Bare Chrissj Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nei.. Det her var en fyr som må ha blitt født med sniperen... Sjuke greier... Snipa meg uansett om jeg var 100m unna eller om jeg var 4-5 m unna.. Utrolig kjapp til å sikte... Headshot hver bidige gang.. Skal skills til for å få til ett headshot på en som stormer mot deg, og det skjedde gang på gang! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Han var skukkelig skummel! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hah. Jeg fant ut at man kan skru opp sensitiviteten. Nå skal det bli fart her. Eller, i morgen. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ja.. Men krever skills og da.. Ellers flyr siktet ditt bare i hytt og pine.. Han karen her låste siktet sitt på oss og holdt det der... Det går ikke med høy sensitivitet, da flytter siktet på seg bare du slipper en lydløs en.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det går ikke med høy sensitivitet 7568097[/snapback] Jeg spiller med høy sensivity på COD2 (mye raskere enn høy på GOW) og får lett headshots. Må vel legge til at jeg har spilt alt for mye COD2 også da Det går ja, det skal jeg love deg Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg sier ikke at det ikke går.. Det jeg sier er at dette ikke er en oppskrift for å bli god lett.. Krever skills uansett... Man blir ikke god bare fordi man øker sensitiviten på kontrollern. Det som var poenget mitt.. Off topic: God jul, folkens Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvem er denne syke, syke mannen dere prater om? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg sier ikke at det ikke går.. Det jeg sier er at dette ikke er en oppskrift for å bli god lett.. Krever skills uansett... Man blir ikke god bare fordi man øker sensitiviten på kontrollern. Det som var poenget mitt.. 7568154[/snapback] Har jeg ikke sagt heller. Det med sensivitet hadde ingenting med diskusjonen deres å gjøre. Jeg har bare irritert meg over at siktet på hagla gikk så sakte, så hvis noen kom mot meg og siktet var i bakken, så rakk jeg ikke å dra det opp før det var for sent. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nei.. Det her var en fyr som må ha blitt født med sniperen... Sjuke greier... Snipa meg uansett om jeg var 100m unna eller om jeg var 4-5 m unna.. Utrolig kjapp til å sikte... Headshot hver bidige gang.. Skal skills til for å få til ett headshot på en som stormer mot deg, og det skjedde gang på gang! 7567955[/snapback] På halo2 så holder jeg nesten alltid siktet i hode regionen, klinker inn mange headshots da Fikk tilbake xboxen i dag, tanten min tok den og sa jeg måtte vente til jul. Og jeg kan ikke bare ta den heller for da får jeg ikke penger.. Jaja, og da starter jeg xboxen. Setter inn gears of war som jeg har kjøpt så støtter ikke lcd skjermen( min som jeg låner fordi jeg ødela den gamle tven min) 50hz. Så kan bare spille 50hz spill i noen uker før jeg får ny tv. Kjipt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Du mener at den ikke støtter 60hz? Alle tver og lcder i norge støtter 50hz - og alle spill støtter ente 60 og 50 hz, eller bare 50hz. Prøvd å bytte scartkontakt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Du mener at den ikke støtter 60hz? Alle tver og lcder i norge støtter 50hz - og alle spill støtter ente 60 og 50 hz, eller bare 50hz. Prøvd å bytte scartkontakt? 7568606[/snapback] Det er problemet. Jeg har ikke SCART. Bare rcr(de runde ledningene) Så jeg må bruke en adapter som tar 2 sånne og gjør det om til lyd på sånn jack innput. Kan spille, men da blir det svart hvitt og dårlig graffik.(stiller på det på 360ien) Dårlig låne tv.. Har ikke VGA kabel sånn at jeg bare kan bruke pc skjermen. Endret 24. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Du mener at den ikke støtter 60hz? Alle tver og lcder i norge støtter 50hz - og alle spill støtter ente 60 og 50 hz, eller bare 50hz. Prøvd å bytte scartkontakt? 7568606[/snapback] Gear of War støtter -kun- 60 hz. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hvis man bare kan spille GOW på 60mhz TVer, hvorfor kan jeg spille det da...jeg har bare 50mhz tv. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ikke spør meg. GeoW spør eksplisitt etter 60hz TV, det står faktisk det på coveret også. Det er også mange som ikke har fått startet det fordi de bare har en TV på 50z. Mulig at TV-en din greier å simulere 60hz på en eller annen merksnodig måte, men i utgangspunktet skal man ikke kunne kjøre GeoW på en TV med mindre enn 60 hz. Phew. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tven min er så gammel at den klarer ikke 60mhz, har prøvd med andre spill, blir bare blurrete og svart\hvitt. Men så lenge jeg får spille GOW Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hvis man bare kan spille GOW på 60mhz TVer, hvorfor kan jeg spille det da...jeg har bare 50mhz tv. 7568790[/snapback] Flere tver som det står bare støtter 50hz støtter faktisk 60hz. Så det er sagt Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 I kveld blir det familie for det de er verdt blir nok lite spilling før 2 juledag for min del! Vil bare benytte meg å Ønske alle mine venner her inne ei Riktig God Jul Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hva er dette familiegreiene du prater om Shaft! For noe blasfemi! xD Blirre spilling i dag tro? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hva er dette familiegreiene du prater om Shaft! For noe blasfemi! xD Blirre spilling i dag tro? 7573934[/snapback] DU blir spilling i dag. Folk som ikke er anstendige nok til å gå i dress får spille Ludo med mormor. Jeg skal i alle fall prøve å dra med Agres på noen runder i kveld. Endret 25. desember 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk X360 og GeoW til jul, kobler meg opp mot live på torsdag. Det gamertagen jeg har nå, kan jeg bruke den på live? Jeg har jo ikke koblet meg mot nettet enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg