Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. var morro så lenge det varte igår! Å spille versus med folk fra forumet her, trekker spillopplevelsen så sinnsykt mye opp! Bare det å kunne slenge noen frekke kommentarer på norsk hever spillbarheten. Det er et møst for meg som så ofte ligger på bunn av resultatlista.. hehe

Lenke til kommentar
Hehe.. var morro så lenge det varte igår! Å spille versus med folk fra forumet her, trekker spillopplevelsen så sinnsykt mye opp! Bare det å kunne slenge noen frekke kommentarer på norsk hever spillbarheten. Det er et møst for meg som så ofte ligger på bunn av resultatlista.. hehe

7505761[/snapback]

Fy fasan som jeg lo av deg og Helland!

"Nej faen å! Eg må jo komma meg forbi Ronin for helvete!"

"Åh nei! Han ledar med 1 poeng, helvete!"

:love:

Lenke til kommentar
Fy fasan som jeg lo av deg og Helland!

"Nej faen å! Eg må jo komma meg forbi Ronin for helvete!"

"Åh nei! Han ledar med 1 poeng, helvete!"

:love:

7505932[/snapback]

Hehe.. så mitt snitt og ga meg mens leken var god! :!:

Men frykter at Helland kommer til å ligge i hardtrening for å ta meg nestegang! :!:

Men enn så lenge.. :w00t::tease:

Lenke til kommentar
hvordan går det med  :love: Team Chrissj. net  :love:  ?

7506339[/snapback]

Det kommer muligens i løpet av helga, litt avhengig av noen praktiske ting. Venter først og fremst på noen saker som skal gjøres av selskapet som hoster det "vanlige" domenet mitt.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Hehe.. så mitt snitt og ga meg mens leken var god!  :!:

Men frykter at Helland kommer til å ligge i hardtrening for å ta meg nestegang!  :!:

Men enn så lenge..  :w00t:  :tease:

Hardtrening nei, trenger ikke det jeg. Det jeg trenger er en motorsag!

Lenke til kommentar
I dag skal jeg spille! Fra sju-tiden og utover... :)

7506488[/snapback]

Meh!

Alle har jo team chrissjo i signaturen sin for tiden! Jeg trodde du var en av oss jeg, LordFighter! Nei nå ble jeg skuffa! :thumbdown:

:no:

7506657[/snapback]

Come on, EddiJoJo :) For meg er det egentlig samma hvilket lag jeg spiller på... Så lenge folk på laget kommuniserer og har det gøy! Men nå i det siste har jeg jo spillt en del med Team Chrissj :whistle: Noe som har vært utrolig morro!

Hehe... Liker at laga er noenlunde jevne :innocent:

Endret av Black&Red
Lenke til kommentar

Som jeg lovet Team Chrissj igår skal jeg ikke nevne at vi banka dem (ihvertfall på én map) med ett eneste ord. Syns ikke det er noen vits i å skryte av hvor mye bedre vi var enn Team Chrissj i det hele tatt, så istedet for å snakke enda mer om at vi knuste dem LETT igår, skal jeg si at jeg...

... er helt enig i at det viktigste er at lagene er jevne, men jeg har tro på at bare Team Chrissj trener enda litt mer, så vil det bli jevne matcher igjen!

P.S.: Dette er ihvertfall drømmevirkeligheten min... sukk... :cry:

Lenke til kommentar
Som jeg lovet Team Chrissj igår skal jeg ikke nevne at vi banka dem (ihvertfall på én map) med ett eneste ord. Syns ikke det er noen vits i å skryte av hvor mye bedre vi var enn Team Chrissj i det hele tatt, så istedet for å snakke enda mer om at vi knuste dem LETT igår, skal jeg si at jeg...

... er helt enig i at det viktigste er at lagene er jevne, men jeg har tro på at bare Team Chrissj trener enda litt mer, så vil det bli jevne matcher igjen!

P.S.: Dette er ihvertfall drømmevirkeligheten min... sukk...  :cry:

7508041[/snapback]

Ble Team Chrissj banka på én map?! Hva er det som skjer? :dontgetit:

By the way... Har du tenkt å spille i dag Kaiuss?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...