Lakus Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Legg meg til i friends-lista og send en invite så blir jeg sikkert med, GT: Lakuspakus Fikk 39 kills/8downs med hagle på en ranked match med 15 runder i dag :dribble: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Fordi han spiller som Marcus, kanskje? 7648620[/snapback] Takk for at du redigerte innlegget til noe mer.. Passende Men ok, da vet jeg det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Legg meg til i friends-lista og send en invite så blir jeg sikkert med, GT: Lakuspakus Fikk 39 kills/8downs med hagle på en ranked match med 15 runder i dag :dribble: 7651036[/snapback] Meget fin, hvis de andre landene at Norge ikke er på lat-sida Lenke til kommentar
Sternal Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hei! Denne posten likte jeg, Jeg vil gjerne hive meg med på kamper der det er nordmenn som spiller. Jeg og en kompis bruker å spille splitscreen på 106" lerret og vil gjerne spille mot flere nordmenn da vi synes amerikanerne er litt vel skrytende såvel som andre spillere online som hyler inn i headsettet:-) Jeg er nok ikke blant de beste nei, hehe bær over meg med det men har dager da jeg selv synes jeg spiller bra selv om de dårlige overskygger meg hehe men men dette spillet tar nok litt tid å mestre. Er det noen som har problemer med at etter et chainsaw attack så blir personen du styrer bare stående som en t.....og kan ikke beveges, irriterende. hvis det er noen som vil legge med til i friends lista så er gamertagen min......SternalMuffin og kompisen min spiller på gamertag SpatialWaif planen er ihvertfall å spille i kveld/natt hvis øynene vil holde seg våkne:-) Lenke til kommentar
OHell Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hei. Lenge siden jeg spillte sist np. Har vært syk siden tirsdag, men jeg håper på å få spilt litt i kveld. Vi får se hvordan formen er. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 akkurat fått fyrt i gang live, så hvis det er noen som er oppe for en runde coop, er det bare å si fra gamertag: TariFFen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Spiller halo2, ellers kunne jeg ha spilt litt, er du på i natt? Lenke til kommentar
Gundy Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja,er på rundt 23:00 å utover,bare å sende invite Gt:XxGUNDERSxX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hjelp meg fellow gamers https://www.diskusjon.no/index.php?&act=ST&...5&mode=show&st= Begav meg utpå litt spilling i natt, på PC-skjermen..og det var uvant...Var jo nesten ingen på så blei ikkje lange stunda med spilling. Wackee sendte meg invite, men den blei jo eid. Takker for stemmer om mulig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hjelp meg fellow gamers Das is very goodt Ya! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Er det noen som har problemer med at etter et chainsaw attack så blir personen du styrer bare stående som en t.....og kan ikke beveges, irriterende. 7651844[/snapback] Det passer egentlig veldig fint, for chainsaw kills er no dritt, og det skal man ikke gjøre! Neida ... JODA!! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Gamertag Ajahi, hook me up. Er lei whininga til de engelsktalende Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Legg meg til i friends-lista og send en invite så blir jeg sikkert med, GT: Lakuspakus Fikk 39 kills/8downs med hagle på en ranked match med 15 runder i dag :dribble: 7651036[/snapback] Veldig bra lakus, men var du sikker på at du hadde skjermen på, neida Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Veldig bra lakus, men var du sikker på at du hadde skjermen på, neida Joda, hadde på Tv'en, men hadde andre hånda på Pizzaen og rundt Pepsi Max flaska hele tia SThomas sitter jo bare på Vegas jo! Ajahi legger deg til nå og spilles sikkert litt etterpå hvis du er med, skal spise og ta en liten røyk først. Endret 5. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Sternal Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 LordSHAFT,SupremeToaster og Sprekkern, veldig moro å spille men hadde feil med headsetet mitt så jeg fikk ikke prata ingame:-( dere snakket jo ivei som niagarafossen og jeg følte meg som en tilskuer for det meste. hvordan i h......kan alle få kill på meg med 1 skudd :-) jeg prøver og prøver med blir bare stresset, ligger og spenner meg og prøver å overleve men NEIDA ..........jeg dør, tror jeg blir pensjonert før jeg kan hevde meg i online spill:-), seriøst jeg fatter ikke hvorfor man noen ganger spiller bra og andre ganger spiller som en amatør som ikke har spilt på 25 år......som nå lol og i går.....og dagen før der igjen..i forrige uke spilte jeg bra,,eller kanskje jeg kom over en server for pensjonerte gamere..ja huff dette var skikkelig deprimerende ja. men men sånn er livet noen lever og noen dør..å være den som gir andre en haug med kills er jo egentlig veldig givende, bedre å gi liv enn å ta:-) snakkes moro :!: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Er med utover natta jeg hvis det blir noe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er med utover natta jeg hvis det blir noe 7653267[/snapback] Hva er gten din? Endret 5. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Er med utover natta jeg hvis det blir noe 7653267[/snapback] Hva er gten din? 7653280[/snapback] Står i siggen. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hahahaha :!: :!: I kveld var en av de beste på lenge! vi hadde sinnsykt mye morsome runder. Fikk LordFighter mot meg en stund, ble så skam eid av sniperen en periode at jeg holdt på å kaste hele boxa ut vinduet! Men det tok seg gradvis opp igjen når jeg fikk lage hakkemat av Kaiuss og Eddi (bare trening gutter, vi er klar for å gruse Team Chrissj nå) hehe. Det er bare å kaste seg med gutter/jenter. Vi får desverre ikke med alle hele tiden, men prøver så godt vi kan å invitere folk som vil være med når noen quiter. Var ett par jeg ikke hadde spilt med før, de må jeg bare takke så mye for kampen og velkommen tilbake! Mvh -Shaft- Endret 6. januar 2007 av LordShaft Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Ja som øverste posten på denne siden sier så hadde jeg mine glansrunder før i dag, i kveld har det gått ikke til tusen, men til 0 og minus tusen! BanAnus; Sorry, rett etter du joina datt jeg ut og kom meg ikke inn igjen. Det gjaldt alle servere jeg prøvde, så orka ikke, la meg, så på Family Guy og det gjør jeg enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg