Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var god gang i går! :) Storkoste meg hele kvelden, og ett stykke ut i natta! :)

7520296[/snapback]

Samma her! Det var utrolig gøy i går :) Var et godt lag vi fikk satt opp også ;) Sier ikke mer...

Har ikke rukket å fått meldt oss på turneringen, folkens. Fikk ett akutt snev av omgangsjuke, så jeg har tilbragt store deler av helgen på "kontoret". Vi tar det igjen en annen dag!

7520296[/snapback]

Det kommer nok helt sikkert flere turneringer, og da vil vi få vår sjanse :thumbup:

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

Det var fantastisk artig i går kveld! :dribble:

Er glad jeg kommer hjem allerede til tirsdag, og er dermed sikret GoW på Live hele julen! Eneste nedturen var jo... ja, at jeg og LordFighter måtte gi etter for Viva Pinata. Så det spørs om vi blir sittende helt på bunn, eller om spillet faktisk er meget underholdende! Jeg vet i allefall at jeg skal sende han en rød rev med navn Viva Lord Pinata så fort jeg kan! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det var fantastisk artig i går kveld!  :dribble:

Er glad jeg kommer hjem allerede til tirsdag, og er dermed sikret GoW på Live hele julen! Eneste nedturen var jo... ja, at jeg og LordFighter måtte gi etter for Viva Pinata. Så det spørs om vi blir sittende helt på bunn, eller om spillet faktisk er meget underholdende! Jeg vet i allefall at jeg skal sende han en rød rev med navn Viva Lord Pinata så fort jeg kan!  :thumbup:

7521883[/snapback]

Haha :!: Ja, det endte opp, etter en dårlig runde, at vi to bestillte Viva Piñata :whistle: Er spent på spillet... Vil så gjerne sende en piñata til deg, Tøffli!

Viva Lord Piñata :tease:

Lenke til kommentar
Det var god gang i går! :) Storkoste meg hele kvelden, og ett stykke ut i natta! :)

7520296[/snapback]

Samma her! Det var utrolig gøy i går :) Var et godt lag vi fikk satt opp også ;) Sier ikke mer...

Enig, utrolig moro igår "kveld"! Deilig å endelig "skjønne" hagla, akkurat i tide til å lage litt ekstra kjøttdeig til jul... ;)

Vi må få til en juleturnering! Team Chrissj pluss et par-tre utfordrerlag? Burde gå an det? :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...