Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vi satser på at alle får skaffet seg Viva Pinata snart. Så skal vi sende noen Pinataer til hverandre med navn oppkalt etter herandre Jeg vet i allefall at både jeg og Kaiuss nesten begynte å se en liten rød Rev av en Pinata blant alle Locustene. LordFighter så vel en stor og stygg sak, så det var sikkert en slik bjørn Så jeg vet allerede hva jeg skal sende Uansett. Jeg er hjemme for julen senere i dag, rundt 6 tiden. Og ser frem til å starte juleferien med litt GoW Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vi satser på at alle får skaffet seg Viva Pinata snart. Så skal vi sende noen Pinataer til hverandre med navn oppkalt etter herandre Send meg et dyr da Sender deg ett senere. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er bare å adde meg: verdige om noen vil spille. PS, jeg suger _sinnsykt_ så det er sagt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er Gamertagen din "Verdige"? Legger deg til senere i dag jeg, alle fortjener ett forsøk Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er Gamertagen din "Verdige"? Legger deg til senere i dag jeg, alle fortjener ett forsøk 7533278[/snapback] Stemmer det, kjøpte x360 bare pga GoW faktisk. Merkelig å gå over fra mus & tastatur men ganske moro. Samt R6 Vegas. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Stemmer det, kjøpte x360 bare pga GoW faktisk. Merkelig å gå over fra mus & tastatur men ganske moro. Samt R6 Vegas. 7533288[/snapback] God start! \o/ Vi får se da vet du. Alle starter jo en plass. Jeg var møkkdårlig. Så ble jeg bedre, og nå klarer jeg ikke bestemme meg. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hey! Om noen er interessert så, er eg også en Viva Piñata/GOW spiller.. så om noen er interessert i litt Piñata-trading/Locust-Sawing så hook-me-up! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hey.. det er bare adde meg også GT: Sleva GeOW Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Håper alle er klare til litt GoW i kveld! Hehehe, genial sig du laget Fighter Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Håper alle er klare til litt GoW i kveld! Hehehe, genial sig du laget Fighter 7533504[/snapback] Noe slikt kanskje? *peke på sig* Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jepp! Genialt Clan Tag Yippe! Vi slapp både norsk og gym, så da bærer det rett hjem om ca en time... hjem klokken 2 istedenfor klokken 6 Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Håper alle er klare til litt GoW i kveld! Hehehe, genial sig du laget Fighter 7533504[/snapback] Noe slikt kanskje? *peke på sig* 7533592[/snapback] Haha! Genialt :!: Heldig du, Tøffli! Snart juleferie... Selv har vi ikke ferie før torsdag. Menmen, vi snakkes i GoW Edit: Gleder meg til vi kan sende Piñataer til hverandre Endret 19. desember 2006 av Black&Red Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Faktisk er juleferien i gang for meg nå Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Faktisk er juleferien i gang for meg nå Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det! 7533679[/snapback] Brenn studenter for pokker! Jeg har ikke fri før...fredag klokken fire. Og i morra ligger Viva Pinata og venter på meg på postkontoret! Endret 19. desember 2006 av TheScorp Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Faktisk er juleferien i gang for meg nå Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det! 7533679[/snapback] Brenn studenter for pokker! Jeg har ikke fri før...fredag klokken fire. Og i morra ligger Viva Pinata og venter på meg på postkontoret! 7533728[/snapback] Heller ikke juleferie før fredag kl. fire. Snufs. Blir spilling i jula men, garantert. Hadde vært kult med en nisselue-på-alle-karakterene-patch (sånn som bildet til LordFighter) rett før jul forresten Lenke til kommentar
worthy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Faktisk er juleferien i gang for meg nå Desverre skal jeg prøve meg på teori prøven til bil i morgen, og derfor kan jeg ikke spille til langt på natt i kveld. Men litt blir det! 7533679[/snapback] Leit :/ Men må fyre opp et par runder! Jeg og RoninMasao moret oss med litt 1on1 og co-op nå. Utrolig moro <3 Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Leit :/ Men må fyre opp et par runder! Jeg og RoninMasao moret oss med litt 1on1 og co-op nå. Utrolig moro <3 7533889[/snapback] Jess, var godt å se at jeg ikke er den eneste som spiller på formiddagen! Nå er det endelig off to work! Kanskje sees vi ikveld?! Kommer kanskje på i elleve tida.. tiden vil vise! Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hadde vært kult med en nisselue-på-alle-karakterene-patch (sånn som bildet til LordFighter) rett før jul forresten 7533880[/snapback] Da hadde spillet fått skikkelig julestemning, og det hadde vært ekstra artig å skyte headshot Skulle vært en mulighet for hosten å velge dette... Selv vet jeg ikke om jeg kommer til å spille i dag. Har en siste prøve på skolen i morgen og må gjøre en siste innsats før jula... Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Savna meg? Jeg står muligens klar til å dele ut blomsterbuketter til samtlige idag mye WoW og jobb for tia Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Savna meg? Jeg står muligens klar til å dele ut blomsterbuketter til samtlige idag mye WoW og jobb for tia 7534765[/snapback] WoW Kom deg vekk fra det mens du enda kan! Tilbrakte 200 dager /played på de litt over to årene jeg spilte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg