Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 skjønner ikke hva som var galt jeg, dere fikk ekko selv om jeg slo av mikken (mens den var kobla til), og skrudde ned lyden, men i det jeg fjerna den fra kontrolleren så forsvant ekkoet deres.. Selv hørte jeg dere alle helt fint.. 7553768[/snapback] Dette er et problem jeg hadde når jeg først kjøpte min 360. Flere andre etter meg har også hatt problemet. Jeg fant en løsning: Ta et stykke kjøkkenpapir og ha litt melk (!) på det, så tørker du av mini-jacken. Det fungerer. Helt sant. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvordan i alle dager kom du på å prøve noe så sykt? Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall . Da får jeg trene meg opp.. 7553768[/snapback] Nei, herregud mann! Vi spiller for å ha det gøy, og hvem som vinner og ikke er ihvertfall meg revnende likegyldig så lenge alle har det gøy. Så ikke engang tenk tanken. Og hvordan har du tenkt å trene hvis du ikke er med? Er her du lærer åssen folkene spiller vet du Jeg er forøvrig med hele jula, men må tilbake på jobb i romjula :/ 7554538[/snapback] Tiltres i sin helhet - og jeg må også tilbake på jobb i romjula Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvordan i alle dager kom du på å prøve noe så sykt? 7555260[/snapback] Jeg hadde ikke kondensfjerner, så mener jeg å ha hørt at melk er pH nøytralt (noe jeg ikke vet om stemmer) så jeg prøvde. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ta et stykke kjøkkenpapir og ha litt melk (!) på det, så tørker du av mini-jacken. Det fungerer. Helt sant. Hehehe, det skal prøves ut! Er noen ganger folk sier de hører meg dårlig pga ekko og skurring. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Sorry gutta, og jentene hvis det er det. Jeg får ikke spilt i kveld eller på ganske lenge med dere. Her er grunnen; Skuffet av EBGames Strømmen Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kan du ikke prøve QXL eller finn da? :/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 skjønner ikke hva som var galt jeg, dere fikk ekko selv om jeg slo av mikken (mens den var kobla til), og skrudde ned lyden, men i det jeg fjerna den fra kontrolleren så forsvant ekkoet deres.. Selv hørte jeg dere alle helt fint.. 7553768[/snapback] Dette er et problem jeg hadde når jeg først kjøpte min 360. Flere andre etter meg har også hatt problemet. Jeg fant en løsning: Ta et stykke kjøkkenpapir og ha litt melk (!) på det, så tørker du av mini-jacken. Det fungerer. Helt sant. 7555245[/snapback] HAHAHA! Nei seriøst, jeg skal prøve jeg . Alt for å få et fungerende headset! En annen ting - xboxkontrolleren min viste rare signaler i går - oppe venstre og nede høyre lyste, annenhvergang med oppe høyre og nede venstre. Aner ikke hva det betyr?= Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dårlig batteri Bytt ut så blir den vanlig igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Greit - men dashboardet sier 3 av 4 streker på batteriet. Men de har uansett vært brukt en stund. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Eh... spille GeoW online, anyone? Nå? Jeg er klar ihvertfall! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg blir med hvis mange andre blir.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 GoW suger uten TC føler jeg nå Greier ikke å spille med andre folk Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 'Blir dere med å spille nå? Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 LordFighter er klar for noe spilling Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Tok å røvkjørte Team pinata & Rekrutter på manison sammen med chrissj og co, men måtte gå :/ Og nå blir jeg ikke å finne før etter jul, kaanskje noen få ganger inni mellom. Håper at Xanders motiverende sang hjelper dere ;D Og chrissj...Give em hell, son! Give em hell! Endret 22. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg er forbanna! Jeg vet ikke hvorfor, men etter et par timer med Fifa 07 så får jeg opp melding om at 360en ikke klarer å lese disken. Jeg sjekker disken litt senere og ser at det går en helt "perfekt" rund skrape rundt hele disken... Jeg kjøpte 360en på elkjøp, men spillet fikk jeg av moren min når hun var i Roma. Hvor skal jeg gå for å få ny boks og spill? Edit: Starter en ny tråd ettersom dette sikkert er feil sted å spørre. Endret 22. desember 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Thats Right! Lag en ny tråd så får du sikkert hjelp! Det løser seg. Jeg er forbanna på at jeg ikke har fått spillt! Var så innstillt på og spille i kveld! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Takk for kampen! Gøy å spille ikveld.. Skal levere flere blomster i mårra... Endret 22. desember 2006 av OHell Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kult å spille ikveld, spesielt for oss på Team Piñata Håper Team Chrissj gidder å spille med oss senere også da, selv om det ikke gikk så bra akkurat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg