Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JA :D

 

Det virker idag ;)

Blir med i halv 5- 7 kanskje 8 tiden.

 

Legg meg til ;)

 

En spm. Må jeg være pålogget på Xbox Live på 360 for å legge til venner på xbox.com ?

 

EDIT: BanAnus: Denne tråden?

http://www.diskusjon.noindex.php?showtopic=659209&st=0

 

EDIT 2: Ordnet linken.

7618256[/snapback]

 

Jepp den tråden stemmer. Legg meg til, det er BanAnus. Du kan legge til folk selv om du ikke er på live. Men skal du gjøre på det xboxlive.com må du huske og logge deg inn til din profil.

 

Er det noen match ute nå? Fått spist litt så jeg føler meg litt mer uthvilt. Ready For Fight!

Lenke til kommentar

jeg joinet et random map og havnet på lag med Lordshaft :D vi tapte, men jeg var værtfall på førsteplass på vårt lag :p

 

har bare lagt til to stykker fra forumet, BanAnus og Lordshaft.

hvilke andre forumbrukere er aktive spillere? :hmm: gidder ikke legge inn hele lista fra den tråden, er ikke vits med 70 stykker man aldri kommer til å spille med...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Når jeg er på din profil Lordshaft NOR, så går det ikke ant å trykke send friend request? Hvorfor?

7618416[/snapback]

Hmm....merkelig! jeg har ikke full venneliste, men skal prøve å adde deg jeg så ser vi hva som skjer ;)

 

Jeg er klar for litt gaming nå hvis folk er online!

Lenke til kommentar
Når jeg er på din profil Lordshaft NOR, så går det ikke ant å trykke send friend request? Hvorfor?

7618416[/snapback]

Hmm....merkelig! jeg har ikke full venneliste, men skal prøve å adde deg jeg så ser vi hva som skjer ;)

 

Jeg er klar for litt gaming nå hvis folk er online!

7620973[/snapback]

jeg møtte deg ista på random server :D vi tapte da, men GeoW er gøy uansett. ekstra gøy når jeg er på førsteplass på laget :p

Lenke til kommentar
jeg møtte deg ista på random server :D  vi tapte da, men GeoW er gøy uansett. ekstra gøy når jeg er på førsteplass på laget :p

Ja jeg så du var der ;) Jeg slet med sinnsyk lagg. sliter litt med NAT problem. Prøvde å prate til deg, men hørte ingenting. Har du mic?

 

Blir vel litt mer gaming nå som jula har senket seg og folk er tilbake i vanlig modus.,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...