Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt God Jul Godtfolk :thumbup:

 

Kjenner det begynner å bli bra mange dager siden jeg har fått meg ett online game med dere nå!

 

Kjenner virkelig at det kribler i skytefingeren. Men som så ofte før, er det haugen på no i romjula! Er fullt kjør drikking hver dag og litt jobb inn i mellom :hrm:

 

Men tenkte jeg skulle prøve å få kommet meg online litt i kveld og satser på at mye av dagen i morra blir såtte av til GeoW :love:

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Prøv deg med blomsterbuketter (granater) eller blomsterbindere (granatkastere).. Hvis kaster/skyter mot en samling med fiender, så kan du være så heldig å få drept alle. Vanskelig å få til men.. Du kan jo også prøve å løpe mot fiendene og få tagget en av de med en granat og håpe du tar med deg hele bunten.. Uansett er det ikke det letteste å få til å få drept tre stk på likt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Mener du i dag, altså lørdag, eller i går, siden du skreiv dette 00:02?

 

Men guys, jeg er litt ny på Gears of War Live, og lurer på hvordan man kan ha med seg guest? Altså to på samme 360 som vil spille Live samtidig, sånn som man kan på Halo 2.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hva foretrekker du? :!:

 

Men guys, jeg er litt ny på Gears of War Live, og lurer på hvordan man kan ha med seg guest? Altså to på samme 360 som vil spille Live samtidig, sånn som man kan på Halo 2.

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...