Grønning Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Får ikke til Live Hahhahahahahhahahahhahahahahahhhahahahah! :!: Men seriøst: Legg meg til når du fikser det. 7590021[/snapback] Kjøper trådløs adapteren imårra Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fikk meg Gears of War til jul. Er snart ferdig med singleplayeren, så nå skal jeg snart bevege meg online. Har mange, mange på lista som spiller det, men alltid fint med flere herfra! Så det er bare å legge meg til, Bygdedyret er gamertagen min. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Fortsatt God Jul Godtfolk Kjenner det begynner å bli bra mange dager siden jeg har fått meg ett online game med dere nå! Kjenner virkelig at det kribler i skytefingeren. Men som så ofte før, er det haugen på no i romjula! Er fullt kjør drikking hver dag og litt jobb inn i mellom Men tenkte jeg skulle prøve å få kommet meg online litt i kveld og satser på at mye av dagen i morra blir såtte av til GeoW Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
LiQuidArroW Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 LiQuid 4rroW. Spiller så ofte som jeg kan, har blitt lite siden release dato Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har fått trådløs adapteren nå, funker som f.. gamertag: Erl1d Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Noen som spiller nå? herr anfsim Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 i morra er jeg kansje med folkens, trykk på standby og vent på og bli eid! Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Et spørsmål, åssen kan jeg drepe tre samtid? Klarer det aldri! Må gjøre det ti ganger.. Har noen tips åssen jeg kan lett drepe tre samtid? Mvh Andre aka horselshemmed(gamertag) eller fox(her hw.no) Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Prøv deg med blomsterbuketter (granater) eller blomsterbindere (granatkastere).. Hvis kaster/skyter mot en samling med fiender, så kan du være så heldig å få drept alle. Vanskelig å få til men.. Du kan jo også prøve å løpe mot fiendene og få tagget en av de med en granat og håpe du tar med deg hele bunten.. Uansett er det ikke det letteste å få til å få drept tre stk på likt.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Klarer alltid to, maks to! Pokker heller, for jeg er ferdig med singleplayer og orker ikke å runne igjen Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 For å ta tre samtidig går du til act 1, helt på starten der de sveiser seg igjennom døra for første gang. Ta granaten, tag den første som kommer inn døra og prøv og dra med deg tre stykker. Etter noen forsøk vil du få achievementen, det har nemlig ikke noe å si at du dør selv. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Er forøvrig mulig å ta denne achievementen i Multiplayer også.. EDIT: Ellers er det bare å fyre opp på casual og løpe rundt og tagge vil jeg tro Endret 29. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ok takk for tipsene! Skal prøve Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 GeOW er fantastisk på 37" LCD HDTV :wub: Men er ikke kommet så langt. Kanskje snart ferdig med Act 3 eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nokon som er med på GeOW online i kveld? Det er bare å invitere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Mener du i dag, altså lørdag, eller i går, siden du skreiv dette 00:02? Men guys, jeg er litt ny på Gears of War Live, og lurer på hvordan man kan ha med seg guest? Altså to på samme 360 som vil spille Live samtidig, sånn som man kan på Halo 2. Takk for svar! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 I dag Bare å legge til å invitere det Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg blir med å spille ikveld, jeg. Noen fler? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Skal kanskje se film med en jente Men det er bare viss hun ikke skulle sitte barnevakt, ellers så er jeg med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hva foretrekker du? :!: Men guys, jeg er litt ny på Gears of War Live, og lurer på hvordan man kan ha med seg guest? Altså to på samme 360 som vil spille Live samtidig, sånn som man kan på Halo 2. Endret 30. desember 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg