Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok meg fri i morra, og på fredag. Så i kveld tror jeg faktisk jeg er med å spille igjen! Hatt en god pause nå! :)

7632024[/snapback]

 

Jeg er nok også med ikveld, spesielt hvis det er snakk om å FORSTERKE POSISJONEN der Team Piñata SER NED PÅ Team Chrissjooooo fra... :w00t:

 

;)

 

Bare jeg kan se å komme meg hjem fra jobben nå :hrm:

Lenke til kommentar
Tok meg fri i morra, og på fredag. Så i kveld tror jeg faktisk jeg er med å spille igjen! Hatt en god pause nå! :)

7632024[/snapback]

 

Jeg er nok også med ikveld, spesielt hvis det er snakk om å FORSTERKE POSISJONEN der Team Piñata SER NED PÅ Team Chrissjooooo fra... :w00t:

 

;)

 

Bare jeg kan se å komme meg hjem fra jobben nå :hrm:

7634133[/snapback]

 

Jeg la på en time ekstra fri ;) Så sitter hjemme alt. Men, hvis noen er i gang med å spille, er det bare å invitere. Trenger litt oppvarming :)

Lenke til kommentar

Oi oi, Kaiuss og EddiJoJo er med! Da blir jeg bare nødt å slenge meg på lasset jeg også!

 

Jeg er klar i 8 - 9 tiden i kveld og utover.

 

"HOILO, det er kaptein som preker. Vekommen om bord, FAEN har du sett det ekko noe propell på vingan" :!:

 

Nei men jeg er med for å styrke Team Pinata jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg lakus? :p Er ganske down med å drepe noen pinataer idag, hvis ikke vegas tar overhånd :p

Da foreslår jeg at du kommer deg på GoW snart ;)

7635018[/snapback]

 

Ha det morsomt så lenge da - litt utpå kvelden kommer Team Piñata og ødelegger moroa... :yes:

7635419[/snapback]

 

Gjett om vi gjør :thumbup: Jeg kommer Live om to minutter!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...