Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg ville tatt 200 timer på Xbox Live med folkene herfra over WoW everyday  :)

Syntest ikke at WoW er helt min greie... liker best og kunne skyte selv, og ha full kontroll over han jeg styrer.

 

Men WoW er sikkert gøy for de som liker slike spill da

7535853[/snapback]

 

 

jeg tilbringer gjerne mere tid på å slakte dere ;)

 

som eneste nordlænning som jeg har sett blant oss :p

Lenke til kommentar

Shaftie boy :)

 

Hikkinga til Chrissj nådde nye høyder i dag når Chrissj hikket høyere enn noensinne registrert av Epic Games sine måleinstrumenter.

 

Epic Games sier lydene (hikkingen) skyldtes ett litt uheldig tonevalg av Chrissj når han skulle synge en sang, noe som førte til at stemmebåndene hilste på hverandre og drakk te sammen.

 

I tiden etter hikke-episoden, mens hikkingen fremdeles fant sted, fikk Team Chrissj ett lite løft i moralen av ukjente grunner, melder The New York Times.

 

Alt i alt ser det ut som om det Japanske Landslaget i Gears of War, endelig er på bena igjen, etter en kortere pause pga en Pinata invasjon og "sykdom".

 

Lakuspakus, diskusjon.no, klokka er 23:17

Lenke til kommentar
Da er jeg endelig tilbake "for godt"  :D

 

Men jeg sliter litt med hvilke porter jeg skal åpne på ruteren min!?

 

Fikk sånn MTU feil første gangen. Noen som vet hvilke jeg må ha åpen for å få dette til å gli?

 

Mvh

-Shaft*-

7538750[/snapback]

 

MTU har ikke noe å gjøre med porter... det er Maximum Transitional Units (eller noe slikt..). Nå er jeg ikke sikker på hva det er heller, men mener at det er det som avgjør hvor store pakker eller gud vet hva som kan sendes over nettverket. Så dersom den står på en verdi lavere enn det Xbox Live krever (ca 1500) vil ikke Live fungere.

Lenke til kommentar
Da er jeg endelig tilbake "for godt"  :D

 

Men jeg sliter litt med hvilke porter jeg skal åpne på ruteren min!?

 

Fikk sånn MTU feil første gangen. Noen som vet hvilke jeg må ha åpen for å få dette til å gli?

 

Mvh

-Shaft*-

7538750[/snapback]

 

MTU har ikke noe å gjøre med porter... det er Maximum Transitional Units (eller noe slikt..). Nå er jeg ikke sikker på hva det er heller, men mener at det er det som avgjør hvor store pakker eller gud vet hva som kan sendes over nettverket. Så dersom den står på en verdi lavere enn det Xbox Live krever (ca 1500) vil ikke Live fungere.

7538968[/snapback]

ja det stod at jeg måtte ha 1364, men når jeg åpnet alle portene så funket det fint? Så det må vel ha noe portene å gjør eller var jeg bare uheldig den ene gangen?

 

Slå meg på eggstokkene!

No funker det som dritt i kram snø!?

 

Ja ja.... da er jeg oppe å kjører igjen ladies! :w00t:

 

Stående applaus for the Great Shaft :whistle:

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Shaftie boy :)

 

Hikkinga til Chrissj nådde nye høyder i dag når Chrissj hikket høyere enn noensinne registrert av Epic Games sine måleinstrumenter.

 

Epic Games sier lydene (hikkingen) skyldtes ett litt uheldig tonevalg av Chrissj når han skulle synge en sang, noe som førte til at stemmebåndene hilste på hverandre og drakk te sammen.

 

I tiden etter hikke-episoden, mens hikkingen fremdeles fant sted, fikk Team Chrissj ett lite løft i moralen av ukjente grunner, melder The New York Times.

 

Alt i alt ser det ut som om det Japanske Landslaget i Gears of War, endelig er på bena igjen, etter en kortere pause pga en Pinata invasjon og "sykdom".

 

Lakuspakus, diskusjon.no, klokka er 23:17

7538961[/snapback]

Gikk glipp av det gitt :p

 

BTW; Oppfordrer folk til å ta opp voldtek i GoW, følte meg litt alene da jeg endelig hadde downa en, for å ta en smoke granade, feste den, og "do my way" med det stakkars offeret :p Fikk Lakus med på det, (selv om vi bare gjennomførte det en gang :p) Habba-nero, mente at han "Like å bli fort ferdig", der Chrissj kom kjapt med "Det er hva dama di sier" :p Lo i 30 sekunder etter det :p

 

I smell sit-com ;)

Lenke til kommentar
Hikkinga til Chrissj nådde nye høyder i dag når Chrissj hikket høyere enn noensinne registrert av Epic Games sine måleinstrumenter.

 

Epic Games sier lydene (hikkingen) skyldtes ett litt uheldig tonevalg av Chrissj når han skulle synge en sang, noe som førte til at stemmebåndene hilste på hverandre og drakk te sammen.

7538961[/snapback]

 

 

Det var da hagla mi som starta hikkeproblemene? :!:

 

evnt saga :whistle:

 

 

SurSOKK diskusjon.no klokka er 23:27

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...