Lakus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ble Team Chrissj banka på én map?! Hva er det som skjer? Det må da være en feil? Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 By the way... Har du tenkt å spille i dag Kaiuss? 7508127[/snapback] Blir nok ikke spilling på meg ikveld dessverre, skal ut med et par kompiser. Men ser ikke bort fra at jeg dukker opp utpå natta likevel... Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ble Team Chrissj banka på én map?! Hva er det som skjer? Det må da være en feil? 7508184[/snapback] Hvis ikke det er feil, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Uansett... Noen som spiller/skal spille nå/senere i kveld? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har kjøpt meg Viva Pinata jeg Var utrolig morsomt Men hvis noen vil invite meg så send en bloody invite, er for grått og jævli ute til å dra ut i dag... igjen! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Yay! Jeg er tilbake på Live! Håper noen har tenkt å fyre opp litt GoW snart Aha, blir vel VivaPinata på meg og LordFighter hvis det går dritt i kveld... holder ikke skills til GoW får vi heller besøke hverandres hager Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Woohoo! Hadde en kjempe hyggelig match idag må jeg si ^^ Spillte med Chrissj, Xander, Eddyjojo(som nå er med i Team Chrissj ^^) osv. Hehe, Chrissj sang også bursdagssangen for meg <3<3, fyllte 15 kl.12 Selv om det tok oss 2-5 matcher for å komme iform, var det kjempe gøy ;D Takk for matchen guttah! Sleep Tight! Endret 15. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 EddiJoJo i Team Chrissj? What were the odds of that ... ^^ Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Han passet faktisk inn Han hjalp oss en del, selv om han drepte Chrissj 2 ganger når Friendly Fire var på(Takk til Motherman, som er din mann og din mor), jeg advarte han med å sove med ett øye oppe, slik at han unngikk å få et hestehode i sengen Endret 16. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hehe.. Jeg og Sibeliuz måtte bare ta en evaluering av Viva Pinata, så i sitter og evaluerer for harde livet Men er tilbake igjen i morgen, så forventer en invite fra noen hvertfall... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Woohoo! Hadde en kjempe hyggelig match idag må jeg si ^^ Spillte med Chrissj, Xander, Eddyjojo(som nå er med i Team Chrissj ^^) osv. Hehe, Chrissj sang også bursdagssangen for meg <3<3, fyllte 15 kl.12 Selv om det tok oss 2-5 matcher for å komme iform, var det kjempe gøy ;D Takk for matchen guttah! Sleep Tight! 7512058[/snapback] EddiJoJo i Team Chrissj?What were the odds of that ... ^^ 7512201[/snapback] Pfft, var bare en gjesteopptreden. Jeg sang ikke engang med! På tross av uhorvelige mengder whiskey innabords! Så bleh! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Haha, jadda jadda Var nå koslig med sang da? Living in america, We are the world, I will always love you, Latteren til Jan ^^ Eddi, du blir nok sjarmert til slutt, du kan ikke motstå ;D Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Eddi var da vitterligen med og sang på alle sanger som er nevnt over.. Så for meg virker det som han har tatt steget over til "the big boys" aka Team Chrissj Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Eddi, du blir nok sjarmert til slutt, du kan ikke motstå ;D Sånn det er det Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Det blir nok en effekt som vil spre seg over forumets GoW community, når websiden kommer opp Får håpe noen er logga inne til samme tid imorra, er klar for spilling da, vettu! Legger meg nuh, sov søtt alle sammen <3 PS; Bortsett fra Team som er Fiendtlige mot TC Death to the infadels...i gow Endret 16. desember 2006 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Yay! Jeg er tilbake på Live! Håper noen har tenkt å fyre opp litt GoW snart Aha, blir vel VivaPinata på meg og LordFighter hvis det går dritt i kveld... holder ikke skills til GoW får vi heller besøke hverandres hager 7510426[/snapback] Hell yeah! Besøke hverandres hager hadde jo vært flott Uansett... Overraskende besøk endte i film ganger 2. Spiller GoW akkurat nå... Litt sent, men må bare! En runde til... Men jeg er klar for spilling i morgen! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Noen burde gå sammen og lage et Team som kunne stoppe kjeften til Team X-jo.. føler at det blir alt for mye X-jo ditt og X-jo datt på forumet her! Og nå også du EddiJojo.. hvordan kunne du.. Endret 16. desember 2006 av RoninMasao Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hva med at dere i O' Store Team Chrissj utfordrer Ghosts of Norway i GeoW? De skal visst være så tøffe i trynet Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen burde gå sammen og lage et Team som kunne stoppe kjeften til Team X-jo.. føler at det blir alt for mye X-jo ditt og X-jo datt på forumet her! Og nå også du EddiJojo.. hvordan kunne du.. 7512863[/snapback] LIES ALL LIES!! Man har da vel lært at det bare er skryt med dem? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hva med at dere i O' Store Team Chrissj utfordrer Ghosts of Norway i GeoW?De skal visst være så tøffe i trynet 7513345[/snapback] Ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Enig, la oss prøve :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg