Mala Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Horetegn! Fikk ihvertfall spillt ein kort stund med BanAnus og Saddle i dag, heilt til hosten lempet meg ut. Siden fikk eg connection horerri med samtlige invites eg fikk. Kjipern. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Jepp riktig det mala, var gøy så lenge det varte Jeg har bare vært så sykt trøtt i dag så jeg orket nesten ikke og spille. Men Fikk spillt fordet! Måtte bare! Så nå er jeg tilbake folkens, håper på og kunne få spilt med dere snart igjen. Vi sees sikkert til nyåret! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Vel, da har jeg spillt en runde med GoW , men fikk desverre ikke spillt med noen fra forumet. Men til nyåret skaffer jeg meg et headsett og tenkter nok det blir en del spiling på kveldene. Så dere får ha godt nyttår og hele pakken! Sees neste år! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Det blir garantert mange nye sjanser Gabbas Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Offameg... Har vært sjuk helt siden tirsdag, og har ikke fått festet/spillt så mye som jeg hadde håpet... Begynner å komme meg på beina nå da Satser på en del spilling nyåret og utover! Ellers vil jeg ønske alle på forumet et godt nyttår Me prekast! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Noen som føler for å filme når de spiller? For så å legge dem ut på youtube elns? Så poster vi url her, og sier våre meninger? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg prøver å spille med Matzy B(gamertag) men blir bare your connection to the host have been lost? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg prøver å spille med Matzy B(gamertag) men blir bare your connection to the host have been lost? EDIT: Blir Your Connection to the host have been lost, når jeg får invites og godtar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk samme beskjed i går eg også, både fra saddlefall og MAtzy. No dager er verre enn andre Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Får prøve senere da Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 I kveld blir det dårlig med spilling på meg! Middag klokken 17:00 og grisefylla følger rett etter. Men det blir sofa og 360 hele 1. nyttårsdag! Da kommer jeg til å hoste noen game! Godt nyttår jenter Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 hehe spilte med Matzy nå nettopp. Det var grise intenst, kun han og jeg da som spilte for alle andre var opptatt Han lå 4 mot 3 poeng mot meg. Første mann til 5. Han trodde vel han hadde meg men søren skal jeg si jeg tok tilbake mine to poeng og knuste han. Å Det var intenst! Så nå må jeg på dass før jeg kan spille mer hee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Hehe, er noe eget med 1 on 1 ja Blir ikkje å oppdrive i dag eg heller, middag 17:00 og forhåpentligvis velykket øsekarfyll timene etterpå. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Det går ikke enda Lenke til kommentar
hmz Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Du er ikke alene med å få opp de feilmeldingene. Jeg begynner å lure om det bare er internetten min som er ustabil? Har vel ikke noe med spillet å si? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg hater det. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) EDIT: Faen, dobbelpost. Endret 31. desember 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Han trodde vel han hadde meg men søren skal jeg si jeg tok tilbake mine to poeng og knuste han. Du knuste meg vel akkurat ikke, men den siste killen din var fin. (Headshot med sniper) Takk for kampen forresten. Hva med en samlings i mårra kanskje? Nevn tidspunkt så skal jeg se. Jeg er nok ganske ledig i mårra, ja. Gears of War på Xbox Live 1. nyttårsdag: Matzy B Gaz West Erl1d Wackee Spazz Endret 1. januar 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår folkens! Eg er meir enn gjerne med på litt Gears imorgon - 1. nyttårsdag! No er eg på jobb, og så er det rett på grøftefyll! Gaz West Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 I morra skal eg sove av meg fylla før det bærer avsted rett på jobb 21:30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg