Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Utfordrer deg med mine over 2 år ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Utfordrer deg med mine over 2 år ^^ Utfordrer deg med mine over 2 år .. som jeg er eldre enn deg ^^ EDIT:Nå kommer garantert Chrissj eller en eller annen gnom til å skryte av alderen sin Endret 19. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Utfordrer deg med min genitale lizard latter :O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Enkelt nok, en mot en, GeOW i morgen, husker åssn det gikk sist gang Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 The following ports must be available for Xbox Live to operate correctly: • UDP 88 • UDP 3074 • TCP 3074 I tilfelle noen skulle ha behov for å vite dette ' NÅ er jeg endelig oppe å kjører igjen! Men må vel desverre finne senga, tidlig på jobb i morra. Men i morra kveld skal jeg game til krampa tar meg! Nesten ei uke uten online spilling nå Grøss. Skjønner ikke hvordan Mr.Foxhound klarer det Nei vi får ta oss ett slag i morra ladies Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Eier deg i Bleed out, din blonde homse ^^ Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Utfordrer deg med mine over 2 år ^^ Utfordrer deg med mine over 2 år .. som jeg er eldre enn deg ^^ EDIT:Nå kommer garantert Chrissj eller en eller annen gnom til å skryte av alderen sin 7539217[/snapback] Kan ikke skryte av å være mye eldre, men jeg fyller 18 i Mars, og er dermed et par måneder eldre enn deg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Fanta Boy: Eier deg med, Boomer, Longshot, Chainsaw, Lancer, Slingshot, Gnasher, Begge Pistolene og med granater, eneste du tar meg med er Melee Bleed Out! Er ikke blond! Med en feil så spilte jeg "som" Baird i dag til de som lurer Endret 19. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fanta Boy:Eier deg med, Boomer, Longshot, Chainsaw, Lancer, Slingshot, Gnasher, Begge Pistolene og med granater, eneste du tar meg med er Melee Bleed Out! Er ikke blond! Med en feil så spilte jeg "som" Baird i dag til de som lurer 7539264[/snapback] Æ hata dokker alle! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Æ hata dokker alle! Vi alle elsker deg Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kan skryte av å ikke være noe særlig mentalt eldre enn dere Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Endelig har jeg fått xbox360en min tilbake, vil noen spille mot/med meg? Min konto er "horselshemmed" Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Æ hata dokker alle! Vi alle elsker deg 7539329[/snapback] Aww....Nå kan jeg sove godt inatt, uvitende om det var sarkasme eller kjærlighet <3 Skal uansett slå deg ned imorra, og voldta deg med en Smoke granade It Ain't over, till' it's over Endret 19. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Endelig har jeg fått xbox360en min tilbake, vil noen spille mot/med meg? Min konto er "horselshemmed" Legger deg til i morgen jeg.. trøtt nå Kan skryte av å ikke være noe særlig mentalt eldre enn dere Kan du absolutt Du trudde jo ikke at jeg var så "liten" som jeg er heller da EDIT:Moderator inne i tråden.... OoooOOooohh! Spennende! Endret 19. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ser det jeg også, lakus, ser det jeg også Husker hva som skjedde med TC tråden Uansett, da har vi en date imorra Lakus, Morro & Voldtekt mano el mano? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja.. Da blir vel denne tråden stengt og vel? Må være litt lov med trashtalk etter endt kamp synes jeg.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dere er litt på vei over streken nå ang småprat. Vil helst at denne tråden skal være for folk som vil komme sammen og spille GEoW - ikke for at de som er aktive spillere skal skravle sammen. Håper dere skjønner . Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det er jo nettopp det vi har gjort. Det er slik vi har "funnet hverandre". Hadde det ikke vært for denne tråden hadde ikke jeg fått muligheten til å spilt med disse enestående individene av noen gamere. Og når det er her jeg fant de, ser jeg det da også som naturlig at man kan gå tilbake til denne tråden for å snakke om hvordan det gikk og litt trashtalk osv. Sånn styrke fellesskapet-type-ting. Om man ikke kan det ser jeg ikke noe behov for en slik trår i det hele tatt. Jeg mener hva er vitsen å spille med med-medlemmer av forumet når man ikke kan diskutere på forumet etterpå? Det blir som å spise suppe med gaffel etter min mening. Endret 19. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Chrissj er enig med Alastor, litt for mye prat som er helt irrelevant med tråden. Noe som vi kunne ta over msn.. Men er det bare meg får ikke logge inn live? De sa at min konto finnes ikke blabla Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er jo nettopp det vi har gjort. Det er slik vi har "funnet hverandre". Hadde det ikke vært for denne tråden hadde ikke jeg fått muligheten til å spilt med disse enestående individene av noen gamere. Og når det er her jeg fant de, ser jeg det da også som naturlig at man kan gå tilbake til denne tråden for å snakke om hvordan det gikk og litt trashtalk osv. Sånn styrke fellesskapet-type-ting. Om man ikke kan det ser jeg ikke noe behov for en slik trår i det hele tatt. Jeg mener hva er vitsen å spille med med-medlemmer av forumet når man ikke kan diskutere på forumet etterpå? Det blir som å spise suppe med gaffel etter min mening. 7539512[/snapback] Ahh, you go girl! Ble nesten litt opphisset Med andre ord, er enig med chrissj, denne tråden er en stor del av stemningen i GoW, 2 ulike medier å kommunisere på ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg