Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

når er det folka spiller gears om dagen?

7640023[/snapback]

 

Spiller etter jobb, sånn et sted mellom etter klokka fem hvis jeg er heldig, til litt etter tolv hvis jeg kan, og heller ikke hver dag.

 

Men det er vel en del skoleungdom, studenter og livsnytere (aka døgenikter) her på forumet - så det er ikke godt å vite når de er på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja vi slet en periode med å høre deg! men det tok seg opp på slutten der.

 

Er av og til den bare ikke vil, prøv å ta den inn og ut av padden. Det pleier å funke for min del :)

7637820[/snapback]

 

Tro meg, jeg tok micen ut og inn av kontrollen mange ganger. Prøvde også å ta ut og inn batterier, bytte kontroll osv...

En venn av meg har hatt samme problemet, han endte med å kjøpe en ny en :(

7639312[/snapback]

Husk at det kan være den berømte micbugen. Dvs hvis du blir invitert mitt i et game, eller når alle plassene på COG siden har vært opptatt/fylt opp minst èn gang.

Det har ihvertfall jeg opplevd.

 

Burde kommet en oppdatering som fikset dette for lenge siden.

Lenke til kommentar
Synes det var ganske gøy når madammen overtok kontrollen igår. Hun fikk jo inn to kills mot dere... Hehe.

Er det flere her som har en bedre halvdel som liker å sage folk i to med motorsag og sprøytelakkere vegger med restene av det som blir igjen etter et halgskudd på kloss hold? Tror jeg er i min egen lille kategori akkurat der.

 

 

___________________

Gamertag: kWern NOR

7639302[/snapback]

Jeg syntes dette var langt ifra gøy, i å med at det var meg hun fin sin første kill på! Hørte bare en lys latter i mic'en og jeg bare "Hva i helvete? fikk jeg dæng av ei dame?" :love:

 

når er det folka spiller gears om dagen?

7640023[/snapback]

Det varierer veldig! Men de fleste er med fra 17:00 og utover kvelden. Da har de fleste kommet seg hjem fra jobb/skole og er ferdig med middagen osv!

Selv så pleier jeg å spille litt på dagtid også når jeg har fri! Jobber i veldig gunstig turnus så jeg har litt fritid av og til :thumbup:

Men i dag har jeg døgnvakt, så da blir det lite spilling. Men i helga er jeg klar for dyst igjen!

 

Heisann

Er det Gears of War dere prater om her til Xbox 360?

Hvordan er det å spille over nett, er det moro? vurderer å kjøpe meg xbox og noen spill når stipendet kommer;)

7640286[/snapback]

Jepp, det er nok Gears of War vi prater om ja :)

Det er helt konge å spille online. det er til nå det mest underholdene online spillet jeg har spilt noen sinne! å da skal det sies at jeg har spilt bra mange timer pc spill som DC (bf1942mod) Bf2, Css, Trackmania osv osv.

Har også spilt en del av de "beste" x360 spilla og vil si at dette er helt klart det kuleste. Noen vil nok si seg uenig å nevne Rainbow Six: Vegas, men det har jeg ikke fått kjøpt meg enda så det skal jeg ikke uttale meg om.

 

Uansett, hvis du vil bruke Stipend pengene dine på Xbox og noen spill bør Gears of War være ett av de! :w00t:

 

 

I kveld blir det lite spilling (my) Team Pinata og Team Chrissjo. Men vi får ta oss noen fuktige slag i løpet av helga!

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Ser frem til å ta et par slag i helgen ja! Har sittet med abstinenser her på internatet helt siden jeg kom hit tirsdags morgen :p

 

SnusHansen: GoW er et fabelaktig spill! Du kommer ikke til å angre, det er jeg rimelig sikker på! GoW og R6: Vegas er de beste onlinespillene til 360, og er verdt en plass i samlingen :) Si ifra dersom du skaffer deg 360, og oppgi gamertaget. Så har du en nøkkel til det norske fantastiske communityet

Lenke til kommentar

Det kommer seg fort! Gamepad er relativt raskt og lett og venne seg til.

 

GoW er også veldig raskt og lære seg det man trenger å kunne... det blir værre når man virkelig skal få dreisen på de forskjellige våpnene... GoW er enkelt og lære seg, men fantastisk vanskelig å mestre. Akkurat slik det skal være :thumbup:

Har selv spilt det mye, men kan kun bruke 2 våpen skikkelig... alle sammen krever liksom et triks for å brukes skikkelig

Lenke til kommentar
når er det folka spiller gears om dagen?

7640023[/snapback]

 

Spiller etter jobb, sånn et sted mellom etter klokka fem hvis jeg er heldig, til litt etter tolv hvis jeg kan, og heller ikke hver dag.

 

7640122[/snapback]

 

Til litt etter tolv, og så tar dama di over? ;)

 

Neida, men det var uansett utrolig morsomt å spille igår! Satser på flere harde kamper ikveld :thumbup:

Lenke til kommentar

I kveld er det jo for svarte muligheter at eg kan bli med, bare eg kommer raskt nok heim fra dama. Ettermiddagskift i morra, så kan drøye den litt utover natta.

 

Blir det noe av? Nei.....finner vel på å kjøre i gang PGR3 eller se på anime tenker eg...

 

Oh teh hoplessness!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...