Lakus Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvorfor ikke prøve å få med noen websjapper til å sponse en liten premie i en Hardware.No turnering? Sikkert noen webshops som gir ut noen musematter elns hvis de får litt reklame her? Hadde væt knall Team Piñata :!: Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Team Viva Piñata er sikkert med 7525062[/snapback] Hehe, Team Viva Piñata..! Var så trøtt igår at jeg nesten syns jeg så en liten piñata pile inn bak noen sandsekker på War Machine... Jeg får vel bite i det sure eplet og bestille meg VP etterhvert her jeg også - må ta min del av ansvaret for det ekstremt forsmedelige tapet... Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 La deg til i friends lista mi jeg Boffen, skal ta en røyk og så kan jeg sikkert hoste. 7522706[/snapback] hehe... Det har en tendens til å skje det ja.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 www.down3d.com holder romjulsturnering i blant annet dette spillet om noen vil være med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 La deg til i friends lista mi jeg Boffen, skal ta en røyk og så kan jeg sikkert hoste. hehe... Det har en tendens til å skje det ja.. :!: Skal Team Chrissj på turnering eller? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Forøvrig! Hvor blir det av Shaft? Ikke sett han online på en stund! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Forøvrig! Hvor blir det av Shaft? Ikke sett han online på en stund! Tror jeg så han såvidt i går? Spillte med LordFigther i går da, kanskje jeg bare blingsa på friends lista? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er også i live, selv om det ble lite GoW i helga pga julestri. Teamchrissj.net er fremdeles i kjømda, men venter fremdeles på noen praktisk sak på stedet den skal hostes. Forøvrig er jeg lei Viva Pinata, så om noe skal spilles nå så er det Gears. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Forøvrig! Hvor blir det av Shaft? Ikke sett han online på en stund! Tror jeg så han såvidt i går? Spillte med LordFigther i går da, kanskje jeg bare blingsa på friends lista? 7526667[/snapback] Jeg er også i live, selv om det ble lite GoW i helga pga julestri. Teamchrissj.net er fremdeles i kjømda, men venter fremdeles på noen praktisk sak på stedet den skal hostes. Forøvrig er jeg lei Viva Pinata, så om noe skal spilles nå så er det Gears. 7526680[/snapback] Begynner å bli en stund siden jeg har spilt med/mot begge dere også. Lakus var vel innom en kjapp tur før helgen men har sett dere begge mest i pinata lately Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Gikk mest i Piñata i helgen her også.. Ser frem til å sette inn gears-discen i kveld og blåse huet av noen gamle kjente;) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er også i live, selv om det ble lite GoW i helga pga julestri. Teamchrissj.net er fremdeles i kjømda, men venter fremdeles på noen praktisk sak på stedet den skal hostes. Forøvrig er jeg lei Viva Pinata, så om noe skal spilles nå så er det Gears. Gleder meg til Teamchrissj.Net :!: Gikk fort litt lei av Viva Pinata jeg og... kanksje noe med at jeg fikk nesten alle dyrene på de første 6-7 timene, og da føler at det blir ekstremt mye gjentakelse! Begynner å bli en stund siden jeg har spilt med/mot begge dere også. Lakus var vel innom en kjapp tur før helgen men har sett dere begge mest i pinata lately Får ta en kamp igjen snart! Altid moro ^^ Gikk mest i Piñata i helgen her også.. Ser frem til å sette inn gears-discen i kveld og blåse huet av noen gamle kjente;)^ har du kommet noe lengre på Viva Pinata da? Sist jeg så var du i lvl 3 etter 2-3 dager? ^^ hoho Men ser ut til at folk kommer tilbake til GeOW igjen etter en liten Pinata utskjæiing Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har ærlig talt ikke fått spilt det noe særlig grunnet sykdom:/ Er ikke rare tiden jeg har fått brukt i allefall. Mesteparten av tiden gikk med på ramma og i senga... Har vel spilt det i en times tid eller noe tror jeg.. Tror jeg er på level 5? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja nei begynner å bli litt trøtt på jobbinga no, fri i morra da så da skal eg nok få slengt med med noen runder om det blir aktuelt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var gøy med mano el mano kampene vi hadde igår Lakus Selv om du rævkjørte meg ganske godt Var også gøy når jeg og LordFigther bokstavelig rævkjørte stakkars Lakus & Co på Rooftops <3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var også gøy når jeg og LordFigther bokstavelig rævkjørte stakkars Lakus & Co på Rooftops <3 Takk LordFigther for den du Og jeg kunne jo ikke snakke med de på laget mitt... så dere to hadde jo overtaket fra start Men glem ikke hvem som vant 1vs1 Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Blirre spilling i dag? Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Blirre spilling i dag? 7528746[/snapback] Blir det på meg ihvertfall ( ), men ikke før sånn ca. 19 tipper jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg og... Today is gonna be the day that I'm gonna throw it back to you! By now you shoud have somehow realised what you gotta do! I dont beliave that anybody can take us all the way down, rigth now. Oasis - Wonderwall (starten) Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 gah nå vil jeg knuse litt kjeveben med kolben i gow ass.. game on i natt noen? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var også gøy når jeg og LordFigther bokstavelig rævkjørte stakkars Lakus & Co på Rooftops <3 Takk LordFigther for den du Og jeg kunne jo ikke snakke med de på laget mitt... så dere to hadde jo overtaket fra start Men glem ikke hvem som vant 1vs1 7528740[/snapback] Vet nå det, men vi taktikerte sammen På slutten ble du alene, så vi var snille med deg og brukte bare pistoler Greie å voldta deg selv om ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg