~~Undertaker~~ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Heisann, jeg har lyst å være med hvis dere har litt plass. GamerTag: Keltazar er 20 år gammel og liker å splitte folk i to. Er pålogget nå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Skal se om jeg får invita deg til spilling i kveld Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper folket er med på spilling i kveld og i morgen! Har nemlig fri i morgen, så jeg er hjemme fra det grusomme internatet som ikke har Live tilgang Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fy faen! Flere som prøvde å invitera meg i går, men fikk berre "connection to host lost" elns Har ikkje hatt det problemet før Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper folket er med på spilling i kveld og i morgen! Har nemlig fri i morgen, så jeg er hjemme fra det grusomme internatet som ikke har Live tilgang 7675570[/snapback] slapp av... jeg skal komme og redde deg når jeg har fått satt opp alt jeg får i morgen stå opp tidlig så kan vi bare begynne gamertag: lord nuker Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Glimrende spilling i kveld gutter Til tider fullstendig overkjøring (jepp begge veier) men vi dro heldigvis de siste rundene. Er det ikke bare de som teller? Godt å høre at folket er gira til torsdagen! Nye baner og ett par fine fixer. Takk for kampen ladies! Blir mer gaming om få strakser! Lita pause bare Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg joiner etterpå jeg! Har fri i morgen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Til tider fullstendig overkjøring (jepp begge veier) men vi dro heldigvis de siste rundene. Er det ikke bare de som teller? Ikke når medlemmer på det andre laget til stadig ikke er tilstedet, (AFK) halve Matcher osv Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ja hva holdt du på med der en periode lakus? Tantebesøk ? Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja hva holdt du på med der en periode lakus? Tantebesøk ? 7677485[/snapback] Det var stort sett tanta mi ---> som spilte faktisk, bare jeg som snakka i mikrofonen! Utrolig moro ikveld, og med den nye patchen og et par nye maps..? Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 I dag var det utrolig gøy! Kan det bli bedre? Svar: Faktisk! Det kommer jo patch og et par nye maps Oh my god... Men takker alle ladies for mange gode matcher Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hvordan får jeg den h***** fargekodeskriften i signaturen min? (team Pinata) Edit, haha kyss meg. Me soooooo good Endret 8. januar 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
sondgiav Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har nettopp kjøpt GeoW. Jeg er med neste gang:p Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gamertag: Hoa Hottentott Så fort UPC/GET kommer i hus er det bare å forberede seg på å bli motorsaget igjen og igjen! Vi snakker i løpet av uka The Hottentott is gonna get you! Mulig jeg bare blir drept med en gang siden jeg spiller RB6: Vegas mye mer enn GoW, men det blir nok tid til begge spillene. Håper å se noen av dere online i løpet av uka. 22år og bokmål Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Håper folket er med på spilling i kveld og i morgen! Har nemlig fri i morgen, så jeg er hjemme fra det grusomme internatet som ikke har Live tilgang 7675570[/snapback] slapp av... jeg skal komme og redde deg når jeg har fått satt opp alt jeg får i morgen stå opp tidlig så kan vi bare begynne gamertag: lord nuker 7676712[/snapback] Om dere er klare på kvisten så send en invite! Jeg har også morgenfri! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er med i 4 tia når jeg har kommet meg hjem og spist litt. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Glimrende spilling i kveld gutter Til tider fullstendig overkjøring (jepp begge veier) men vi dro heldigvis de siste rundene. Er det ikke bare de som teller? Godt å høre at folket er gira til torsdagen! Nye baner og ett par fine fixer. Takk for kampen ladies! Blir mer gaming om få strakser! Lita pause bare 7677254[/snapback] Hrmf hrmf hrmf... 99% sikker på at dere brukte jukseknappen på de siste rundene der... Ellers må det ha vært lag ellernoe slikt Uansett... Jeg var "best" på mitt lag siste runda Det må være første gang tror jeg, og det kaller jeg en halv seier Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Eg er klar nå! Frem til middags.. og så kanskje på en gang i kveld igjen! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hehehe....vi har cheat enabled I kveld blir det nok litt gamin! Må bare jobbe litt først. Skal legge noen kvadrat med parkett i løpet av dagen, men regner med jeg er klar i 19 - 20 tida i kveld også. Team Pinata vil stå samlet på toppen once again Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg