Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vet nå det, men vi taktikerte sammen På slutten ble du alene, så vi var snille med deg og brukte bare pistoler Greie å voldta deg selv om ^^ ikke bare pistoler der ass Fikk nå en hagle-byger over meg, endeløse geværskudd, 5-6 sniperskudd, forsøk på granat og til slutt de pistol skuddene du snakker om Rart jeg prøvde med snipern ell? Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I'm goin' to play some GoW today Kommer vel Live rundt sjutiden tenker jeg... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fett! Snakkes da, skal begynne å finne de 4 siste COG Tagsa i 6-tia gjetter på at jeg er ferdig rundt sju, har en bilde guide Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fett! Snakkes da, skal begynne å finne de 4 siste COG Tagsa i 6-tia gjetter på at jeg er ferdig rundt sju, har en bilde guide Vet du hvilke du mangler eller? Jeg mangler 6 stk selv skjønner du og om det ikke bare er de 4 siste som du visste hvor var (??) kunne jeg tenkt meg å blitt med hvis du skal gå gjennom alle tag'ene ? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Kommer på seinere om jeg NOENSINNE blir ferdig med julerengjøringa og oppvask og dritt og møk og faenskap! EDIT: Ser ut som spilling utgår i kveld til fordel for sosialt samvær og en forhåpentligvis god film i vaskekte HD-kvalitet (World Trade Center). Men regn med meg i morgen kveld folkens!! Endret 18. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Heisann jenter Har vært offline noen dager nå! Rutern gikk til helvete etter ett kraftig lynnedslag i nærområdet. og pga helga så har "de" ikke fått fikse det før i dag! Så jeg har ikke nett hjemme før tidligst i morra før lunsj. Hvordan ligger det an? jeg har små spasmer og dagene er tunge, JEG MÅ FÅ SPILLT LITT GEOW snart Crissj, World Trade Center er dårlig. Alt for amerikansk og alt for lite effekter. Nesten på grensa til griseslakt på min terning. Legg spes merke til kommentaren han marinesoldaten har mot slutten av filmen! Da holdt jeg seriøst på å spy :!: Har troa på å få meg ett game med dere i morgen. Kjenner jeg trenger det. Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Forøvrig! Hvor blir det av Shaft? Ikke sett han online på en stund! 7526661[/snapback] Godt å føle seg savnet av og til Fortvil ei, jeg er snart tilbake! å da i Directors Cut Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Crissj, World Trade Center er dårlig. Alt for amerikansk og alt for lite effekter. Nesten på grensa til griseslakt på min terning. Legg spes merke til kommentaren han marinesoldaten har mot slutten av filmen! Da holdt jeg seriøst på å spy :!: 7530646[/snapback] Det at du sier en film er dårlig pga for lite effekter plasserer deg automatisk langt ned på listen over folk jeg tar i mot filmtips fra:P EDIT: Du havner ett sted mellom muttern og naturfaglærern min på ungdomsskolen;) Men at filmen er patriotisk og mulig klisjefylt er jeg forberedet på. Noen ganger passer det litt med klisjeer også. Jaja, får gjøre opp min egen mening, så får vi se om vi er samstemte eller ei EDIT: Tihi Endret 18. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Ja du får som sagt gjør deg opp en egen mening! Men jeg slakter den ikke bare pga dårlige effekter. Men jeg hadde visse forventninger til denne filmen og de ble på ingen måte innfridd. Men klart! smaken er som baken Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Tror du bare er redd for å komme i kontakt med dine feminine sider jeg... Etter å ha spilt Viva Piñata og kommet i kontakt med mine mykere sider kommer jeg nok til å sitte og hylgrine når Nicolas Cage løper i sakte film mens støvet av fallende skyskrapere omsvermer ham, for så å bli begravet i betong. Og etter støvet har lagt seg... EN HÅND!! Han lever! Tårene blir til gledestårer! Og jeg heier på heltene, selvom jeg i bakhodet mitt vet hvordan det hele ender.... EN smule offtopic kanskje, men følte det var nødvendig.. EDIT: Noen som har en Kleenex?!?! Endret 18. desember 2006 av Chrissj Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Hahah du er en syk mann!! Men du må vel være litt sånn SersjantGymLærer Psyko Crissj, med tanke på laget du er diktator for! Det skal vel godt gjøres å begynne å gråte til denne filmen, selv om du er aldri så mye er i kontakt med din myke side! Men du vil vel fort finne ut av det :!: Klar for en match i morra eller? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Med tanke på det barske laget jeg leder ja? Er ikke lett å holde kontroll på en bunch med tøffinger som de. Jeg er klar for en match i morra ja! Har faktisk ikke spilt GeoW siden fredag.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Slapp av Chrissj, du har ett lag du kan være stolt av, vi har spillt nydelig hele helgen Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Godt å høre, Sgt. Lakus Godt å høre... Off-topic: Den ryddinga går treeeeeeigt... *hat* Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 trøttende at jeg enda ikke har spilt noe særlig mot folk fra forumet her ass.. skulle likt å spillt mot noen av dere når jeg og ustabil griseslakta en gjeng.. det var morro det.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har faktisk aldri spilt med Ustabil og folka før Må prøves en gang. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har spilt med Ustabil.. Når det går dårlig for ham blir han så forbanna at han stikker fra gamet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Haha:P Men blir jo aldri ferdig du da hvis du bare sitter her å skriver Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fet game idag, 19.00 til 22.00 Var faktisk litt god(Litt opp og ned på maps da ) Men LordFighter fikk seg en trøkk i røven i begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg