Alastor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, vi har det på lager. På 3. plass på topplisten vår om jeg ikke husker feil også , rett ved gangbanen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ser fram til en koselig tur til dere og ikke minst få møte Alastor den store Men funnet "leaderboard"? fjerde alternativ i GeOW live, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Leaderboard ser man ved å trykke på select. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå er det full krig mot Team Pinata, er fornøyd med min og lakus sin motstandsbevegelse mot dem idag, synd at da Lakus forsvant, gikk synginga og motivasjonen med han, og jeg ble flere ganger knust av TP Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg forsvant inn i ett svart hull! Helt sant! *dårlig unnskyldning, vet det * Men TP skal få litt konkurannse igjen i morgen, selv om det bare er meg og Thomas så sliter de litt til tider... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trokke det blir så veeeldig mye spilling på meg imorra, eller denne helga, men får se Lenke til kommentar
OHell Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 I morgen blir jeg også med.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvordan hoster jeg? Når jeg hoster, kommer folk ikke inn Jeg har telenor adsl hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg forsvant inn i ett svart hull! Helt sant! *dårlig unnskyldning, vet det * Men TP skal få litt konkurannse igjen i morgen, selv om det bare er meg og Thomas så sliter de litt til tider... 7553416[/snapback] Jeg reiser på ferie, så han kisen med alltid under 50 poeng får ikke være med å støtte dere denne gangen . Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har samme greia, funker fint hos meg, kanskje du hoster private når du vil ha public vettkje jeg BTW; Alastor eller Storveis, du suuuuuuuuggde Var gøy å mobbe deg uten at du kunne snakke tilbake ^^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har prøvd å hoste coop med en kompis, men det gikk ikke. Han bor i Trondheim og vi vil tøse sammen skjønner du. Bruker router, 3com heter den. Men den er åpen, da skal det vel gå ann å hoste? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som skal henge med på å spille nå? Vi er to stk. Vil gjerne få til 2v2, 3v3 eller 4v4 med bare norske. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hook me up, Plomma. edit: err, make that gamertag: El arvido Endret 22. desember 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har samme greia, funker fint hos meg, kanskje du hoster private når du vil ha public vettkje jeg BTW; Alastor eller Storveis, du suuuuuuuuggde Var gøy å mobbe deg uten at du kunne snakke tilbake ^^ 7553561[/snapback] Jeg veit jeg suger - derfor jeg prøver å lære...Ble ikke bedre av at miccen min føkka opp for alle dere andre..skjønner ikke hva som var galt jeg, dere fikk ekko selv om jeg slo av mikken (mens den var kobla til), og skrudde ned lyden, men i det jeg fjerna den fra kontrolleren så forsvant ekkoet deres.. Selv hørte jeg dere alle helt fint.. Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall . Da får jeg trene meg opp.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall . Da får jeg trene meg opp.. Ja du har en merkelig mic Men ingen er for dårlige, noen ,å jo sørge for at vi andre får bra score Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mente det ikke slik Ikke vær lei deg Spiller du ca. 2 timer hverdag i en uke er du like god som de fleste, det meste i GoW er avhengig av gulling <3 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tror nesten Alastor og jeg må rotte oss sammen mot flokken og gå til kamp mot autoritetene, jeg =) Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Til pjatt i xbox360 trenger jeg en tastatur med usb inngang, finnes det tastatur med usb-port for 0-200kr? Endret 22. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Si ifra om jeg er for elendig til å være med iallefall . Da får jeg trene meg opp.. 7553768[/snapback] Nei, herregud mann! Vi spiller for å ha det gøy, og hvem som vinner og ikke er ihvertfall meg revnende likegyldig så lenge alle har det gøy. Så ikke engang tenk tanken. Og hvordan har du tenkt å trene hvis du ikke er med? Er her du lærer åssen folkene spiller vet du Jeg er forøvrig med hele jula, men må tilbake på jobb i romjula :/ Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 noen som har tenkt å spille i kveld? Jeg vil gjerne være med Er klar ca rundt kl 20... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg