Wyldelife Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 jeg møtte deg ista på random server vi tapte da, men GeoW er gøy uansett. ekstra gøy når jeg er på førsteplass på laget Ja jeg så du var der Jeg slet med sinnsyk lagg. sliter litt med NAT problem. Prøvde å prate til deg, men hørte ingenting. Har du mic? Blir vel litt mer gaming nå som jula har senket seg og folk er tilbake i vanlig modus., 7621625[/snapback] That's my Shaft! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 jeg møtte deg ista på random server vi tapte da, men GeoW er gøy uansett. ekstra gøy når jeg er på førsteplass på laget Ja jeg så du var der Jeg slet med sinnsyk lagg. sliter litt med NAT problem. Prøvde å prate til deg, men hørte ingenting. Har du mic? Blir vel litt mer gaming nå som jula har senket seg og folk er tilbake i vanlig modus., 7621625[/snapback] har mic, men har ikke fått den til å funke enda. plugger den i kontrollen, setter den lille bryteren til høyre og setter opp volumet, men funker ikke... kanskje slå av maskinen, så sette inn mic'en. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Legg meg til så kan jeg vere med på public når jeg ikke spiller ranked Gamertag:Eaxis. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vil jeg vil!! Det har vært få nordmenn på min liste å spille med i det siste, så legg meg til og invite meg til games!! (Helst Execution) Gamertag: Gastaa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja jeg så du var der Jeg slet med sinnsyk lagg That's my Shaft! :!: Lagg for Shaft er hvis en lita kule ikke går den veien han vil, og da er det "FaEEn i HelvETTE det LaggA!" ^^ Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg joiner hvis jeg er på ! gamertag: joppis legg meg til hvis du/dere vil spella Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Det tviler jeg på... 7621711[/snapback] Hva tviler du på? At det blir mer spilling? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg som sendte friend re. til deg deg MGL, spilte litt med deg i går, 2 kamper eller noe sånt nicket mitt er: HeAd CoLeCtOr Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hva er Geow? jeg vet ikke hva det er? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hva er Geow?jeg vet ikke hva det er? 7624102[/snapback] Gears of war. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Hva er Geow?jeg vet ikke hva det er? 7624102[/snapback] Gears of war. 7624160[/snapback] ok takker ^^ Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg som sendte friend re. til deg deg, spilte litt med deg i går, 2 kamper eller noe sånt nicket mitt er: HeAd CoLeCtOr 7624101[/snapback] Jepp, husker deg Du dro veldig fort da... og btw, lagde en ny bruker med navn gastaa her på forumet Endret 4. januar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) sorry for det, hade spilt en stund før jeg havna der du spilte. Men det var artig å spille imot deg:D du hadde noe fine kills (på meg vel og merke) Kanskje vi kan få til noen runder i kveld? kan hoste hvis det trengs. Endret 2. januar 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 jeg kan også bli med i kveld bare si ifra i god tid, siden jeg må ta ut nettledningen fra pc'en og koble til 360'n. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 jeg blir gjerne med i kveld hvis det er plass Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg legger deg til på friends-lista hvis det er greit Spazz( vrengt polvott) så kan jeg bare invite deg når du kommer:) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg legger deg til på friends-lista hvis det er greit Spazz( vrengt polvott) så kan jeg bare invite deg når du kommer:) 7625164[/snapback] greit kommer vel på mellom klokka 18-20 i kveld. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har et tempel å runne i Zelda, så jeg kommer vel på litt senere i kveld.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Da flytter jeg til vegas en stund, blir nok og se senere, skjeldent jeg kan motså en invite fra Lakus/chrissj Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Legg gjerne til meg også folkens. Gamertag: Bare Chrissj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg