iStephano Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vert på jobb no, skal opp igjen klokka 05:00, så ngen spilling i dag. Skal på jobb igjen 22:00 i morra kveld også...Eg må samle inn votes ser du, Hr.Jenssen driver på med det samme Takk for stemmen din forresten 7660131[/snapback] Kan jeg spørre om hva du jobber med siden du har disse syykkkeee arbeidstidene!? Jeg kommer kansje på snart, må se ann formen. Skal selv på jobb i morra.. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hehehe jammen med morro enda med dette spillet ja.. Selv uten lyd på micen. Men var noe inni hefflete så gode noen folk hadde blitt siden sist jeg spilte Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Lita pause no så er det på han igjen! Ser det er mange inne som vil spille, men vi sliter med å tilfredstille alle er bare 8 som kan spille om gangen! Men vi prøver så godt vi kan Kjekt å ha mtoffy tilbake i form. Longe time no see jeg er klar igjen om få strakser. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lita pause no så er det på han igjen! Ser det er mange inne som vil spille, men vi sliter med å tilfredstille alle er bare 8 som kan spille om gangen! Men vi prøver så godt vi kan Kjekt å ha mtoffy tilbake i form. Longe time no see jeg er klar igjen om få strakser. 7660608[/snapback] Hehehe kjekt å være tilbake, men i form er vel dagens overdrivelse Invite meg når det spilles igjen.. Jeg er klar som ett påskeegg i august! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 OT 2k6 okilol?: @ BanAnus; Jobber rundskift, og 1.gang pr.periode (4uker) så har vi noe som kalles storspring, og det er de skiftene der ser du Elsk! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lordshaft har lagd game nå... Trenger flere spillere!! GO GO GO Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har allerede stemt på deg Mala Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Inviter meg til neste co-op spill som kommer da Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) ............................................................................................ Endret 7. januar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skjønte sniperen idag? Har du ikke klart å bruke den før? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Eg bruker nesten aldri andre våpen bortsett fra standard utrustningen, gammel vane. Prøvde meg på sniperen med noen tyskere...blei eid. Aldri rask nok på avtrekkeren Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei igjen dere, fikk mye svar på co-op i går, så prøver meg igjen i dag... Har dessverre ikke internett på pc og xbox samtidig, men hvis dere sender en e-mail får jeg den med en gang. Gametag er enda tomclancy84. Hmm ja, e-post er daniel (at) fagervik.net Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skjønte sniperen idag? Har du ikke klart å bruke den før? 7662227[/snapback] Har jo selvfølgelig klart å bruke den før, men nå først har den blitt min venn Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Eg bruker nesten aldri andre våpen bortsett fra standard utrustningen, gammel vane. Prøvde meg på sniperen med noen tyskere...blei eid. Aldri rask nok på avtrekkeren 7662928[/snapback] Tyskere er syke når det gjelder GOW, de har mange rå spillere. Men å lære folk fra England norsk er utrolig morsomt(Gastaa) Endret 7. januar 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om noen spiller i kveld kan dere kanskje invite "Shad0wL1fe" hvis dere mangler spillere Fikk spillet i går men jeg funker fett som decoy Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis noen fyreropp et game si i fra i kveld. Mest sannsynelig blir jeg og finne der. Må bare handle mat og sånt først hehe Lenke til kommentar
Vehirion Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hadde vert kjekt å spille med bare nordmenn, invite meg gjerne til en game eller to. gamertag: geirveir Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen som vil spille coop nå? Har kommet til act 2 med dom og skulle gjerne fått de siste dom-achievementsene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tyskere er syke når det gjelder GOW, de har mange rå spillere. Jeg har ikke møtt en eneste tysk spiller som ga noen merkverdig form for motstand... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tyskere er syke når det gjelder GOW, de har mange rå spillere.Men å lære folk fra England norsk er utrolig morsomt(Gastaa) 7665001[/snapback] Haha, det skal være sikkert og visst :!: ! I'm gonna bæsj on you pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg