Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hva som var galt jeg, dere fikk ekko selv om jeg slo av mikken (mens den var kobla til), og skrudde ned lyden, men i det jeg fjerna den fra kontrolleren så forsvant ekkoet deres..

Selv hørte jeg dere alle helt fint..

7553768[/snapback]

Dette er et problem jeg hadde når jeg først kjøpte min 360. Flere andre etter meg har også hatt problemet. Jeg fant en løsning: Ta et stykke kjøkkenpapir og ha litt melk (!) på det, så tørker du av mini-jacken. Det fungerer. Helt sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall :). Da får jeg trene meg opp..

7553768[/snapback]

Nei, herregud mann! Vi spiller for å ha det gøy, og hvem som vinner og ikke er ihvertfall meg revnende likegyldig så lenge alle har det gøy. Så ikke engang tenk tanken. Og hvordan har du tenkt å trene hvis du ikke er med? Er her du lærer åssen folkene spiller vet du :)

Jeg er forøvrig med hele jula, men må tilbake på jobb i romjula :/

7554538[/snapback]

Tiltres i sin helhet - og jeg må også tilbake på jobb i romjula :roll:

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva som var galt jeg, dere fikk ekko selv om jeg slo av mikken (mens den var kobla til), og skrudde ned lyden, men i det jeg fjerna den fra kontrolleren så forsvant ekkoet deres..

Selv hørte jeg dere alle helt fint..

7553768[/snapback]

Dette er et problem jeg hadde når jeg først kjøpte min 360. Flere andre etter meg har også hatt problemet. Jeg fant en løsning: Ta et stykke kjøkkenpapir og ha litt melk (!) på det, så tørker du av mini-jacken. Det fungerer. Helt sant.

7555245[/snapback]

HAHAHA!

Nei seriøst, jeg skal prøve jeg :). Alt for å få et fungerende headset!

En annen ting - xboxkontrolleren min viste rare signaler i går - oppe venstre og nede høyre lyste, annenhvergang med oppe høyre og nede venstre. Aner ikke hva det betyr?=

Lenke til kommentar

Tok å røvkjørte Team pinata & Rekrutter på manison sammen med chrissj og co, men måtte gå :/ Og nå blir jeg ikke å finne før etter jul, kaanskje noen få ganger inni mellom.

Håper at Xanders motiverende sang hjelper dere ;D

Og chrissj...Give em hell, son! Give em hell! :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Jeg er forbanna! Jeg vet ikke hvorfor, men etter et par timer med Fifa 07 så får jeg opp melding om at 360en ikke klarer å lese disken. Jeg sjekker disken litt senere og ser at det går en helt "perfekt" rund skrape rundt hele disken...

Jeg kjøpte 360en på elkjøp, men spillet fikk jeg av moren min når hun var i Roma. Hvor skal jeg gå for å få ny boks og spill?

Edit: Starter en ny tråd ettersom dette sikkert er feil sted å spørre.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...