712[/snapback]

 

Om dere er klare på kvisten så send en invite! Jeg har også morgenfri! :D

Lenke til kommentar
Glimrende spilling i kveld gutter ;)

 

Til tider fullstendig overkjøring (jepp begge veier) men vi dro heldigvis de siste rundene. Er det ikke bare de som teller?  :hmm:

 

Godt å høre at folket er gira til torsdagen! Nye baner og ett par fine fixer. Takk for kampen ladies!

 

Blir mer gaming om få strakser! Lita pause bare  :roll:

7677254[/snapback]

Hrmf hrmf hrmf... 99% sikker på at dere brukte jukseknappen på de siste rundene der... Ellers må det ha vært lag ellernoe slikt :innocent:

 

Uansett... Jeg var "best" på mitt lag siste runda :dribble:

 

Det må være første gang tror jeg, og det kaller jeg en halv seier :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...