Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Vet nå det, men vi taktikerte sammen :p På slutten ble du alene, så vi var snille med deg og brukte bare pistoler :p Greie å voldta deg selv om ^^

ikke bare pistoler der ass :p

Fikk nå en hagle-byger over meg, endeløse geværskudd, 5-6 sniperskudd, forsøk på granat og til slutt de pistol skuddene du snakker om :p

Rart jeg prøvde med snipern ell? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fett! Snakkes da, skal begynne å finne de 4 siste COG Tagsa i 6-tia gjetter på at jeg er ferdig rundt sju, har en bilde guide :p

Vet du hvilke du mangler eller?

Jeg mangler 6 stk selv skjønner du og om det ikke bare er de 4 siste som du visste hvor var (??) kunne jeg tenkt meg å blitt med hvis du skal gå gjennom alle tag'ene ?

Lenke til kommentar

Kommer på seinere om jeg NOENSINNE blir ferdig med julerengjøringa og oppvask og dritt og møk og faenskap! :cry:

EDIT: Ser ut som spilling utgår i kveld til fordel for sosialt samvær og en forhåpentligvis god film i vaskekte HD-kvalitet (World Trade Center). Men regn med meg i morgen kveld folkens!!

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Heisann jenter :)

Har vært offline noen dager nå! Rutern gikk til helvete etter ett kraftig lynnedslag i nærområdet. og pga helga så har "de" ikke fått fikse det før i dag!

Så jeg har ikke nett hjemme før tidligst i morra før lunsj.

Hvordan ligger det an? jeg har små spasmer og dagene er tunge, JEG MÅ FÅ SPILLT LITT GEOW snart :cry:

Crissj, World Trade Center er dårlig. Alt for amerikansk og alt for lite effekter. Nesten på grensa til griseslakt på min terning. Legg spes merke til kommentaren han marinesoldaten har mot slutten av filmen! Da holdt jeg seriøst på å spy :!:

Har troa på å få meg ett game med dere i morgen. Kjenner jeg trenger det.

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Crissj, World Trade Center er dårlig. Alt for amerikansk og alt for lite effekter. Nesten på grensa til griseslakt på min terning. Legg spes merke til kommentaren han marinesoldaten har mot slutten av filmen! Da holdt jeg seriøst på å spy  :!:

7530646[/snapback]

Det at du sier en film er dårlig pga for lite effekter plasserer deg automatisk langt ned på listen over folk jeg tar i mot filmtips fra:P

EDIT: Du havner ett sted mellom muttern og naturfaglærern min på ungdomsskolen;)

Men at filmen er patriotisk og mulig klisjefylt er jeg forberedet på. Noen ganger passer det litt med klisjeer også. Jaja, får gjøre opp min egen mening, så får vi se om vi er samstemte eller ei ;)

EDIT: Tihi :tease:

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Tror du bare er redd for å komme i kontakt med dine feminine sider jeg...

Etter å ha spilt Viva Piñata og kommet i kontakt med mine mykere sider kommer jeg nok til å sitte og hylgrine når Nicolas Cage løper i sakte film mens støvet av fallende skyskrapere omsvermer ham, for så å bli begravet i betong. Og etter støvet har lagt seg... EN HÅND!! Han lever! :D Tårene blir til gledestårer! Og jeg heier på heltene, selvom jeg i bakhodet mitt vet hvordan det hele ender.... :cry:

EN smule offtopic kanskje, men følte det var nødvendig..

EDIT: Noen som har en Kleenex?!?!

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Hahah du er en syk mann!!

Men du må vel være litt sånn SersjantGymLærer Psyko Crissj, med tanke på laget du er diktator for!

Det skal vel godt gjøres å begynne å gråte til denne filmen, selv om du er aldri så mye er i kontakt med din myke side! Men du vil vel fort finne ut av det :!:

Klar for en match i morra eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...