Kaiuss Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] Bra med lag, det gir bedre muligheter for litt arrangerte match-ups og litt ordentlig taktikk osv. Men vi trenger mer enn ett! Noen som er med?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Er jo allerede sutreungene LordShaft, EddieJoJo og en hel bøling til da som spiller en del sammen virker det som også. Endret 14. desember 2006 av Lakus Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er jo allerede sutreungene LordShaft, EddieJoJo og en hel bøling til da som spiller en del sammen virker det som også. 7499087[/snapback] Grr. Hvem er denne EddieJoJo fyren da? Er han god? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] Bra med lag, det gir bedre muligheter for litt arrangerte match-ups og litt ordentlig taktikk osv. Men vi trenger mer enn ett! Noen som er med?? 7499035[/snapback] Takk for gamet igår kveld.Eg er MEIR enn gjerne med, om du startar eit lag Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] www.teamchrissj.net kommer opp innen kort tid, må bare få på plass noen detaljer rundt hostingen av området. Jeg kommer i første omgang til å sette opp en liten frontside med litt info og linker videre til et lite forum, en enkel chatside, en medlemsliste og kanskje en linksamling. Tror ikke jeg kjører opp noe fullblods content management system for vår lille gjeng - det er mer bordet til det generelle norske GoW-communityet jeg ser noen andre her prøver å starte. Gjengen vår er ikke så hyperseriøs heller da. Vi kan heller trygle Nordoelum og Dark by Design om å legge oss inn under link-seksjonen sin på den store norske Gears-siden deres. Målgruppen til teamchrissj.net blir kjernemedlemmer, reservemedlemmer, erkefiender og fans/groupies. Blir vel mest preget av Gears-prat nå, men tanken min er at vi kan bruke denne lekgrinda til andre Live-greier også over tid; er glad for å endelig ha funnet noen vettuge folk å spille online med. Endret 14. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gleder meg, ett skritt nærmere verdensherredømme Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget 7499887[/snapback] Tanken min er at Teamchrissj-greia ikke nødvendigvis trenger å være låst til bare Gears, derfor synes jeg det er greit å ha det litt separat fra den o store norske Gears-sida. Jeg vil bare ha en liten lekegrind/informasjonsutveksling for oss slik at vi slipper å lage støy og krangle med mods på gamer.no. Endret 14. desember 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skal ha smårspringen min til helga, så det blir minimalt med tid til spilling.... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget 7499887[/snapback] Tanken min er at Teamchrissj-greia ikke nødvendigvis trenger å være låst til bare Gears, derfor synes jeg det er greit å ha det litt separat fra den o store norske Gears-sida. Jeg vil bare ha en liten lekegrind/informasjonsutveksling for oss slik at vi slipper å lage støy og krangle med mods på gamer.no. 7499945[/snapback] I see, I see! Hvis det er plass til en person til, melder eg meg gjerne på! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget 7499887[/snapback] Tanken min er at Teamchrissj-greia ikke nødvendigvis trenger å være låst til bare Gears, derfor synes jeg det er greit å ha det litt separat fra den o store norske Gears-sida. Jeg vil bare ha en liten lekegrind/informasjonsutveksling for oss slik at vi slipper å lage støy og krangle med mods på gamer.no. 7499945[/snapback] I see, I see! Hvis det er plass til en person til, melder eg meg gjerne på! 7500046[/snapback] Burde gå greit det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] www.teamchrissj.net kommer opp innen kort tid, må bare få på plass noen detaljer rundt hostingen av området. 7499677[/snapback] Dere kan godt få en del av forumet vårt. Hvis dere ikke kråle med host, penger, osv. Legge vel til dere dbd: Du skal være Super Administrator. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] www.teamchrissj.net kommer opp innen kort tid, må bare få på plass noen detaljer rundt hostingen av området. 7499677[/snapback] Dere kan godt få en del av forumet vårt. Hvis dere ikke kråle med host, penger, osv. Legge vel til dere dbd: Du skal være Super Administrator. 7500094[/snapback] Ting er allerede satt igang, men takk for tilbudet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hoho, Teamet er respektert jo PS; Kan ikke spille idag, er opptatt fra 17.30-00.00 PS2; "Go get them, tigers!" Lenke til kommentar
OHell Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] Bra med lag, det gir bedre muligheter for litt arrangerte match-ups og litt ordentlig taktikk osv. Men vi trenger mer enn ett! Noen som er med?? 7499035[/snapback] Takk for gamet igår kveld.Eg er MEIR enn gjerne med, om du startar eit lag 7499481[/snapback] Kan bli med eg og. Viss du treng folk. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken? 7498930[/snapback] Bra med lag, det gir bedre muligheter for litt arrangerte match-ups og litt ordentlig taktikk osv. Men vi trenger mer enn ett! Noen som er med?? 7499035[/snapback] Jeg står trofast ved din side lillevenn Jeg er klart med på dette. Hvis jeg er god nok til å få være med selvfølgelig. Men ett lag bør bestå av flere enn 4, i å med at det alltid er noen som ikke kan stille Jeg er klar for litt gaming senere i kveld! fra 9 og utover tenker jeg. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fra 9 og utover passer bra for meg. Skal på trening å litt av vært tidligere. Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er klar til å banke dere når som helst! Jeg og Chrissj har utveksla blomsterbuketter før vi Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ja men prøve å hive oss rundt i 9 tida da folkens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg blir med i kveld. Eksamen er over, så herfra og til langt ut i januar er det ferie og GeoW-spilling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg