Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Veldig bra lakus, men var du sikker på at du hadde skjermen på, neida  :innocent:

SThomas sitter jo bare på Vegas jo! :ohmy:

7653083[/snapback]

 

Haha, holdt på med et oppdrag, døde heile tio, så klikka det, så måtte jeg restarte, så fikk jeg det til :wee: Men da var lakus borte, og jeg spurte meg selv, "Hvor er lakus?" Men jeg så ingen lakus :( Mi får vel ta det imorra, hvis du er down med dritten?

 

 

Ps; Ser på Family Guy nå jeg og, omg teh soul mates <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LordSHAFT,SupremeToaster og Sprekkern, veldig moro å spille men hadde feil med headsetet mitt så jeg fikk ikke prata ingame:-( dere snakket jo ivei som niagarafossen og jeg følte meg som en tilskuer for det meste. hvordan i h......kan alle få kill på meg med 1 skudd :-) jeg prøver og prøver med blir bare stresset, ligger og spenner meg og prøver å overleve men NEIDA ..........jeg dør, tror jeg blir pensjonert før jeg kan hevde meg i online spill:-), seriøst jeg fatter ikke hvorfor man noen ganger spiller bra og andre ganger spiller som en amatør som ikke har spilt på 25 år......som nå lol og i går.....og dagen før der igjen..i forrige uke spilte jeg bra,,eller kanskje jeg kom over en server for pensjonerte gamere..ja huff dette var skikkelig deprimerende ja. men men sånn er livet noen lever og noen dør..å være den som gir andre en haug med kills er jo egentlig veldig givende, bedre å gi liv enn å ta:-)

7653266[/snapback]

 

Var kult i går. Mye bedre å spille mot nordmenn enn de slitsomme U S A-holes'a! Beste tipset mot å ikke dø på ett skudd er å ikke stå forran våpnet til motstander'n. Fikser du det så skal det gå bra :D

 

Dere må invite meg fremover også.

 

GOOD FUN! :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg har plages med et level, usj. Begynner å bli lei. Orker ikke mer av den banen nå, co-op btw.

 

Slitsomt at jeg ikke kommer meg inn på 8/10 hoster! : /

 

Den bare refresher seg.

7654807[/snapback]

 

trikset er å trykke x akkurat når du får opp skjermbildet der det står at det refresher. Da kommer alle hostene opp uten navn, så skynder du deg og velge en. Da er jeg nede i ca. 1/2 jeg ikke kommer inn på.

Lenke til kommentar
trikset er å trykke x akkurat når du får opp skjermbildet der det står at det refresher. Da kommer alle hostene opp uten navn, så skynder du deg og velge en. Da er jeg nede i ca. 1/2 jeg ikke kommer inn på.

7655553[/snapback]

Har funnet ut det, ja. Med et uhell :p

Men ellers takk! :)

Litt dumt det er sånn da.

 

Noen som vil spille co-op på hardcore? Har kun spilt gjennom spillet alene på casual, så jeg er ikke vanvittig god enda! Har hele helga tilgjengelig, og blir vi ikke ferdige da, tar vi det alltids senere!

 

Profilnavn: tomclancy84

7656864[/snapback]

Jeg adder deg. blir vel spilling i dag.

Lenke til kommentar
Noen som vil spille co-op på hardcore? Har kun spilt gjennom spillet alene på casual, så jeg er ikke vanvittig god enda! Har hele helga tilgjengelig, og blir vi ikke ferdige da, tar vi det alltids senere!

 

Profilnavn: tomclancy84

7656864[/snapback]

la deg til :)

kommer ikke på igjen før i kveld en gang (9-10-tiden), men kommer antakeligvis til å sitte til ganske langt på natt!

Lenke til kommentar
Noen som vil spille co-op på hardcore? Har kun spilt gjennom spillet alene på casual, så jeg er ikke vanvittig god enda! Har hele helga tilgjengelig, og blir vi ikke ferdige da, tar vi det alltids senere!

 

Profilnavn: tomclancy84

7656864[/snapback]

 

La deg til jeg. hvis du skulle ende opp uten noen å spille coop med så skal jeg være oppe en stund :thumbup:

 

Gamertag: Comprade

Lenke til kommentar
Siste sjangsen min folkens, alle som stemmer skal få æren av å eie meg i GeOW neste helg! An offer you cant refuse :wee:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?&act=ST&...5&mode=show&st=

7659953[/snapback]

Hehehe din snik.. Har faktisk allerede stemt i den tråden der.. Stemte på pojkan som liker å onanarere i nettverksporten;)

 

Kom deg heller på boksen og spill... Venter i det uendelige jeg :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...