Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken?;)

7498930[/snapback]

 

www.teamchrissj.net kommer opp innen kort tid, må bare få på plass noen detaljer rundt hostingen av området.

 

Jeg kommer i første omgang til å sette opp en liten frontside med litt info og linker videre til et lite forum, en enkel chatside, en medlemsliste og kanskje en linksamling.

 

Tror ikke jeg kjører opp noe fullblods content management system for vår lille gjeng - det er mer bordet til det generelle norske GoW-communityet jeg ser noen andre her prøver å starte. Gjengen vår er ikke så hyperseriøs heller da. Vi kan heller trygle Nordoelum og Dark by Design om å legge oss inn under link-seksjonen sin på den store norske Gears-siden deres. ;)

 

Målgruppen til teamchrissj.net blir kjernemedlemmer, reservemedlemmer, erkefiender og fans/groupies. Blir vel mest preget av Gears-prat nå, men tanken min er at vi kan bruke denne lekgrinda til andre Live-greier også over tid; er glad for å endelig ha funnet noen vettuge folk å spille online med. ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med :)

Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget :)

7499887[/snapback]

 

Tanken min er at Teamchrissj-greia ikke nødvendigvis trenger å være låst til bare Gears, derfor synes jeg det er greit å ha det litt separat fra den o store norske Gears-sida. Jeg vil bare ha en liten lekegrind/informasjonsutveksling for oss slik at vi slipper å lage støy og krangle med mods på gamer.no. ;)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med :)

Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget :)

7499887[/snapback]

 

Tanken min er at Teamchrissj-greia ikke nødvendigvis trenger å være låst til bare Gears, derfor synes jeg det er greit å ha det litt separat fra den o store norske Gears-sida. Jeg vil bare ha en liten lekegrind/informasjonsutveksling for oss slik at vi slipper å lage støy og krangle med mods på gamer.no. ;)

7499945[/snapback]

I see, I see! :)

Hvis det er plass til en person til, melder eg meg gjerne på! :)

Lenke til kommentar
Thomanil- kvifor ikkje berre hjelpe oss å få til eit betre community? Du virkar som ein kar som veit kva du held på med :)

Me er ikkje 'hyper-seriøse' me heller, me vil berre samla dei norske spelarane, det som er heile poenget :)

7499887[/snapback]

 

Tanken min er at Teamchrissj-greia ikke nødvendigvis trenger å være låst til bare Gears, derfor synes jeg det er greit å ha det litt separat fra den o store norske Gears-sida. Jeg vil bare ha en liten lekegrind/informasjonsutveksling for oss slik at vi slipper å lage støy og krangle med mods på gamer.no. ;)

7499945[/snapback]

I see, I see! :)

Hvis det er plass til en person til, melder eg meg gjerne på! :)

7500046[/snapback]

 

Burde gå greit det :D

Lenke til kommentar
Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken?;)

7498930[/snapback]

www.teamchrissj.net kommer opp innen kort tid, må bare få på plass noen detaljer rundt hostingen av området.

7499677[/snapback]

Dere kan godt få en del av forumet vårt. Hvis dere ikke kråle med host, penger, osv.

Legge vel til dere :p

 

dbd: Du skal være Super Administrator.

Lenke til kommentar
Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken?;)

7498930[/snapback]

www.teamchrissj.net kommer opp innen kort tid, må bare få på plass noen detaljer rundt hostingen av området.

7499677[/snapback]

Dere kan godt få en del av forumet vårt. Hvis dere ikke kråle med host, penger, osv.

Legge vel til dere :p

 

dbd: Du skal være Super Administrator.

7500094[/snapback]

 

Ting er allerede satt igang, men takk for tilbudet. :)

Lenke til kommentar
Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken?;)

7498930[/snapback]

 

Bra med lag, det gir bedre muligheter for litt arrangerte match-ups og litt ordentlig taktikk osv. Men vi trenger mer enn ett! Noen som er med??

7499035[/snapback]

Takk for gamet igår kveld.

Eg er MEIR enn gjerne med, om du startar eit lag :)

7499481[/snapback]

 

Kan bli med eg og. Viss du treng folk.

Lenke til kommentar
Aiaiai.. Nå må vi få Team-siden vår opp å gå... Thomas, er du på saken?;)

7498930[/snapback]

 

Bra med lag, det gir bedre muligheter for litt arrangerte match-ups og litt ordentlig taktikk osv. Men vi trenger mer enn ett! Noen som er med??

7499035[/snapback]

Jeg står trofast ved din side lillevenn :innocent:

 

Jeg er klart med på dette. Hvis jeg er god nok til å få være med selvfølgelig.

Men ett lag bør bestå av flere enn 4, i å med at det alltid er noen som ikke kan stille ;)

 

Jeg er klar for litt gaming senere i kveld! fra 9 og utover tenker jeg.

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...