Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Det er det jeg alltid har sagt ( :hmm: ): det er her inne man finner ut hvem ens virkelige venner er!! ;) LordShaft, Gaz West, OHell: ser frem til å knuse litt Chrissjere sammen med dere :ph34r:

 

Regner med at en RL-kompis av meg, Espeus, også er med. :)

 

P.S. Foreslår fortsatt Team Shaft - LordShaft har vist seg frem som et sannsynlig lokomotiv en stund nå og fortjener cred for det... eller hva..? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tøysegutter. Vi blir jo truffet av skuddene deres... ja iallfall opptil 2-3 ganger pr kveld! ;)

 

Edit: glemte helt hva jeg egentlig skulle si: skal nok på og spille noen runder ikveld. Mange andre på gang idag?

7502238[/snapback]

 

Ihvertfall jeg - LordShaft skulle vel innpå rundt ni også..?

 

Habanero og resten av Team Chrissj: spørs om dere tør å logge dere på når dere kan møte meg men... :ph34r: (mulig det er like før jeg blir lagt inn her på grunn av vrangforestillinger, men vær litt greie 'a, er jo snart jul... :cry: )

 

;)

Lenke til kommentar
Tøysegutter. Vi blir jo truffet av skuddene deres... ja iallfall opptil 2-3 ganger pr kveld! ;)

 

Edit: glemte helt hva jeg egentlig skulle si: skal nok på og spille noen runder ikveld. Mange andre på gang idag?

7502238[/snapback]

 

Ihvertfall jeg - LordShaft skulle vel innpå rundt ni også..?

 

Habanero og resten av Team Chrissj: spørs om dere tør å logge dere på når dere kan møte oss men... :ph34r: (mulig det er like før jeg blir lagt inn her på grunn av vrangforestillinger, men vær litt greie 'a, er jo snart jul... :cry: )

 

;)

7502381[/snapback]

Lenke til kommentar

Nå skal jeg gi dere et tips!

 

Når du ser fiender komme mot deg så må du hoppe fram og være helt rambo og skyte på dem med motorsag-våpenet, men du må ikke sikte, du må selfølgelig sikte på dem men ikke trykke inn sikteknappen.

 

drepte et helt lag med det aleine, vi var tre mot fire stk.

 

men jeg har ikke spilt spillet siden den helgen jeg kjøpte spillet og runna det samme dag som jeg kjøpte det på.

 

Jeg tror kanskje LakusPakus kan bekrefte det... kan du?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Nå skal jeg gi dere et tips!

 

Når du ser fiender komme mot deg så må du hoppe fram og være helt rambo og skyte på dem med motorsag-våpenet, men du må ikke sikte, du må selfølgelig sikte på dem men ikke trykke inn sikteknappen.

 

 

Det der funker helt til du møter noen med hagle i nevene og is i magen. ;)

Men joda, å skyte fra hofta kan være en lur ide noen ganger!

 

Edit: Tror ikke Lakus bruker den villmann-taktikken iallfall. Har spilt en del med ham i det siste. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Dofty: Du har ikke spilt mot LordFighter, Mala eller noen av de andre som tar deg med et hagleskudd hver gang. Da fungerer det der dårlig ;) De som bruker crossbow tar deg også fort i close combat med den. Greanade tagging er også livsens farlig!

 

Selv sater jeg på å komme meg bak en vegg, for deretter å sikte nøyaktig nok til å ta de ned fort, eller springe frem med sagen. Bruker jeg ikke motorsagvåpenet kan jeg bare glemme hele spillet... kan nesten ikke tenke meg hvor eid jeg blir til helgen nå som alle bare spiller mer og mer mens jeg ikke får spilt :(

Lenke til kommentar
men jeg har ikke spilt spillet siden den helgen jeg kjøpte spillet og runna det samme dag som jeg kjøpte det på.

 

Jeg tror kanskje LakusPakus kan bekrefte det... kan du?

:yes: hehe

 

Har gjort dette selv siden jeg startet og spille spillet, og det med meget stort hell.

Men nå har jeg lært meg litt hagle så nå er det Lancer > Rull framover og bytte til hagle > BOOM!!

 

Eller bare den vanlige Motorsag > BRAAAAAAAAK!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...