Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forsvant inn i ett svart hull! Helt sant! *dårlig unnskyldning, vet det  :blush: *

 

Men TP skal få litt konkurannse igjen i morgen, selv om det bare er meg og Thomas så sliter de litt til tider...

7553416[/snapback]

Jeg reiser på ferie, så han kisen med alltid under 50 poeng får ikke være med å støtte dere denne gangen :p.

Lenke til kommentar
Har samme greia, funker fint hos meg, kanskje du hoster private når du vil ha public :p vettkje jeg :p

 

 

BTW; Alastor eller Storveis, du suuuuuuuuggde :p Var gøy å mobbe deg uten at du kunne snakke tilbake ^^

7553561[/snapback]

Jeg veit jeg suger - derfor jeg prøver å lære...Ble ikke bedre av at miccen min føkka opp for alle dere andre..skjønner ikke hva som var galt jeg, dere fikk ekko selv om jeg slo av mikken (mens den var kobla til), og skrudde ned lyden, men i det jeg fjerna den fra kontrolleren så forsvant ekkoet deres..

 

Selv hørte jeg dere alle helt fint..

 

Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall :). Da får jeg trene meg opp..

Lenke til kommentar
Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall :). Da får jeg trene meg opp..

7553768[/snapback]

 

Nei, herregud mann! Vi spiller for å ha det gøy, og hvem som vinner og ikke er ihvertfall meg revnende likegyldig så lenge alle har det gøy. Så ikke engang tenk tanken. Og hvordan har du tenkt å trene hvis du ikke er med? Er her du lærer åssen folkene spiller vet du :)

 

Jeg er forøvrig med hele jula, men må tilbake på jobb i romjula :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...