Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier ikke at det ikke går.. Det jeg sier er at dette ikke er en oppskrift for å bli god lett.. Krever skills uansett... Man blir ikke god bare fordi man øker sensitiviten på kontrollern. Det som var poenget mitt..

7568154[/snapback]

Har jeg ikke sagt heller. Det med sensivitet hadde ingenting med diskusjonen deres å gjøre. Jeg har bare irritert meg over at siktet på hagla gikk så sakte, så hvis noen kom mot meg og siktet var i bakken, så rakk jeg ikke å dra det opp før det var for sent.

Lenke til kommentar
Nei.. Det her var en fyr som må ha blitt født med sniperen... Sjuke greier... Snipa meg uansett om jeg var 100m unna eller om jeg var 4-5 m unna.. Utrolig kjapp til å sikte... Headshot hver bidige gang.. Skal skills til for å få til ett headshot på en som stormer mot deg, og det skjedde gang på gang!

7567955[/snapback]

På halo2 så holder jeg nesten alltid siktet i hode regionen, klinker inn mange headshots da ;)

 

Fikk tilbake xboxen i dag, tanten min tok den og sa jeg måtte vente til jul. Og jeg kan ikke bare ta den heller for da får jeg ikke penger.. Jaja, og da starter jeg xboxen. Setter inn gears of war som jeg har kjøpt så støtter ikke lcd skjermen( min som jeg låner fordi jeg ødela den gamle tven min) 50hz. Så kan bare spille 50hz spill i noen uker før jeg får ny tv. Kjipt.

Lenke til kommentar
Du mener at den ikke støtter 60hz? Alle tver og lcder i norge støtter 50hz - og alle spill støtter ente 60 og 50 hz, eller bare 50hz.

 

Prøvd å bytte scartkontakt?

7568606[/snapback]

Det er problemet. Jeg har ikke SCART. Bare rcr(de runde ledningene)

Så jeg må bruke en adapter som tar 2 sånne og gjør det om til lyd på sånn jack innput.

Kan spille, men da blir det svart hvitt og dårlig graffik.(stiller på det på 360ien)

 

Dårlig låne tv..

Har ikke VGA kabel sånn at jeg bare kan bruke pc skjermen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Ikke spør meg. GeoW spør eksplisitt etter 60hz TV, det står faktisk det på coveret også. Det er også mange som ikke har fått startet det fordi de bare har en TV på 50z. Mulig at TV-en din greier å simulere 60hz på en eller annen merksnodig måte, men i utgangspunktet skal man ikke kunne kjøre GeoW på en TV med mindre enn 60 hz.

 

Phew.

Lenke til kommentar
Hva er dette familiegreiene du prater om Shaft! For noe blasfemi! xD

 

Blirre spilling i dag tro?

7573934[/snapback]

DU blir spilling i dag.

Folk som ikke er anstendige nok til å gå i dress får spille Ludo med mormor.

 

Jeg skal i alle fall prøve å dra med Agres på noen runder i kveld.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...