Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Team Viva Piñata er sikkert med  :tease:

7525062[/snapback]

 

Hehe, Team Viva Piñata..! :D Var så trøtt igår at jeg nesten syns jeg så en liten piñata pile inn bak noen sandsekker på War Machine... Jeg får vel bite i det sure eplet og bestille meg VP etterhvert her jeg også - må ta min del av ansvaret for det ekstremt forsmedelige tapet... :ermm:

Lenke til kommentar
Forøvrig! Hvor blir det av Shaft? Ikke sett han online på en stund!

Tror jeg så han såvidt i går?

Spillte med LordFigther i går da, kanskje jeg bare blingsa på friends lista? :hmm:

7526667[/snapback]

 

 

Jeg er også i live, selv om det ble lite GoW i helga pga julestri. Teamchrissj.net er fremdeles i kjømda, men venter fremdeles på noen praktisk sak på stedet den skal hostes.

 

Forøvrig er jeg lei Viva Pinata, så om noe skal spilles nå så er det Gears. :)

7526680[/snapback]

 

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt med/mot begge dere også. Lakus var vel innom en kjapp tur før helgen men har sett dere begge mest i pinata lately ;)

Lenke til kommentar
Jeg er også i live, selv om det ble lite GoW i helga pga julestri. Teamchrissj.net er fremdeles i kjømda, men venter fremdeles på noen praktisk sak på stedet den skal hostes.

Forøvrig er jeg lei Viva Pinata, så om noe skal spilles nå så er det Gears. :)

Gleder meg til Teamchrissj.Net :!:

Gikk fort litt lei av Viva Pinata jeg og... kanksje noe med at jeg fikk nesten alle dyrene på de første 6-7 timene, og da føler at det blir ekstremt mye gjentakelse! :innocent:

Begynner å bli en stund siden jeg har spilt med/mot begge dere også. Lakus var vel innom en kjapp tur før helgen men har sett dere begge mest i pinata lately ;)

Får ta en kamp igjen snart! Altid moro ^^

Gikk mest i Piñata i helgen her også.. Ser frem til å sette inn gears-discen i kveld og blåse huet av noen gamle kjente;)^

har du kommet noe lengre på Viva Pinata da? Sist jeg så var du i lvl 3 etter 2-3 dager? ^^ hoho

 

Men ser ut til at folk kommer tilbake til GeOW igjen etter en liten Pinata utskjæiing :w00t:

Lenke til kommentar
Var også gøy når jeg og LordFigther bokstavelig rævkjørte stakkars Lakus & Co på Rooftops <3

Takk LordFigther for den du ;)

Og jeg kunne jo ikke snakke med de på laget mitt... så dere to hadde jo overtaket fra start ;)

 

Men glem ikke hvem som vant 1vs1 ;)

7528740[/snapback]

Vet nå det, men vi taktikerte sammen :p På slutten ble du alene, så vi var snille med deg og brukte bare pistoler :p Greie å voldta deg selv om ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...