BlastyTrasty Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 No talar kongen! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg er med i morgen, hvis det virker da Virket ikke idag, ble bare noe tullball. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 I'm in tomorrow Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 GeOW partay på mandag, 2 ganger Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) kjøpte meg GeoW på lørdag, og nå har jeg spilt gjennom hele spillet. jeg er med på match i morra, for å teste hvordan Multiplayer er Endret 1. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Han trodde vel han hadde meg men søren skal jeg si jeg tok tilbake mine to poeng og knuste han. Du knuste meg vel akkurat ikke, men den siste killen din var fin. (Headshot med sniper) Takk for kampen forresten. Hva med en samlings i mårra kanskje? Nevn tidspunkt så skal jeg se. Jeg er nok ganske ledig i mårra, ja. Gears of War på Xbox Live 1. nyttårsdag: Matzy B Gaz West Erl1d Wackee Spazz 7614869[/snapback] hehe sant, knuste og knuste. Ble litt ivrig der i sta Takk for kampen, var veldig fin. Jeg er med jeg i dag. Bare nevn et tidspunkt så er jeg med. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 kunne noen forklart hvordan det Headset'et som fulgte med Premium fungerer? og hadde vært fint med et tidspunkt, server osv Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er klar om få strakser! skal vi si 14:00? Jeg må bare hive i meg noe frokost og rigge sofaen dagenderpå digg. noen andre som er med? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Er det noen som skal spille i kveld, for ikke spilt før da...er hos svigers nå. Hvis dere skal ha noen samling i kveld så vil jweg gjerne være med hvis det er plass. Er lei av å spille med tyskere nå( + de er dritgod ) Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er med om 1 time, håper det ikke blir slik som i går da, ble bare your connection to the host have been lost. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Dette får jeg nå!? "your connection to the host has been lost" Hører det er flere som sliter med det samme. Selv så sliter jeg litt med ruteren, er noen porter som er stengt eller noe firewall greier. så jeg får bare NAT stricted når jeg tar sånn "test your connection" via xboxen. Jeg prøver å hoste ett game nå, sjekker om noen får joina meg! Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 hvordan finner vi server? og hadde vært fint om noen her postet litt i forveien før vi startet, siden jeg ikke har ruter og derfor må ta ut ledningen fra pc'en og koble den i 360'n. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Du finner server ved å ha mange i vennelisten din, og bli invitert når noen av de hoster et spill . Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Du finner server ved å ha mange i vennelisten din, og bli invitert når noen av de hoster et spill . 7617751[/snapback] jeg er relativt ny da, kjøpte GeoW på lørdag, så har ingen venneliste Endret 1. januar 2007 av Spazz Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 er en tråd et sted her i forumet som jeg ikke fant nå. Men på den er det vel 90+ folk på forumet her som du kan legge til. Den heter noe som GoW Venner.. Har de fleste på lista mi der hehe Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 er en tråd et sted her i forumet som jeg ikke fant nå. Men på den er det vel 90+ folk på forumet her som du kan legge til. Den heter noe som GoW Venner.. Har de fleste på lista mi der hehe 7617837[/snapback] åja, da starter jeg vel med det snart men hvordan legger jeg til "venner" ? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg (gt: Plomma) og Agres (gt: Agres) er med når Agres kommer hjem fra jobb, som vel blir om noen timer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 letteste du kan gjøre er og gå inn på www.xboxlive.com til din profil. Å bruke "Copy - Paste" for "Add Friends" list. enkelt og greit! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 jeg har ikke ruter, så tar ut ledningen nå og spiller litt GeoW online... gamertag står i signatur, så legg meg til og inviter meg hvis noen vil spille Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) JA Det virker idag Blir med i halv 5- 7 kanskje 8 tiden. Legg meg til En spm. Må jeg være pålogget på Xbox Live på 360 for å legge til venner på xbox.com ? EDIT: BanAnus: Denne tråden? http://www.diskusjon.noindex.php?showtopic=659209&st=0 EDIT 2: Ordnet linken. Endret 1. januar 2007 av Flippy92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg