Grønning Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 sitter nå. invite me. erl1d Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kommer på nå, skulle bare spille litt project 8 Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Klar for no spilling jeg sånn ca kl2000 og utover.. Får håpe noen av de virkelige gøtta båis vil være med da. Dere vet hvem dere er Først butikk og middag så skal jeg la alle få drepe meg som vanlig. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Flippy, hvis du lager et coop game nå, så kan jeg hjelpe deg med å bli ferdig med casual, for da kan jeg spille dom og begge får achievements. hva sier du? Gamertag: Comprade. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Invite meg nå a, er med utover vil jeg tro. Gamertag: Se i Signaturen Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jajaja aim gåoing inn! Håper det er noen som er klare for litt skyting, kutting, sprenging og slåing Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hmm.. det var kjedelige greier.. Fjortissfaktor på extreme, rasisme og litt til Håper noen andre slenger seg på snart Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis noen gidder å invite "Shad0wL1fe" så blir jeg glad Syntes det er bedre å spille mot norske (= er 20 btw, så ingen fjortiss faktor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tøft, der når den berserkeren kommer på toget så skyter du bare den eksplosive tanken! Så slipper ud å lure han til enden av toget. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Må beklage "min" oppførsel de siste dagene hvis noen ikke har likt det Har latt noen kompiser spille, og de er ikke akkurat de typene som spiller mest til vanlig Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Yo! Logger inn no, så det er bere å invitera Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Må beklage "min" oppførsel de siste dagene hvis noen ikke har likt det Har latt noen kompiser spille, og de er ikke akkurat de typene som spiller mest til vanlig 7668313[/snapback] Ahh, det forklarer alle (de få) chainsawkillsa istad Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Må beklage "min" oppførsel de siste dagene hvis noen ikke har likt det Har latt noen kompiser spille, og de er ikke akkurat de typene som spiller mest til vanlig 7668313[/snapback] Ahh, det forklarer alle (de få) chainsawkillsa istad 7668338[/snapback] for å ikke snakke om alle flotte taktikker. Som døvt marsvin og rosa tiger. "Down in the circle, right left" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) for å ikke snakke om alle flotte taktikker. Som døvt marsvin og rosa tiger. "Down in the circle, right left" Tror faktisk jeg skal begynne og bruke kodeord på taktikker (som vi i Team Chrissj har gjort en stund for moro) sånn som Down in the Circle, up the Street and to the Rigth Leftside EDIT: [PIRKEMODUS]Rosa Drage forresten[/PIRKEMODUS] EDIT 2:New Gears of War Content! Endret 8. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Må beklage "min" oppførsel de siste dagene hvis noen ikke har likt det Har latt noen kompiser spille, og de er ikke akkurat de typene som spiller mest til vanlig 7668313[/snapback] Bare så du er klar over det så var det ikke deg jeg siktet til... Men var 2-3 av de du spilte sammen med som jeg ikke klarte altfor store mengder av Har allergi for slike folk. Sånn oppførsel som gjorde at jeg sluttet å spille CS på public servere i sin tid. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kommer på i syv-tiden, har så mye shit å få gjort idag, så jeg blir kanskje litt forsinka, skal prøve å komme tidsnok, merker noen av på kalenderen eller? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Spilte fra kl 23 i går kveld til kl 8 i morres, 4 nordmenn mot 4 random folk.. Sabla moro! Kjipt at ingen her gidder å invite meg (jeg måtte spille 1 time mot briter!) men jeg har lagt til noen gamertags herifra. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Blir gaming i 18 - 19 tiden i kveld jenter! Møt opp :!: Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hell yeah! Kommer Live rundt sjutiden Endret 8. januar 2007 av Black&Red Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg