Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nok klare å få deg med på ett game Fluesopp. Alltid kjekt med nye ansikt (les=stemmer)

7547754[/snapback]

Jupp! Kan nok virke litt "internt" en del av det som kommer i denne tråden, men det viser egentlig bare hvor moro vi har det med spillinga, og ikke på noen som helst måte at dette er et "eksklusivt selskap" der bare vi som allerede er med har plass. Derfor: alle er velkomne (ihvertfall hvis det er opp til meg)..! :thumbup:

7547863[/snapback]

Samma her :yes: Alle er velkomne!

Lenke til kommentar

Ok, et dilemma her.. Boksen min fikk seg en ferie til tyskland for ikke lenge siden.. Men jeg savner så enormt og gruse å bli grust av dere. Skal jeg kjøpe en ny xbox i morra hvis jeg får den på tilbud?? Det er avhengi av dere hvor sterkt dere savner meg :blush:

:!:

Lenke til kommentar
Ok, et dilemma her.. Boksen min fikk seg en ferie til tyskland for ikke lenge siden.. Men jeg savner så enormt og gruse å bli grust av dere. Skal jeg kjøpe en ny xbox i morra hvis jeg får den på tilbud?? Det er avhengi av dere hvor sterkt dere savner meg  :blush:

7548331[/snapback]

Du vet du vil! Vi savner deg som bare det! Etc. :)

Har forresten en kompis som jeg vet er interessert i å kjøpe en brukt 360, sånn dersom du skal selge den andre etter at den kommer hjem fra Tyskland.... Just saying. :D

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Jeg var så klar i går og så falt det hele i vasken! Men jeg håper å gjøre comeback en liten tur i kveld! Og så er det Juleferie tenker jeg.. så det er altså siste sjanse til å sage denne herligheten før jul i kveld! Så om du kommer i julestemning av å farge skjermen rød, så er det all mulighet for det i kveld! :dribble:

I bakgrunnen vil julesangene "Dead dead dead" fra Mr. Hankeys Christmas-albumet spilles akompagnert av litt Eric Cartmans "O holy night" og "Merry Fucking Christmas" og kanskje kommer Hitler og synger "O Tannenbaum". Og sannsyligvis vil vi få høre "I saw Three" :love:

Det kommer til å bli en fin kveld! Merry, merry Jul til you alle sammen! :xmas:

Lenke til kommentar

Nå er hjemmesida til Team Chrissj (inkludert kjente og kjære venner og fiender) oppe!

www.teamchrissj.net

Der ligger det blandt annet et lite hyggelig lite forum samt en enkel og grei chat-side.

Sidens formål er blandt annet å spare forum.gamer.no for alt for mye internt teamchrissj-pjatt i konsoll-seksjonen. :)

Siden er ment å brukes av "teamchrissj-gjengen" inkludert kjente og kjære "venner og fiender". Nye folk som leter etter hyggelige Live-venner å spille med er også hjertelig velkommen!

Retningslinjen som gjelder for forumet og chat'en er Kardemommeloven:

Man skal ikke plage andre,

man skal være grei og snill,

og for øvrig kan man gjøre som man vil.

Velkommen!

PS Dere som har lyst må gjerne legge til link til siden i signaturen deres. ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Ok, et dilemma her.. Boksen min fikk seg en ferie til tyskland for ikke lenge siden.. Men jeg savner så enormt og gruse å bli grust av dere. Skal jeg kjøpe en ny xbox i morra hvis jeg får den på tilbud?? Det er avhengi av dere hvor sterkt dere savner meg  :blush:

7548331[/snapback]

Du vet du vil! Vi savner deg som bare det! Etc. :)

Har forresten en kompis som jeg vet er interessert i å kjøpe en brukt 360, sånn dersom du skal selge den andre etter at den kommer hjem fra Tyskland.... Just saying. :D

7548351[/snapback]

haha så bra, godt mulig det! Skal gi beskjed jeg om det blir noe av ;) Jepp saken er at kansje jeg får den billig i morra, hvis jeg har penger til det. Går mye til gaver og slikt nå i jula. Men fristelsen er for stor!! Å jeg trenger cash til nyttår! Men jeg skal sove på saken :)

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...