Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem bryr seg lakus? :p Er ganske down med å drepe noen pinataer idag, hvis ikke vegas tar overhånd :p

Da foreslår jeg at du kommer deg på GoW snart ;)

7635018[/snapback]

 

Ha det morsomt så lenge da - litt utpå kvelden kommer Team Piñata og ødelegger moroa... :yes:

7635419[/snapback]

 

Gjett om vi gjør :thumbup: Jeg kommer Live om to minutter!

7636455[/snapback]

Var med i 2 runder med TC mot TP, og jeg greide og komme meg på andre plass i første runde(War Machine) med 7 kills, også på første plass i Clocktower(med 8 kills). Så syntes jeg gjorde en god innsats, selv om vi vant en kamp og tapte en ;) Tok LordFighter en del ganger og ;)

Lenke til kommentar
Gutta hva er det som skjer med micen min?? Den har slutta å funke... Fryktelig irriterende... Ingen svarte meg idag, jeg snakekt og snakket men ingen svart:/ Hvor mye koster en ny en?

7637444[/snapback]

Ja vi slet en periode med å høre deg! men det tok seg opp på slutten der.

 

Er av og til den bare ikke vil, prøv å ta den inn og ut av padden. Det pleier å funke for min del :)

 

Takk for kampen i stad by the way! :ohmy: ble til tider skameid, noe jeg liker fint lite! :tease:

 

Det skal vel sies at vi tok balletak på Team Chrissj i dag også :whistle:

Det gikk tregt i starten, men de lot seg knekke når frustrasjonen tok overhånd :thumbup:

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Var med i 2 runder med TC mot TP, og jeg greide og komme meg på andre plass i første runde(War Machine) med 7 kills, også på første plass i Clocktower(med 8 kills). Så syntes jeg gjorde en god innsats, selv om vi vant en kamp og tapte en ;) Tok LordFighter en del ganger og ;)

7637247[/snapback]

 

Haha... Du er en morsom en du :) Kan ikke huske dere vant en gang? Så lenge det var fullblods TP vs. TC så tapte dere... Jeg vet det er harde fakta, men sånn var det i dag.

 

Hvertfall... Driter egentlig en lang f*** i hvor mye poeng/kills jeg får :) Så lenge det er god kjemi på laget og alle har det morro! (Selvfølgelig er det ekstra gøy om vi vinner, skulle bare mangle)

 

... :roll:

 

Takk for mange artige matcher i dag!

Lenke til kommentar
Var med i 2 runder med TC mot TP, og jeg greide og komme meg på andre plass i første runde(War Machine) med 7 kills, også på første plass i Clocktower(med 8 kills). Så syntes jeg gjorde en god innsats, selv om vi vant en kamp og tapte en ;) Tok LordFighter en del ganger og ;)

7637247[/snapback]

 

Haha... Du er en morsom en du :) Kan ikke huske dere vant en gang? Så lenge det var fullblods TP vs. TC så tapte dere... Jeg vet det er harde fakta, men sånn var det i dag.

 

Hvertfall... Driter egentlig en lang f*** i hvor mye poeng/kills jeg får :) Så lenge det er god kjemi på laget og alle har det morro! (Selvfølgelig er det ekstra gøy om vi vinner, skulle bare mangle)

 

... :roll:

 

Takk for mange artige matcher i dag!

7638086[/snapback]

 

Yadda, yadda, yadda må da få lov til å skryte litt ;)

Lenke til kommentar

Synes det var ganske gøy når madammen overtok kontrollen igår. Hun fikk jo inn to kills mot dere... Hehe.

Er det flere her som har en bedre halvdel som liker å sage folk i to med motorsag og sprøytelakkere vegger med restene av det som blir igjen etter et halgskudd på kloss hold? Tror jeg er i min egen lille kategori akkurat der.

 

 

___________________

Gamertag: kWern NOR

Lenke til kommentar
Ja vi slet en periode med å høre deg! men det tok seg opp på slutten der.

 

Er av og til den bare ikke vil, prøv å ta den inn og ut av padden. Det pleier å funke for min del :)

7637820[/snapback]

 

Tro meg, jeg tok micen ut og inn av kontrollen mange ganger. Prøvde også å ta ut og inn batterier, bytte kontroll osv...

En venn av meg har hatt samme problemet, han endte med å kjøpe en ny en :(

Lenke til kommentar
Synes det var ganske gøy når madammen overtok kontrollen igår. Hun fikk jo inn to kills mot dere... Hehe.

Er det flere her som har en bedre halvdel som liker å sage folk i to med motorsag og sprøytelakkere vegger med restene av det som blir igjen etter et halgskudd på kloss hold? Tror jeg er i min egen lille kategori akkurat der.

 

 

___________________

Gamertag: kWern NOR

7639302[/snapback]

 

Haha du er i din egen kategori der ja! :p Min bedre halvdel snur seg og ser på opera :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...