Ingenting Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Noen som blir med på å spille igjennom INSANE og finne alle COG i helgen? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er utrolig kjipt at jeg nettopp har flytta og ikke fått nett på ny adresse. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Eg skal sååååå ha detta spillet.. hadde det ikkje vært for at det var heilt tørt i lommeboka idag skulle eg vært med i kveld.. Kjekt å se at det er noenlunde alder på andre spillere og.. er selv 25år og trenger sårt å få spilt noen spill med jevngamle norske spillere! hehe.. mektig lei belgere, nederlendere, og ikke minst terrorister fra amerika.. hehe Kan ikkje vente på å få satt meg inn i GeoW.. Om en uke er eg der, aber plötslich!! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Noen som blir med på å spille igjennom INSANE og finne alle COG i helgen? 7348825[/snapback] Jeg er kommet til act 3 på hardcore no og jeg har funnet 21 til nå. No skal det sies at jeg har funnet en del på senere act's på casual. Men jeg kan godt hive meg med på lasset som Dominic Santiago hvis du trenger hjelp. Har ikke fått spilt skikkelig coop enda. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvos det er noen som er med på co-op på hardcore nå så er det bare å si fra! gamertag står i signaturen. Er møkk lei av public co-op hvor folk bare dropper ut uten forvarsel etter 3 minutter... Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 jeg er med som Ashwa, sitter på 6mbit ut og inn her så jeg er en dugelig host, spiller nok så tidlig i act 1 for øyeblikket, melding om non vil spelle Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel, jeg er på rundt 18 i kveld. Om noen vil spille INSANE og finne alle COGs så si fra. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det ingen som spiller vanlig mulitplayer? Det er jeg gjerne med på Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ligger guide til hvor alle cogsa ligger på xbox360achievements.org til de av dere som sliter med de.. Nettopp begynt på hardcore, tenkte jeg skulle plukke opp alle nå.. Spiller gjerne COOP på insane med noen en gang. =) Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 kjøpte GEOW idag berre fått testa singleplayer så vidt. mangler berre gold abonnemnet jaja, har 48t trial, så blir kansje med ein av dagene elle til helgo. OOPS: GT : x Kvalatad x 7334216[/snapback] Du har 3 gratis 1måneds gull medlemskap på Xboxen din. Trykk "Join Live!" også lager du 1 gratis Sølv konto så er den gull i 1mnd. Jeg har Brukt opp 2, og har 1 til jeg kan lage. Brukte dem for USA og JP slik at jeg kunne få Tenchu og Ridge Racer demoen. 7335856[/snapback] Hmm, Fant det ut til slutt, Men veit du\andre om det funker på "main" tagen min? Måtte gå til "initial setup" for å få 1 mnd gratis gold. GT er jo allerede silver, mulig å "recover" den, og få gold 1mnd, eller er det for seint? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Prøver å sparke liv i drapslystene likesinna her inne. Noen som er sugen på ett game i kveld? Det er jo fredag og kjenner at det klør i aaaaaaa knappen Noen som er med, og hvilket klokkeslett passer best? Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 spiller fra 23 idag og utover tenker jeg.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Prøver å sparke liv i drapslystene likesinna her inne. Noen som er sugen på ett game i kveld? Det er jo fredag og kjenner at det klør i aaaaaaa knappen Noen som er med, og hvilket klokkeslett passer best? Mvh -Shaft- 7351404[/snapback] Vel vi hadde jo et lite spell nå, men var VELDIG lite med folk, men så er det jo også Fredag, så folk er gjerne hos en kamerat og gjør seg klar til byn? Neh, aner ikke, jeg. Fredrik lager fri-bane med Sniperen, det må jeg si. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg kan sikkert spille litt i kveld jeg, hvis jeg får orden på kontrollen da.. =/ Har ikke spilt noe online før da, så jeg er sikkert jævlig noob. Må jo være noen skyteskiver med også.. Edit: Så jeg fikk invite av deg i sta Lordshaft, men det passer litt dårlig akkurat nå, kanskje litt seinere som sagt.. Endret 24. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Eg kan sikkert bli med litt live ikveld. gamertag: x Kvalatad x Har ikkje spelt nåkke særlig online; så kossen finne eg norske og "gamer.no"folk? Går Online nu. OOPS2: GAMERTAG FOR ØYEBLIKKET ER "LEIBRIKT" Endret 24. november 2006 av Kvalatad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan vere med asap. Ikkje for seint da Senkveld skal sees, dessuten må eg legge meg skikkelig pga, formiddagskift i morra.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg må utsette litt! fikse meg noe mat først! men kommer på senere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Stikke på boksen min no eg. Prates folkens Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 noen er med på co-op nå da? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 gamertaggen din da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg