Ghaundan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 mener det står tidligere i tråden, men den er Sillinde Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kunne ikke igår kveld, men idag (og ikveld... og i natt...) er jeg veldig klar for litt spilling..! Kommer evt. til å hoste hvis ingen andre gjør det Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Håper folk er klare for litt morro senere idag!? Jeg sitter her og skjelver på sofaen etter ett litt vel drøyt julebord og regner ikke med å finne på særlig mye fornuftig denne dagen Etter ett lite besøk av peppes-mannen og fjorten liter cola så bør det være tid for spilling Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Håper folk er klare for litt morro senere idag!? Jeg sitter her og skjelver på sofaen etter ett litt vel drøyt julebord og regner ikke med å finne på særlig mye fornuftig denne dagen Etter ett lite besøk av peppes-mannen og fjorten liter cola så bør det være tid for spilling 7355543[/snapback] O_O Lyst å... dele litt på peppes-mannen? :wub: Jeg holder på med Insane akkurat nå, Akt 1. Litt vanskelig. Har dødd 1 eller 2 ganger, og er nettopp kommet der den første Troikaen er. Får håpe på litt MP med dere, siden jeg nettopp fant ut hvor HoDen er i Tyro Station. *tihi* Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 O_O Lyst å... dele litt på peppes-mannen? :wub: Jeg holder på med Insane akkurat nå, Akt 1. Litt vanskelig. Har dødd 1 eller 2 ganger, og er nettopp kommet der den første Troikaen er. Får håpe på litt MP med dere, siden jeg nettopp fant ut hvor HoDen er i Tyro Station. *tihi* Hehe du vil ta fra medisinen til en fyllesyk mann? Eller du ber vel om å få dele selve peppes-mannen.. Det skal du få lov til. Du tar peppes-mannen så tar jeg pizzaen Forøvrig tror jeg ikke man trenger HoD for å drepe meg idag.. Har en snikende følelse av at reaksjonsevnene mine ikke er helt på topp idag Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 For det første! GUD HJELPE MEG SÅ SPRÆNGT Dominic Santiago er på Hardcore. Jesus! For det andre, fikk akkurat Kaiuss inn å hjalp meg med RAAM på Hardcore, for Dom dauer jo etter 2 sek. Men fikk ikke unlocka den achievmentsen der du skal ta RAAM på Hardcore? Er dette pga jeg gjorde det Co-op? er du nødt å klare han "alene"? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 For det første! GUD HJELPE MEG SÅ SPRÆNGT Dominic Santiago er på Hardcore. Jesus! For det andre, fikk akkurat Kaiuss inn å hjalp meg med RAAM på Hardcore, for Dom dauer jo etter 2 sek. Men fikk ikke unlocka den achievmentsen der du skal ta RAAM på Hardcore? Er dette pga jeg gjorde det Co-op? er du nødt å klare han "alene"? 7356014[/snapback] Tror man har nødt å være alene, ja. Fikk ikke Corpser for Hardcore coop. Menneh, lyst å prøve Insane coop med med, Lord? Eller kanskje, bli litt mørbanka i MP? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 tar helt klart litt co-op men ikke akkurat nå! Jeg skal klare den helvetes RAAM tullingen også skal jeg spise og på kino klokka 19. Men er klar for litt MP senere også kan vi Co-ope litt i morra? Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 tar helt klart litt co-op men ikke akkurat nå! Jeg skal klare den helvetes RAAM tullingen også skal jeg spise og på kino klokka 19. Men er klar for litt MP senere også kan vi Co-ope litt i morra? Mvh -Shaft- 7356063[/snapback] Helt klart! Gleder meg itl ikveld! Spiller med noen Norske nå, men mic funker ikke(bug). Kaller meg feig pga jeg bruker granatene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 INgen spilling på meg før i morra kveld, må ta seg av dama litt her. