Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woohoo! Hadde en kjempe hyggelig match idag må jeg si ^^ Spillte med Chrissj, Xander, Eddyjojo(som nå er med i Team Chrissj ^^) osv. Hehe, Chrissj sang også bursdagssangen for meg <3<3, fyllte 15 kl.12 :D Selv om det tok oss 2-5 matcher for å komme iform, var det kjempe gøy ;D

Takk for matchen guttah!

Sleep Tight!

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Han passet faktisk inn :p Han hjalp oss en del, selv om han drepte Chrissj 2 ganger når Friendly Fire var på(Takk til Motherman, som er din mann og din mor), jeg advarte han med å sove med ett øye oppe, slik at han unngikk å få et hestehode i sengen :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Woohoo! Hadde en kjempe hyggelig match idag må jeg si ^^ Spillte med Chrissj, Xander, Eddyjojo(som nå er med i Team Chrissj ^^) osv. Hehe, Chrissj sang også bursdagssangen for meg <3<3, fyllte 15 kl.12 :D Selv om det tok oss 2-5 matcher for å komme iform, var det kjempe gøy ;D

Takk for matchen guttah!

Sleep Tight!

7512058[/snapback]

EddiJoJo i Team Chrissj?

What were the odds of that ... ^^

7512201[/snapback]

Pfft, var bare en gjesteopptreden. Jeg sang ikke engang med! På tross av uhorvelige mengder whiskey innabords! Så bleh!

Lenke til kommentar

Det blir nok en effekt som vil spre seg over forumets GoW community, når websiden kommer opp ;) Får håpe noen er logga inne til samme tid imorra, er klar for spilling da, vettu!

Legger meg nuh, sov søtt alle sammen <3

PS; Bortsett fra Team som er Fiendtlige mot TC ;)

Death to the infadels...i gow :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Yay! Jeg er tilbake på Live! Håper noen har tenkt å fyre opp litt GoW snart  :)

Aha, blir vel VivaPinata på meg og LordFighter hvis det går dritt i kveld... holder ikke skills til GoW får vi heller besøke hverandres hager

7510426[/snapback]

Hell yeah! Besøke hverandres hager hadde jo vært flott :)

Uansett... Overraskende besøk endte i film ganger 2. Spiller GoW akkurat nå... Litt sent, men må bare! En runde til...

Men jeg er klar for spilling i morgen! :whistle:

Lenke til kommentar
Noen burde gå sammen og lage et Team som kunne stoppe kjeften til Team X-jo.. føler at det blir alt for mye X-jo ditt og X-jo datt på forumet her! Og nå også du EddiJojo.. hvordan kunne du.. :no:

7512863[/snapback]

LIES ALL LIES!!

Man har da vel lært at det bare er skryt med dem? :mad::hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...