Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeez.... dro meg en koma på sofaen da!

 

hjelpe meg......bra myglet i kveld kjenner jeg! Skal gjør seg med ei god natt søvn :dontgetit:

 

Var kanon i kveld det vi fikk spilt!

 

PS! Lite spm.

 

Har en kompis som har en gammel Gamerprofil til x360. No har han endelig kjøpt seg ny og lurer på hvordan det funker med 1 måned gratis live til ny boksa på en gammel gamertagkonto?

 

Noen som har peil?

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar

Jau, nå er jeg her etter å ha tilbringt over 2 timer med Lakus, Fighter,Ownedtoast GoN og Axl88 ^^ Må si at dette er den morsomte matchen jeg noen gang har vært med i :p Var bare en stor Rape fest :p På slutten var det 3(Jeg, Axl og Lakus) mot LordFighter, alle tre samtidig jokket på LordFighter ^^

Ellers var begynnelsen som vanlig, var ikke i så veldig god form da :p

 

 

BTW; Var morsomt å synge med deg Lakus, du brude virkelig tenke på å bli med i idol, du kan bli den neste Kjartan Salvesen ;)

Lenke til kommentar
Jau, nå er jeg her etter å ha tilbringt over 2 timer med Lakus, Fighter,Ownedtoast GoN og Axl88 ^^ Må si at dette er den morsomte matchen jeg noen gang har vært med i :p Var bare en stor Rape fest :p På slutten var det 3(Jeg, Axl og Lakus) mot LordFighter, alle tre samtidig jokket på LordFighter ^^

Ellers var begynnelsen som vanlig, var ikke i så veldig god form da :p

7546874[/snapback]

Jiiis... :whistle: Alle bare dro fra meg jo! Ble jo helt alene på laget... Jeg prøvde jo å kjøre på med en fredsavtale, men neida! For noen aggressive typer... Dessuten ble min fantastiske reaksjon drastisk dårligere etter klokken 0100... Ble så trøtt. Ikke mer å si om det :hrm:

 

Uansett! Team Piñata fikk en fargerik start :tease: Vi banka jo alt og alle! Skulle ønske Team Chrissj kunne samlet seg, slik at vi kunne fått spillt noen runder.

 

Team Piñata utfordrer Team Chrissj :ohmy:

 

Vi manglet et viktig medlem, og det var EddiJoJo... Hva holder du på med? :cry:

Ellers så har LordShaft sluttet seg til Team Piñata. Skulle bare mangle!

 

Alt i alt, som vanlig, fantastisk morsomt!

 

Btw: Folk er vel med på noe spilling i morgen (i dag blir det vel) også? Både nye og gamle fjes?

Lenke til kommentar

 

Vi manglet et viktig medlem, og det var EddiJoJo... Hva holder du på med? :cry:

Ellers så har LordShaft sluttet seg til Team Piñata. Skulle bare mangle!

 

7546912[/snapback]

 

Jeg var litt...preoccupied med Pinata og Splinter Cell i går, og fikk ikke til å koble opp mot game. Pluss at jeg var forbanna fordi jeg ikke fikk hagla ned Torkildsen :innocent:

 

Legg til at jeg er syk også, men allikevel på jobb. Så har du oppskriften på en for jævlig dag.

Lenke til kommentar

Søren i kveld får jeg ikke mulighet å være med!

 

Skal på damebesøk :innocent:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Nei jeg skal ikke å besøke tanta mi :p

 

Men det er vel liten tvil om at Team Pinata vil gå seirende gjennom denne romjula!

 

Jeg blir nok ganske opptatt framover til Julaften, men hele romjula kommer til å bestå av drikking og gamin! håper folk har tid å spille litt på dagtid også, blir nok å ta seg til framover hehe :whistle:

Lenke til kommentar
kan bli med jeg hvis det er greit:) tror jeg har spilt mot noen her :blush:

Men hadde vært artig å kunne prate norsk og ikke bare stressa\dårlig engelsk..hehe

7547598[/snapback]

 

Stor fordel hvis du slenger inn gamertagen din da veit du! :)

 

Og alle nye er hjertelig velkomne :) Mobbing foregår somregel mot "veteranene" ;)

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
stikker aldri av fra en kamp uten veldig god grunn.

7547672[/snapback]

 

Har du hørt mora til Chrissj når ho skriker at han må komme, skjønner du at selv den minste ting kan være "veldig god grunn" :tease:

 

Skal nok klare å få deg med på ett game Fluesopp. Alltid kjekt med nye ansikt (les=stemmer)

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Skal nok klare å få deg med på ett game Fluesopp. Alltid kjekt med nye ansikt (les=stemmer)

 

7547754[/snapback]

 

Jupp! Kan nok virke litt "internt" en del av det som kommer i denne tråden, men det viser egentlig bare hvor moro vi har det med spillinga, og ikke på noen som helst måte at dette er et "eksklusivt selskap" der bare vi som allerede er med har plass. Derfor: alle er velkomne (ihvertfall hvis det er opp til meg)..! :thumbup:

Lenke til kommentar

det er god grunn hvis mora di roper, men å stikke fra en kamp bare for man taper er ikke en god grunn. Uansett så hadde det vært hyggelig å blitt med i et norsk spille gruppe, har spilt for det meste med folk fra Nederland, de fleste på venne-lista er fra Tyskland og Nederland. Så jeg ser frem til å spille med dere, virker som dere har det artig og har en god stemming :thumbup:

Klart det blir litt internt når dere spiller flere timer sammen, i mitt hode er det logisk. Og dialekten min er som en sikkelig norsk lapskaus( har bodd mange plasser) så bare si HÆ hvis dere ikke forstår...hehe

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...