Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Snart får vi forhåpentligvis en egen løsning opp og gå.. Ett fristed hvor vi kan pjatte i fred.. Vår egen lille savanne...

 

Synes slike forum-moderatorer har begynt å bli litt vel pirkete de siste åra.. Men det får de få lov til.. Whatever makes you feel good...

 

Og folk som påpeker at ting har blitt "postet feil", "gjør ett forum-søk" osv. osv. som IKKE er moderatorer.. Dere har bare ekstremt lite å gjøre :tease:

 

EDIT: Og da mener jeg de som poster kun for å fortelle personen at han har gjort feil.. Ser ikke helt hjelpen i dette..

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke å pirke - jeg bare ville påpeke at slik denne tråden er nå så er det ikke så lett for andre å oppleve det samme som dere opplevde - å finne folk som er knallkule å spille med...fordi samfunnet framstår som litt lukket.

 

Jeg kommer ikke til å nekte småprat om kveldens kamper, hvordan ting gikk o.l. - bare ikke begynn å prate om alle andre ting. Og inviter alltid n00bs med dere fra denne tråden om noen vil være med :).

 

Videre diskusjon kan tas med meg på pm.

Lenke til kommentar

Da er vi på bølgelengde.. Og vi trenger sårt noen nye medlemmer til laget vårt.. Enn del av "seniormedlemmenes" interesse for spillet ser ut til å ha dabbet av i det siste.. Så vi i "Team Chrissj" trenger i allefall sårt nytt blod... (Både på vårt lag og motstanderens lag) *mowahaha*

 

Mitt gamertag er Bare Chrissj... Legg meg til om dere er med på en runde GeoW..

Lenke til kommentar

Ikke for å smiske meg moderator-rumpe, men er vel det Team Chrissj handler om? Ta imot de som vil ha noen å spille med og kanskje heller ikke er så erfarne?

 

Var hvertfall veldig slik i starten, og kjenner at jeg synes det er litt kult å "oppfostre" en bøling med Jernspyttende Mennesketankser :p

Lenke til kommentar

Var sånn teamet ble til ja.. Var egentlig bare ett par av de jeg spilte med første gang online som jeg selv utnevnte til lagmedlemmer.. Siden har det ballet på seg.. Vet ikke om vi kan kalle det en klan.. Synes det høres litt for "nerdete" ut... Team er mye bedre.. Høres ut som vi faktisk får utrettet noe...

 

Vi er for snille til å være en klan. Ku-klux og Wu-tang er to klaner som er mye mer hardbarket (på hver sin måte) enn oss. Og ikke har de gjort verden til ett særlig bedre sted heller..

 

Nei.. Vi er og forblir ett team, åpent for de som vil være med...

 

Viva Team Chrissjo!!

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Var sånn teamet ble til ja.. Var egentlig bare ett par av de jeg spilte med første gang online som jeg selv utnevnte til lagmedlemmer.. Siden har det ballet på seg.. Vet ikke om vi kan kalle det en klan.. Synes det høres litt for "nerdete" ut... Team er mye bedre.. Høres ut som vi faktisk får utrettet noe...

Vi er for snille til å være en klan. Ku-klux og Wu-tang er to klaner som er mye mer hardbarket (på hver sin måte) enn oss. Og ikke har de gjort verden til ett særlig bedre sted heller..

Nei.. Vi er og forblir ett team, åpent for de som vil være med...

Viva Team Chrissjo!!

Der var det mye "team" "klan" og "lag" :dontgetit:

Men litt særiøst dødssæriøst lissom, det er ikke farlig å spørre om noeon vil spille :p

 

Alastor: Kveldens synebukk!! Neida, bare litt humpete misforståing begge veier tror jeg. :p

Lenke til kommentar

Har faktisk akkurat 80, har spillt med alle å testet at de er av skikkelig materiale før jeg lar dem bli ;P (dvs at de ikke skriker "iiiiiiiik" HELE tia! ;))

 

Spiller vel også ganske ofte med rundt 40-50 av dem :)

 

 

OFF TOPIC: Nå er Halo 3 Dokumentaren ute på marketplace! :dribble:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Da er vi på bølgelengde.. Og vi trenger sårt noen nye medlemmer til laget vårt.. Enn del av "seniormedlemmenes" interesse for spillet ser ut til å ha dabbet av i det siste.. Så vi i "Team Chrissj" trenger i allefall sårt nytt blod...

7539614[/snapback]

 

Bsre gi meg beskjed viss dere trenger meg en gang jeg er innpå live. GT er Helland. Har spilt en del med dere tidligere.

Lenke til kommentar
Da er vi på bølgelengde.. Og vi trenger sårt noen nye medlemmer til laget vårt.. Enn del av "seniormedlemmenes" interesse for spillet ser ut til å ha dabbet av i det siste.. Så vi i "Team Chrissj" trenger i allefall sårt nytt blod... (Både på vårt lag og motstanderens lag) *mowahaha*

 

Mitt gamertag er Bare Chrissj... Legg meg til om dere er med på en runde GeoW..

7539614[/snapback]

 

 

Jeg ser for meg at det er en større fornøyelse å dele ut blomsterbuketter til Team Chrissj, enn å være løpegutten deres ;):whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...