LordShaft Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg hoster ranked match nÅ! 8 runder, map Gridlock. får ikke til å joine player match! connection to host lost hele tiden Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle vært med, men noen ligger å sover på det rommet 360'en står Jaja, jeg blir med litt senere. Men jeg får ikke til å legge til venner via xboxlive.com !? Hvordan? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Kan bli med om en halvtime-times tid, nettopp våkna og en dusj må til før jeg starter opp xboxen. gamertag: joppis Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Når jeg er på din profil Lordshaft NOR, så går det ikke ant å trykke send friend request? Hvorfor? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Når jeg er på din profil Lordshaft NOR, så går det ikke ant å trykke send friend request? Hvorfor? 7618416[/snapback] Fordi han har fyllt opp lista på 100 stk. og ikke har plass til flere på lista si. Da kan du ikke sende request til ham. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg spilte med noen istad, vet ikke hvilken land de var ifra, men jeg hadde i headsettet, men det ble ikke noe lyd? Det stod at de hadde mic? Samme skjedde med Tony Hawk Project 8 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 noen som er med på en game nå snar eller? Ingen er jo på ffs Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 JA Det virker idag Blir med i halv 5- 7 kanskje 8 tiden. Legg meg til En spm. Må jeg være pålogget på Xbox Live på 360 for å legge til venner på xbox.com ? EDIT: BanAnus: Denne tråden? http://www.diskusjon.noindex.php?showtopic=659209&st=0 EDIT 2: Ordnet linken. 7618256[/snapback] Jepp den tråden stemmer. Legg meg til, det er BanAnus. Du kan legge til folk selv om du ikke er på live. Men skal du gjøre på det xboxlive.com må du huske og logge deg inn til din profil. Er det noen match ute nå? Fått spist litt så jeg føler meg litt mer uthvilt. Ready For Fight! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har deg, heter Erl1d Må jeg logge meg inn på xbox da? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Ja, lager du game BanAnus, så kommer jeg snart, kay? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Game i kveld eller? Er ikkje heime no, men satser på at nokon gidder da =) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) jeg joinet et random map og havnet på lag med Lordshaft vi tapte, men jeg var værtfall på førsteplass på vårt lag har bare lagt til to stykker fra forumet, BanAnus og Lordshaft. hvilke andre forumbrukere er aktive spillere? gidder ikke legge inn hele lista fra den tråden, er ikke vits med 70 stykker man aldri kommer til å spille med... Endret 1. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Er aktiv jeg, herr afnsim er taggen. Spiller i kveld hvis noen andre blir med Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Kommer inn om 15 min, legg meg til og inviter Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Når jeg er på din profil Lordshaft NOR, så går det ikke ant å trykke send friend request? Hvorfor? 7618416[/snapback] Hmm....merkelig! jeg har ikke full venneliste, men skal prøve å adde deg jeg så ser vi hva som skjer Jeg er klar for litt gaming nå hvis folk er online! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Når jeg er på din profil Lordshaft NOR, så går det ikke ant å trykke send friend request? Hvorfor? 7618416[/snapback] Hmm....merkelig! jeg har ikke full venneliste, men skal prøve å adde deg jeg så ser vi hva som skjer Jeg er klar for litt gaming nå hvis folk er online! 7620973[/snapback] jeg møtte deg ista på random server vi tapte da, men GeoW er gøy uansett. ekstra gøy når jeg er på førsteplass på laget Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Må prøva å fikse internetten før eg koblar meg opp.. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 gå innpå www.portforward.com å se hvordan dere åpner portene til live i routerne deres.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 jeg møtte deg ista på random server vi tapte da, men GeoW er gøy uansett. ekstra gøy når jeg er på førsteplass på laget Ja jeg så du var der Jeg slet med sinnsyk lagg. sliter litt med NAT problem. Prøvde å prate til deg, men hørte ingenting. Har du mic? Blir vel litt mer gaming nå som jula har senket seg og folk er tilbake i vanlig modus., Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Det tviler jeg på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg