Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.. Blitt spilt mye i det siste? HAr ikke hatt tid til å spille jeg:( Tvn står på skolen pga prosjekt. Men, den skal hjem i morgen, så da blir det spilling :)

Er det mange lag fra hw nå, eller er det bare team chrissjo?

Endret av OHell
Lenke til kommentar

Team Pinata er under oppstart mener jeg. Og det er vel spilling bortimot hver eneste dag fra syv og utover.

Anyways, kjekt å spille med dere igjen gutta. Og godt å se noen nye fjes!

Habanero, Lakus, LordFighter og Kaiuss, i tillegg til Axl88 som var ett meget friskt innhop, og Norse360 som kom seg inn litt senere! God gang, som vanlig!

Lenke til kommentar
Team Pinata er under oppstart mener jeg. Og det er vel spilling bortimot hver eneste dag fra syv og utover.

Anyways, kjekt å spille med dere igjen gutta. Og godt å se noen nye fjes!

Habanero, Lakus, LordFighter og Kaiuss, i tillegg til Axl88 som var ett meget friskt innhop, og Norse360 som kom seg inn litt senere! God gang, som vanlig!

7531888[/snapback]

...

Ja, det var artig... selv om vi ikke gjorde det så himmla skarpt idag. :) Men men.

Er nok bare fordi teamledern var på HD-film-ferie,hva?

Noen folk er forresten utrolig flinke nå. Tror jeg begynner å merke at dere som spiller hver dag trekker fra resten av oss treiginger. :p

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Ble skuffa over deg Habba-nero idag altså :( Trodde du avr en legende liksom, men så fant jeg jo ut at bak hver legende er det en Chrissj som støtter deg "along the way" ;)

Kom tilbake til GoW chrissj! :,)

BTW; Eddie, du glemte å nevne at jeg Chainsawa deg hvert 5 minutt fra 19.00-22.00 ^^

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Ble skuffa over deg Habba-nero idag altså :( Trodde du avr en legende liksom, men så fant jeg jo ut at bak hver legende er det en Chrissj som støtter deg "along the way" ;)

Kom tilbake til GoW chrissj! :,)

7532060[/snapback]

Stakar, brast illusjonen? Jeg funker jo best som support jeg. Og så er Chrissj mfl alltid veldig behjelpelig med å la meg stjele kills... <uups, sa jeg det høyt?> ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Fet game idag, 19.00 til 22.00 :p Var faktisk litt god(Litt opp og ned på maps da :p) Men LordFighter fikk seg en trøkk i røven i begynnelsen :p

7531359[/snapback]

I begynnelsen hadde jeg ikke fått i meg noe mat, kontrollern hadde ikke batteri, xboxen blinket med tre røde lys, fingrene var stive etter helgens spilling, været var dårlig ute :cry: ... osv. Dere vet regla!

Men!.. Det var morro som vanlig :) Morsomt med nye fjes!

Og!.. Team Piñata er offisielt :love:

Lenke til kommentar
Ute av Team Chrissj da? ;,(

7532129[/snapback]

Beklager, meine comrade :cry: Hvis det bare er regular spilling så spiller jeg jo med dere om jeg får lov, men hvis det blir Team Chrissj vs. EtEllerAnnetLag, da stiller mine trofaste i Team Piñata opp :innocent:

:whistle:

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar
Team Chrissj har mistet en stor Fighter, The Lord of all Fighters, LordFighter.

We will prevail!

Men hvem er i Team Pinata?

7532283[/snapback]

Ett stort tap for oss å miste Lordfighter, men jeg tror han har lært mye den tiden han har vært hos oss ;)

7532283[/snapback]

Begynner nesten å grine her :cry: Takk for all den gode tiden vi hadde ilag... Jeg vil savne dere! LordFighter har blitt stor gutt nå, han kan pisse sjøl...

Team Piñata består forøvrig av EddiJoJo, OwnedToast GoN, Kaiuss og LordFighter :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...