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) For det første! GUD HJELPE MEG SÅ SPRÆNGT Dominic Santiago er på Hardcore. Jesus! For det andre, fikk akkurat Kaiuss inn å hjalp meg med RAAM på Hardcore, for Dom dauer jo etter 2 sek. Men fikk ikke unlocka den achievmentsen der du skal ta RAAM på Hardcore? Er dette pga jeg gjorde det Co-op? er du nødt å klare han "alene"? 7356014[/snapback] Det er bare å plassere seg bak en stein e.l. Så prøver du å få inn headshots når "fuglene" forlater Raam for å knaske litt på deg. Skyter du på han med fugleskjoldet rundt hodet hans, treffer du bare fuglene! Du kan også ta bort dette fugleskjoldet ved å treffe Raam med Granat eller piler, så følger du opp med mest mulig headshots. Nærmer han seg så løper du over til den andre siden mens han reloader el. Der gjør du det samme igjen. Det er enklere enn du tror. Du må regne med å måtte løpe frem og tilbake to ganger mens du skyter han innimellom, før du er i mål. Doc Watchtower Endret 25. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 INgen spilling på meg før i morra kveld, må ta seg av dama litt her. 7356321[/snapback] Gi henne en mopp og en oppvaskbørste, så har hun en kjempekveld foran seg. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 INgen spilling på meg før i morra kveld, må ta seg av dama litt her. 7356321[/snapback] Ta deg av ho pent da, men ikke noe tull Det er bare å plassere seg bak en stein e.l. Så prøver du å få inn headshots når "fuglene" forlater Raam for å knaske litt på deg. Skyter du på han med fugleskjoldet rundt hodet hans, treffer du bare fuglene! Du kan også ta bort dette fugleskjoldet ved å treffe Raam med Granat eller piler, så følger du opp med mest mulig headshots. Nærmer han seg så løper du over til den andre siden mens han reloader el. Der gjør du det samme igjen. Det er enklere enn du tror. Du må regne med å måtte løpe frem og tilbake to ganger mens du skyter han innimellom, før du er i mål. Doc Watchtower 7356331[/snapback] Jeg fikk det endelig til no! Headshoot med Bua var sinnsykt effektivt. Selv om Dom er dum som ei spade gikk det etter 10 forsøk! #¤%#"¤#¤ INgen spilling på meg før i morra kveld, må ta seg av dama litt her. 7356321[/snapback] Gi henne en mopp og en oppvaskbørste, så har hun en kjempekveld foran seg. 7356354[/snapback] :!: :!: :!: Utrolig bra sagt. Er du med senere i kveld Revhund? Har troa på å bruke noen timer i kveld/natt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det står mellom GeOW og å fly på byen, men siden jeg er blakk og trenger morgendagen til eksamenslesing, er det ikke usannsynlig at jeg er med Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 du er en fornuftig man! Jeg må holde meg edru pga Penicillin kur jeg tar, så mitt valg er meget enkelt. Selv om det er jævlig surt å være edru når alle andre drikker Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Blir det no gaming i kveld? Har bare fått testa det en gang i MP, og det virka jævli kult. Men sikkert enda kulere å spelle med non norske! Som sagt tidligere i tråden er gamertag'en: Janse07 Legg til om dere vil. Jeg er klar for gaming Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg skal heller ikke drikke noe, (har vakt i helgen) så hvis det blir noe spilling så si fra.. Ang. achievmentsen for å ta Raam så fikk jeg den når vi tok han i coop, men han andre som spilte med fikk den ikke, enda det var han som hostet spillet? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kanskje bare en som får den hver gang? Hehe. Lord: Invite når du er online? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Spille nå spille nå spille nå? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Spille nå spille nå spille nå? 7357198[/snapback] Sett opp et spill, du, så inviterer du meg. Er skikkelig keen på å spille mye. Har lyst å bli god nok til å være med i framtidige Norske kamper, for så å VINNE! MrFoxhound - I WILL kill you. Mark my words. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg