LordShaft Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 da har jeg fått meg PGR3 også. så no har jeg noe å ta meg til når jeg ikke spiller GeoW online Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva kan du velge mellom på GoW? coop, dm og hva mer? Hvor mange våpen er det jeg kan velge mellom og er det no ranking for spillet? Mala hvis du suger balleteip med ekstra tilbehør, vent til du ser meg når stipendet kommer, Her har det vært PS helt siden realesen:p Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) 10 våpen i spillet 1.Lancer(Machine gun med motorsag) 2 stk. farger av denne våpenet 2.Machine gun uten motorsag finnes i 1 stk. farge, nemlig en smekker rød 3.Torque Bow, en bue med ild piler, watchout robin hood ^^ 4.Boomer(Skyter blomster buketter) 5.Sneipen(Skyter kraftige downs skudd ;o) 6.Pistolen(God å slå med, men skudda er relativt svake, en personlig favoritt hos meg ) 7.Revolveren(En del kraftige skudd i denne, dog bare seks skudd, og vansklig å treffe med den :/) 8.Doris aka Hammer(Satelitten ;o) 9. B.B granat 10. Smoke granat 3 games moduser Execution(du må slå/sprake/headshote offeret for å levere en sikker død) Assasination(En leder gir våpen til teamet med å plukke dem opp, dør lederen taper dere og vice versa) Warzone(den mest populære gametypen, drep alle din ofre for teh win!) Håper dette gjorde snusen! Endret 5. januar 2007 av Wyldelife Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jepp takk for svaret;) Men hvordan er GoW singelplayer da? Eller er GoW nesten full multiplayerspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Singleplayer er herlig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Lurer litt på hvorfor det står "marcus" i co-op på en person som spiller med deg Skal spille online snart Har live og sånt, så hvis noen vil spille co-op med en noob så er det fint Endret 5. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Fordi han spiller som Marcus, kanskje? Endret 5. januar 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 4.Boomer(Skyter blomster buketter)5.Sneipen(Skyter kraftige downs skudd ;o) 8.Doris aka Hammer(Satelitten ;o) 9. B.B granat Godt og se det "interne" GeoW Språket blir brukt utenfor spillet også For de som ikke skjønte det: 4. Boomer (Skyter blomster buketter = Boomer (grenade launcher) 5. Sneipen (Skyter kraftige downs skudd ;o) = Sniper ( Får du Active Reload downer du med ett skudd. 8. Doris aka Hammer(Satelitten ;o) = Hammer of Dawn (Den du bruker for å drepe Seeder'ne og de to første Berserkerne med. 9. B.B granat (Blomster Bukett Granat/Likner på en blomster-bukett) = Frag Granat Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 gamertaggen hans er marcus..... 7648620[/snapback] Virkelig? Det står noe helt annet når hosten pauser spillet. Navnet på de karakterene i singelplayer står der når du spiller co-op Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jepp takk for svaret;) Men hvordan er GoW singelplayer da? Eller er GoW nesten full multiplayerspill? Singleplayer delen er flott, men nydelig med Co-Op med en norsk kær. gamertaggen hans er marcus..... hahahhahaha Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 4.Boomer(Skyter blomster buketter)5.Sneipen(Skyter kraftige downs skudd ;o) 8.Doris aka Hammer(Satelitten ;o) 9. B.B granat Godt og se det "interne" GeoW Språket blir brukt utenfor spillet også For de som ikke skjønte det: 4. Boomer (Skyter blomster buketter = Boomer (grenade launcher) 5. Sneipen (Skyter kraftige downs skudd ;o) = Sniper ( Får du Active Reload downer du med ett skudd. 8. Doris aka Hammer(Satelitten ;o) = Hammer of Dawn (Den du bruker for å drepe Seeder'ne og de to første Berserkerne med. 9. B.B granat (Blomster Bukett Granat/Likner på en blomster-bukett) = Frag Granat 7648630[/snapback] Fint at lakus gutten korrekterer meg Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lurer litt på hvorfor det står "marcus" i co-op på en person som spiller med deg Skal spille online snart Har live og sånt, så hvis noen vil spille co-op med en noob så er det fint 7648615[/snapback] Neei, ikke spill noe mer før et par uker:D så jeg også kan være med:P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Neei, ikke spill noe mer før et par uker:D så jeg også kan være med:P 7648970[/snapback] Kan vel spille da også, tviler jeg får unlocka alt før 2 uker. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 bra! huff sikkert ikke smart å bruke stipendet på Xbox,men what the hell. Året går til helvete alikavel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 bra!huff sikkert ikke smart å bruke stipendet på Xbox,men what the hell. Året går til helvete alikavel 7649252[/snapback] Hehe Avtale, bare minn meg på det Skal se en film nå, og etter det blir det vel litt spilling antar jeg, kommer ann på hvor vondt i hodet jeg har da. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 bra!huff sikkert ikke smart å bruke stipendet på Xbox,men what the hell. Året går til helvete alikavel 7649252[/snapback] Hehe Avtale, bare minn meg på det Skal se en film nå, og etter det blir det vel litt spilling antar jeg, kommer ann på hvor vondt i hodet jeg har da. 7649313[/snapback] Jupp kommer sikkert til å kalle meg Elrocco, SnusHanen eller Mystic;) Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Spiller noen nå? Ingen jeg kan joine på min venneliste atm... Legg til Gastaa hvis noen spiller, så kan vi spille.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Håper noen har lagt opp til gaming i kveld... har vært bortreist hele uken, så er sulten på spilling nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg kan nok spille litt i kveld/natt, får besøk så det blir kanskje bytting på kontrolleren Jeg er rimelig ny da, be careful Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Håper noen har lagt opp til gaming i kveld... har vært bortreist hele uken, så er sulten på spilling nå 7650906[/snapback] Har savnet deg, Tøffli Jeg kommer Live very soon... Og da blir det spilling! Dere andre må bare legge meg til GT: LordFighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg