Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Vi satser på at alle får skaffet seg Viva Pinata snart. Så skal vi sende noen Pinataer til hverandre med navn oppkalt etter herandre :yes:

Jeg vet i allefall at både jeg og Kaiuss nesten begynte å se en liten rød Rev av en Pinata blant alle Locustene. LordFighter så vel en stor og stygg sak, så det var sikkert en slik bjørn :cry:

Så jeg vet allerede hva jeg skal sende

 

Uansett. Jeg er hjemme for julen senere i dag, rundt 6 tiden. Og ser frem til å starte juleferien med litt GoW :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper alle er klare til litt GoW i kveld!

 

Hehehe, genial sig du laget Fighter

7533504[/snapback]

 

Noe slikt kanskje? *peke på sig*

7533592[/snapback]

 

Haha! Genialt :!:

 

Heldig du, Tøffli! Snart juleferie... Selv har vi ikke ferie før torsdag. Menmen, vi snakkes i GoW :)

 

Edit: Gleder meg til vi kan sende Piñataer til hverandre :innocent:

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar
Faktisk er juleferien i gang for meg nå  :)

 

Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det!

7533679[/snapback]

 

Brenn studenter for pokker! Jeg har ikke fri før...fredag klokken fire. :(

 

Og i morra ligger Viva Pinata og venter på meg på postkontoret! :)

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Faktisk er juleferien i gang for meg nå  :)

 

Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det!

7533679[/snapback]

 

Brenn studenter for pokker! Jeg har ikke fri før...fredag klokken fire. :(

 

Og i morra ligger Viva Pinata og venter på meg på postkontoret! :)

7533728[/snapback]

 

Heller ikke juleferie før fredag kl. fire. Snufs. Blir spilling i jula men, garantert.

 

Hadde vært kult med en nisselue-på-alle-karakterene-patch (sånn som bildet til LordFighter) rett før jul forresten :)

Lenke til kommentar
Faktisk er juleferien i gang for meg nå  :)

 

Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det!

7533679[/snapback]

 

Leit :/ Men må fyre opp et par runder! Jeg og RoninMasao moret oss med litt 1on1 og co-op nå. Utrolig moro <3

Lenke til kommentar
Leit :/ Men må fyre opp et par runder! Jeg og RoninMasao moret oss med litt 1on1 og co-op nå. Utrolig moro <3

7533889[/snapback]

 

Jess, var godt å se at jeg ikke er den eneste som spiller på formiddagen! :D

 

Nå er det endelig off to work! Kanskje sees vi ikveld?! Kommer kanskje på i elleve tida.. tiden vil vise!

Lenke til kommentar
Hadde vært kult med en nisselue-på-alle-karakterene-patch (sånn som bildet til LordFighter) rett før jul forresten  :)

7533880[/snapback]

Da hadde spillet fått skikkelig julestemning, og det hadde vært ekstra artig å skyte headshot ;) Skulle vært en mulighet for hosten å velge dette...

 

Selv vet jeg ikke om jeg kommer til å spille i dag. Har en siste prøve på skolen i morgen og må gjøre en siste innsats før jula...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...