Lakus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 I dag har "endelig" min fetter dratt hjemover igjen slik at jeg slipper mere Split-Screen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 noen som kanskje kunne satt et tidspunkt litt utpå kvelden hvor vi kan ta en kamp eller to? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 I dag har "endelig" min fetter dratt hjemover igjen slik at jeg slipper mere Split-Screen 7626673[/snapback] X-kuses! Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hva er din gamertag Spazz? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hva er din gamertag Spazz? 7626896[/snapback] står i signatur; vrengt polvott Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 jeg får ikke spilt nå forbanna internett Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja jeg så du var der Jeg slet med sinnsyk lagg That's my Shaft! :!: Lagg for Shaft er hvis en lita kule ikke går den veien han vil, og da er det "FaEEn i HelvETTE det LaggA!" ^^ 7622902[/snapback] No skal vi passe oss litt her. + at jeg påroper meg retten til å ikke uttale meg hehe Nei men nå har jeg faktisk problemer, ruteren min gikk til helvete, måtte finne en midlertidig en som er låst med passord pluss at ip telefonen må stå mellom de forskjellige ruterne, hvis ikke funker ikke den! Så det er Ip telefonen som lager kødd for meg. Jeg finner sjeldent onlinegames! får bare connection lost to host hvis jeg er så heldig å finne noen også lagger det online. Ikke bare "faen jeg ble skutt lagg" Men no står jeg helt på bikken til å kjøpe meg Vegas også. Må ha noe å spille når guttan ikke er online å spiller GeoW la med meg. Selv om jeg har latterlig dårlig øko fram til 12 januar Døgnvakt i dag, og på torsdag + snekkerjobbing på "fridagene" mine gjør at jeg ikke får spilt så mye denne uka. Men jeg kommer som sagt alltid sterkt tilbake. Team pinata skal igjen stå på toppen å kikke ned på dere andre PS! Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i Vegas til en overkommelig pris? Syns 549,- er litt stiv pris (les=elkjøp) Mvh -Shaft- (there is only one lord!) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 hvis du bor en plass de har spiderman eller eb games..da kan du finne spill til riktig fine priser Lenke til kommentar
hmz Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 LordShaft, trodde nå at play-asia er nokså billige? Har ikke sett på prisen på Vegas, men trodde nå at det var litt billigere enn 549,-? Du kan ihvertfall ta en titt? Mvh hmz Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Mvh-Shaft- (there is only one lord!) 7629052[/snapback] Hvis det bare er én lord, så må jo det være meg Men du har rett i at Team Piñata skal stå på toppen å se ned på Team Chrissj Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Da har dere en del å bevise, for det dere har prestert til nå, har vært fryktelig middelmådig BTW; Til alle TC'ere, sorry at jeg ditcha games for Vegas, men nytt spill=mer spilling enn gow, retunerer en liten tur til GoW imorra, hvis vi avtaler tid..? Lakus, ta frem kalenderen din ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Dæven steike, har ramlet fullstendig av GeOW-lasset eg altså. Dame og Wii samt jobb uliketider på døgnet gjør det vanskelig å bli med, er likasom ikkje alle dager som firster når man først er ledig. Og eg som har fått meg trådløst headset og greier Men folkens om 1 uke så får eg med ein 50" HD-TV,og det skal bli halleluja tilstander da. Bare litt kjipt at eg jobber ettermiddag den dagen,samt onsdag og torsdag...MEN, har frihelg så da MÅ eg for svarte få slengt meg med ein runde eller 2 Så ikkje glem meg nette enda folkens! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Glemme Mala? Er du gal? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Full HD eller 720p, Mala? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Dæven steike, har ramlet fullstendig av GeOW-lasset eg altså. Dame og Wii samt jobb uliketider på døgnet gjør det vanskelig å bli med, er likasom ikkje alle dager som firster når man først er ledig. Og eg som har fått meg trådløst headset og greier Men folkens om 1 uke så får eg med ein 50" HD-TV,og det skal bli halleluja tilstander da. Bare litt kjipt at eg jobber ettermiddag den dagen,samt onsdag og torsdag...MEN, har frihelg så da MÅ eg for svarte få slengt meg med ein runde eller 2 Så ikkje glem meg nette enda folkens! 7630533[/snapback] Ingen som har glemt deg lillevenn :!: Er selv veldig opptatt for tiden, men no har jeg endelig fått orden på internett linja og ruteren min! Ser dere meg online nå så er jeg klar for å smikke dere hele gjengen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 haha, eg vant Gears of War i FHM + XBOX global challenge Uansett, nokon som skal spele GoW ikveld? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Full HD eller 720p, Mala? 7630573[/snapback] 720p er då strengt tatt full HD det òg - såframt du ikkje heiter Avean / Ken Kutaragi.. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg er på nå jeg, men det er ingen andre nordmenn på.. Skjerpings Hvis noen spiller nå, add Gastaa, så kan vi spille sammen Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Tok meg fri i morra, og på fredag. Så i kveld tror jeg faktisk jeg er med å spille igjen! Hatt en god pause nå! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som er med nå? Invite me! Xbox Live Gamertag : Erl1d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg