Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg så du var der ;) Jeg slet med sinnsyk lagg

That's my Shaft! :wee:

:!:

Lagg for Shaft er hvis en lita kule ikke går den veien han vil, og da er det "FaEEn i HelvETTE det LaggA!"

 

^^

7622902[/snapback]

No skal vi passe oss litt her. + at jeg påroper meg retten til å ikke uttale meg :hrm:

 

hehe :p Nei men nå har jeg faktisk problemer, ruteren min gikk til helvete, måtte finne en midlertidig en som er låst med passord pluss at ip telefonen må stå mellom de forskjellige ruterne, hvis ikke funker ikke den! Så det er Ip telefonen som lager kødd for meg.

 

Jeg finner sjeldent onlinegames! får bare connection lost to host hvis jeg er så heldig å finne noen også lagger det online. Ikke bare "faen jeg ble skutt lagg" :whistle:

 

Men no står jeg helt på bikken til å kjøpe meg Vegas også. Må ha noe å spille når guttan ikke er online å spiller GeoW la med meg. Selv om jeg har latterlig dårlig øko fram til 12 januar :dontgetit:

 

Døgnvakt i dag, og på torsdag + snekkerjobbing på "fridagene" mine gjør at jeg ikke får spilt så mye denne uka. Men jeg kommer som sagt alltid sterkt tilbake. Team pinata skal igjen stå på toppen å kikke ned på dere andre :tease:

 

PS! Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i Vegas til en overkommelig pris? Syns 549,- er litt stiv pris (les=elkjøp)

 

Mvh

-Shaft- (there is only one lord!)

Lenke til kommentar

Dæven steike, har ramlet fullstendig av GeOW-lasset eg altså. Dame og Wii samt jobb uliketider på døgnet gjør det vanskelig å bli med, er likasom ikkje alle dager som firster når man først er ledig.

 

Og eg som har fått meg trådløst headset og greier :p Men folkens om 1 uke så får eg med ein 50" HD-TV,og det skal bli halleluja tilstander da. Bare litt kjipt at eg jobber ettermiddag den dagen,samt onsdag og torsdag...MEN, har frihelg så da MÅ eg for svarte få slengt meg med ein runde eller 2 :huh:

 

Så ikkje glem meg nette enda folkens!

Lenke til kommentar
Dæven steike, har ramlet fullstendig av GeOW-lasset eg altså. Dame og Wii samt jobb uliketider på døgnet gjør det vanskelig å bli med, er likasom ikkje alle dager som firster når man først er ledig.

 

Og eg som har fått meg trådløst headset og greier :p Men folkens om 1 uke så får eg med ein 50" HD-TV,og det skal bli halleluja tilstander da. Bare litt kjipt at eg jobber ettermiddag den dagen,samt onsdag og torsdag...MEN, har frihelg så da MÅ eg for svarte få slengt meg med ein runde eller 2 :huh:

 

Så ikkje glem meg nette enda folkens!

7630533[/snapback]

Ingen som har glemt deg lillevenn :!:

 

Er selv veldig opptatt for tiden, men no har jeg endelig fått orden på internett linja og ruteren min!

Ser dere meg online nå så er jeg klar for å smikke dere hele gjengen :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...